• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nuggets Vinden

DeletedUser

Bij tw vind je toch ook geen pa account als je een nieuw dorp overneemt?
 

DeletedUser54

MrMM alles goed uitgelegd.
Maar ik heb het over zeldzaam. En die % komen dan misschien wel onder de 0,01% uit ;)
 

DeletedUser

MrMM alles goed uitgelegd.
Maar ik heb het over zeldzaam. En die % komen dan misschien wel onder de 0,01% uit ;)

en als premiums dan nog het dubbele krijgen is het toch nog atijd 0.02%. Dat is een beetje meer, maar niet veel eh. Bereken dan nu eens hoeveel per wereld ongeveer 1 kunnen vinden
 

DeletedUser

premium

ik moet nu 2 opdrachter doen die ik maar niet kan doen want ik moet vee drijven en ik moet nu nog 2 punten hebben en ik moet ook nog een zwarte voorhoofts bant vinden maar die kan ik niet kopen en niet vinden maar moet echt perse die 2 punten want als ik henry walker 5 malse biefstukken brengen want dan krijg ik de premium bonus en die is dan gratis dus ik hoef niet te betalen
 

DeletedUser

wereld 2

weten jullie ook of je het geld wat je hebt op wereld 2 kunt delen met een andere speler op wereld 2
 

DeletedUser

MrMM alles goed uitgelegd.
Maar ik heb het over zeldzaam. En die % komen dan misschien wel onder de 0,01% uit ;)

ja idd dat bedoel ik nu ook ze kunnen het zodanig maken dat een speler maar max 5 nuggets in een half jaar kan behalen of langer nog .... dan is dit meer een beloning voor het lange spelen dan echt een voordeel want iedere speler moet het kunnen vinden maar moeten er wel de tijd insteken ....
volgens mij werkt dit ook via een soort (sql database) en dan is dit zeker te coderen daarin :) zodanig dat iedereen ook gelijk is maar once again de tijd er moet voor insteken :D en mensen die betalen blijven hun voordeel zowiezo hebben ik speel meerdere browsergames en er zijn er waar je ook zo'n instellingen hebt dat je hier en daar (nuggets) vind en op enige tijd heb je er genoeg om een premium te openen voor een bepaalde tijd
ik zou een voorbeeld kunnen geven maar weet niet of ik hier andere games mag posten :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan