• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nuggets Vinden

DeletedUser

En jah hier ben dan weer met de goldnuggets :D :p gotta love them xD

mss het mogelijk maken om een goldnugget te vinden als item
maar overal al is het tussen de mais of in een vis net zoals je een kledingstuk of wapen zou vinden.

dit kan een soort beloning zijn voor speler die al lange tijd spelen want het vinden van 1 moet natuurlijk zeldzaam zijn maar toch mogelijk dus dan word het zeker al enige tijd spelen om er 5 te verzamelen maar eenmaal daar, is het de moeite :D
 

DeletedUser

Het zou een beetje oneerlijk zijn ivm spelers die wel betalen en dat nooit vinden.
 

DeletedUser

Idem... En als je ze vind betaald niemand meer voor nuggets, ik wel maar...:D En het The-West team moet ook wel iets verdienen, jij gaat toch ook niet constant werken voor niets -_-
 

Deleted User - 486404

Waarom zou je goudnuggets moeten vinden? Je kan dit spel prima spelen zonder te moeten betalen. Ik ken andere on line spellen waar je echt moet betalen of je wordt nooit sterk. Niemand verplicht je hier ook om te betalen. En je krijgt hier ook al de kans om een premium account even uit te testen, dan kan je al zelf zien waar het verschil op zit. Dat vind ik al meer als genoeg.
 

DeletedUser

ik zeg stom idee
wat hun zeggen:p

daarbij zijn die nuggets een vorm van betalen van de sever en ontwikkeling

ik ben bij met gratis dingen maar dit zal niet lukken omdat dit de kosten niet dekt

op tw zijn der hele werelden aan toegewijd om ze te winnen (speed wereld)
 

DeletedUser54

Hmm meestal zijn het de spelers van het spel die meestal voor zo een idee zijn en de leiding tegen.
Maar nu nemen de spelers het voor de leiding op.
Best grappig ^^

Maar goed over het idee zelf. Op zich vind ik het geen eens een heel slecht plan. Maar dan moeten ze wel zeldzaam zijn :)
 

DeletedUser

mij lijkt het best leuk, maar alleen dat het echt heel zeldzaam is zodat je beter kan betalen
 

DeletedUser

Hmm meestal zijn het de spelers van het spel die meestal voor zo een idee zijn en de leiding tegen.
Maar nu nemen de spelers het voor de leiding op.
Best grappig ^^

Maar goed over het idee zelf. Op zich vind ik het geen eens een heel slecht plan. Maar dan moeten ze wel zeldzaam zijn :)

Ik ga in de politiek. De nieuwe premier... :D
 

DeletedUser

Stel je voor dat je zo bij elke arbeid er een vind dan heb je binnen 2 dagen wel 10 van die dingen slecht idee
 

DeletedUser

Shotgun, ze zijn heel zeldzaam he ...
Dus als je er bij elke arbeid een vind wordt er wel een HELE grote fout gemaakt ;)
 

DeletedUser

ik bedoel idd zeldzaam daarmee tegen dat je 5 nuggets heb je toch al maandje of 5/6 spelen en vind het dan nog niet veel want hier is de premium maar 14 dagen terwijl in veel andere 1 maand :D
 

Deleted User - 486404

Dan gaan er op het forum mensen lopen stoefen over dat ze 1 of 2 goudnuggets gevonden hebben en andere mensen gaan dan topics openen van:
"mijn vriend heeft al 2 goudnuggets gevonden en ik niet! Ik vind dat dit eerlijker verdeeld moet worden:mad:" of "Waarom heb ik nog geen goudnugget gevonden :mad:" Zoals dat nu is met de vlag van de unie...

Ik vind persoonlijk dat je er geen moet vinden want de mensen die BETALEN (jawel geld uitgeven dat niet op hun rug groeit) mogen toch ook wel nog wat voordeel hebben. Als er zomaar mensen goudnuggets gaan vinden vergooi je voor een stuk die hun voordeel. En pak dat de kans 0,01% is om die bij een arbeid te winnen. Zelfs dan nog gaan er relatief veel mensen een goudnugget krijgen per dag. Zie het zoals de kans om IETS te winnen bij de loterij, er zijn er veel die verliezen maar er zijn pakweg nog 100 000 mensen die IETS winnen (ik spreek niet over het grote lot). Ik zou zelf niet meer betalen moest zoiets ingevoerd worden en ik zou gewoon dan maar wachten tot ik zoveel geluk heb om die goudnuggets bijeen te verdienen want er zijn 55875 spelers op wereld 1 en 11730 spelers op wereld 2, als die gemiddeld 4-6 arbeiden per dag doen met elk 0,01% kans om een goudnugget te vinden dan gok ik dat er 100 per dag zijn op wereld 1 en 20 op wereld 2 die een goudnugget krijgen. Kan ik wel voor hopen dat ik erbij ben hé... (Ik volg niets met berekeningen gewoon een redenering van mijzelf want misschien dat er via de berekening nog meer mensen goudnuggets winnen)

Ik blijf dit idee niets vinden sorry...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Goed idee als de zeldzaamheid dus ongeveer overal 0.10% is.
Dan heb je er gemiddeld 1 in de 42 dagen als je actief speelt.
Dat is wel leuk vind ik!
Of misschien 0.20%


( 1000x0.10%=100%
1000x30 min =500 uur
gemiddeld 12 uur werk per dag=
500:12 uur=41.67)
 

DeletedUser

Ik vind persoonlijk dat je er geen moet vinden want de mensen die BETALEN (jawel geld uitgeven dat niet op hun rug groeit) mogen toch ook wel nog wat voordeel hebben.

Ik blijf dit idee niets vinden sorry...

je bent niet verplicht om gouden nuggets te kopen.
Het is niet dat er in het reglement staat van: "Je bent verplicht om goudennuggets te kopen of je wordt verbannen".

ik vind dit een goed idee
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 486404

Neen maar er is geld nodig om de servers en de mensen te betalen die dit spel onderhouden. Als niemand goudnuggets gaat kopen omdat je er toch relatief veel vindt dan (en zelfs met een kans van 0,01% vind je er relatief nog veel) gaat niemand er nog kopen.

Bedenk zelf eens als je elke dag 0,01% kans hebt om een 1/5 bidon benzine voor een auto te vinden zou jij dan nog benzine voor een auto kopen als je de auto niet veel gebruikt? (het is namelijk niet verplicht door de wet om een auto te gebruiken) Als je weet dat je misschien na 2 maanden een paar bidons benzine hebt gevonden? Wel zo gaat dat ook voor dit spel met goudnuggets...

Ik kan wel ver gaan in mijn redeneringen maar ik vind dat diegene die betalen nog wel wat voordelen mogen hebben want die zorgen er ook wel wat voor dat de servers kunnen blijven draaien en dat er aan ontwikkeling kan gedaan worden anders gaat niemand nog betalen en gaat alles vierkant draaien...
 

DeletedUser

Neen maar er is geld nodig om de servers en de mensen te betalen die dit spel onderhouden. Als niemand goudnuggets gaat kopen omdat je er toch relatief veel vindt dan (en zelfs met een kans van 0,01% vind je er relatief nog veel) gaat niemand er nog kopen.

Bedenk zelf eens als je elke dag 0,01% kans hebt om een 1/5 bidon benzine voor een auto te vinden zou jij dan nog benzine voor een auto kopen als je de auto niet veel gebruikt? (het is namelijk niet verplicht door de wet om een auto te gebruiken) Als je weet dat je misschien na 2 maanden een paar bidons benzine hebt gevonden? Wel zo gaat dat ook voor dit spel met goudnuggets...

Ik kan wel ver gaan in mijn redeneringen maar ik vind dat diegene die betalen nog wel wat voordelen mogen hebben want die zorgen er ook wel wat voor dat de servers kunnen blijven draaien en dat er aan ontwikkeling kan gedaan worden anders gaat niemand nog betalen en gaat alles vierkant draaien...

nu ga je dus 2 dingen met elkaar vergelijken. Het is niet verplicht, maar het mag wel altijd, ik zelf koop automatisering, ik vind het echt wel een supper idee. zoals je al zei, mensen die geen geld hebben om het te kopen, die kunnen er dan 1 vinden, wat zou jij zelf willen. Je hebt geen nagel om aan uw gat te krabbe, mo ge kunt da toch vinde, vind je dit dan ook niet leuk.

maarja, iedereen zijn mening en mijn mening blijft dat het een goed idee is
 

Deleted User - 486404

Als dit er al doorkomt dan vind ik dat de mensen met premium account dan minstens de dubbele kans moeten hebben om er een te vinden dan diegene diegene die geen premium account hebben. En verder het leven is geen liefdadigheidsinstelling. Alles draait tegenwoordig om geld. Daarom zou ik graag ook nog wel wat in de plaats krijgen voor geld en als ik dan hoor dat dit bijna te niet wordt gedaan door zo'n acties bij spellen dan vergaat mijn zin al snel om hier geld aan uit te geven. Dan kan ik mijn geld beter aan andere dingen geven waar ik helemaal geen kans bij heb om ze te vinden. Ik vind het niet meer dan fair dat ze premium accounts zoveel meer voordelen geven dan diegene die niet betalen anders gaat er niemand nog betalen. En ik vind het ook wel leuk dat je goudnuggets kan vinden maar ik vind het nog veel minder leuk dat diegene die niet betalen dan mee kunnen profiteren van een premium account terwijl ze er niet voor betaald hebben. Hoe zou je het zelf vinden als je van je zuurverdiend geld elke dag eten koopt en dan ziet dat de winkels zomaar eten weggeven aan mensen die niet eens werken gewoon omdat zij die dag geluk hebben gehad... Ook niet tof lijkt me... (en daar ga ik weer met mijn redeneringen maar ik heb toch wel wat gelijk hé...:rolleyes:)
 
Bovenaan