• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

NPC duels

DeletedUser

Mag ik je erop wijzen dat dit juist is gedaan om spelers bij The West te houden.
Zoals je op Arizona kunt ervaren ben je binnen de kortste keren lvl 10, wat ervoor zorgt dat je je onoverwinnelijk voelt (als je nieuw bent) en bij het spel blijft.
Dat is de insteek ;)

Dat mss wel, maar nieuwelingen hebben ook hun vaardigheden niet staan op duelpunten. In het begin winnen ze er een paar, daarna blijven ze verliezen en niet beseffen dat ze kunnen flauwvallen.

Ik ben voor en tegen, als het pas vanaf level 10 is, zoals je voorstelt, zijn bouwers daar zwaar benadeelt.
 

DeletedUser

Bouwers hebben nog punten op weerstand en slagkracht, ik hoor de mensen die puur vallen opzetten ook niet klagen :p

Verder ben ik het er mee eens dat te snel stijgen in het begin zoals nu veel gebeurd gewoon niet leuk meer is, ten eerste sla je een hoop opdrachten over en ten tweede krijgen andere duellerende spelers minder duels tegen zich. Waarom? Omdat de duel motivatie te laag is :rolleyes:
 
Bovenaan