• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

NPC duels

DeletedUser9519

Nu we op Arizona gestart zijn, merk ik dat iedereen in een halve minuut al level up zijn door NPC duels, ik weet niet wat jullie hiervan vinden, maar ik vind het niet echt normaal. Je hoort gewoon de opdracht te gaan doen of arbeiden enz. Op deze manier gaat het veel te snel.

Daarom heb ik 3 mogelijkheden om dit te stoppen:
1. NPC duels zijn pas mogelijk vanaf level 10
2. NPC duels zijn pas mogelijk na een opdracht
3. NPC duels zijn pas mogelijk nadat je een karakter hebt gekozen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8307

Dat is nu eenmaal het spel, ik denk dat de devs daar wel bij stil hebben gestaan tijdens het maken er van. ;)

Maar goed... Ik vind het wel leuk zo, dus het mag wel blijven zo vind ik. ;)

TEGEN
Punten: 3/5
 

DeletedUser

Daarom heb ik 3 mogelijkheden om dit te stoppen:
1. NPC duels zijn pas mogelijk vanaf level 10
2. NPC duels zijn pas mogelijk na een opdracht
3. NPC duels zijn pas mogelijk nadat je een karakter hebt gekozen

en wat als je greenhoorn wilt blijven?
 

DeletedUser

Mag ik je erop wijzen dat dit juist is gedaan om spelers bij The West te houden.
Zoals je op Arizona kunt ervaren ben je binnen de kortste keren lvl 10, wat ervoor zorgt dat je je onoverwinnelijk voelt (als je nieuw bent) en bij het spel blijft.
Dat is de insteek ;)
 

DeletedUser8307

en wat als je greenhoorn wilt blijven?

Tsja, dan zou je er volgens Kars geen kunnen doen... Dat is niet echt de bedoeling natuurlijk. ;)

Mag ik je erop wijzen dat dit juist is gedaan om spelers bij The West te houden.
Zoals je op Arizona kunt ervaren ben je binnen de kortste keren lvl 10, wat ervoor zorgt dat je je onoverwinnelijk voelt (als je nieuw bent) en bij het spel blijft.
Dat is de insteek ;)

Je levelt sneller , voor de beginners is dit leuker natuurlijk... ;)

Ik ben dus nog steeds TEGEN
 

DeletedUser9519

Beginners volgen de tutorial en krijgen dus geen NPC duels voorgeschoteld. :D
 

DeletedUser

Beginners volgen de tutorial en krijgen dus geen NPC duels voorgeschoteld. :D

maar nieuwsgierige beginners beginnen op alles te drukken :p en bij een opdracht staat dat je naar duels kunt gaan, en zo kom je bij de npc duels :)
 

DeletedUser

ik vind het ook een minpunt van nieuwe werelden, en dat beginners snel stoppen moeten ze zelf weten, ik begon op wereld 6 en volgde daar de hele tutorial. vond het alsnog fantastisch, mensen die dan al stoppen zullen uiteindelijk alsnog stoppen omdat ze het saai vinden. zoveel nieuws is er na een poosje niet meer te beleven.
 

DeletedUser

met regel 2 ben je misschien 10 seconden later geleveld door de opdracht van de valse John
 

DeletedUser

Nu we op Arizona gestart zijn, merk ik dat iedereen in een halve minuut al level up zijn door NPC duels, ik weet niet wat jullie hiervan vinden, maar ik vind het niet echt normaal. Je hoort gewoon de opdracht te gaan doen of arbeiden enz. Op deze manier gaat het veel te snel.

Daarom heb ik 3 mogelijkheden om dit te stoppen:
1. NPC duels zijn pas mogelijk vanaf level 10
2. NPC duels zijn pas mogelijk na een opdracht
3. NPC duels zijn pas mogelijk nadat je een karakter hebt gekozen

En als je de hele server greenhoorn wil blijven?
 
dit zijn dus de nieuwe mogelijkheden, die moet je accepteren, dat heet vernieuwing. Nieuwe wereld, nieuwe stijl en nieuwe kansen.
Dat moet je niet tegen willen houden, het hoort zo!;)
 

DeletedUser9519

Een vernieuwing hoeft geen verbetering te zijn. Dit vind ik eerder spelbederf, van level 1 naar 2 in 20 seconden is toch niet normaal?
 

DeletedUser10652

Een vernieuwing hoeft geen verbetering te zijn. Dit vind ik eerder spelbederf, van level 1 naar 2 in 20 seconden is toch niet normaal?

Ik kan snap je erg goed Kars Smidt, het spel werd vroeger toch moeilijker gespeeld en dat was eigenlijk ook wel goed.
Ik snap dat het voor de (nieuwe) spelers wel aantrekkelijk maakt, ik moet zeggen dat ik ook wel handig vond dat ik binnen een paar minuten een paar levels omhoog schoot, maar waar blijft de tactiek van goed & snel ranken, je vaardigheden punten sparen en goed benutten?

ik zou het liever terug als vroeger hebben maar ja,het is nu zo he;)

[...]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan