• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

nieuwe tw-db kledingsscript update

Enige wat ik krijg als ik het script vanaf me bureaublad naar me extensielijst sleep is een heel grote lap tekst en er gebeurd niets. Inloggen op t-w en ik krijg hetzelfde als voorheen, update nodig bla bla. De naam van mijn bestand is:
Clothcalc_eng.user.js

En ja ik heb de engelse versie blijkbaar lol, maar dat moet geen verschil zijn lijkt me. Oplossing? Word echt gek nou, zit momenteel al boven de 40.
 

DeletedUser14112

Probeer anders eens vanuit je mapje "downloads" 'm te verslepen naar dat chrome://chrome/extensions/. Zo is 't mij gelukt:)
 
Dat werkte wel! Ik weet niet of je per se nummer 1 moest doen? Deed dat vanuit downloads wel met nummer 1, op bureaublad was voor de naamsverandering een ander nummer.
 

DeletedUser

Enige wat ik krijg als ik het script vanaf me bureaublad naar me extensielijst sleep is een heel grote lap tekst en er gebeurd niets. Inloggen op t-w en ik krijg hetzelfde als voorheen, update nodig bla bla. De naam van mijn bestand is:
Clothcalc_eng.user.js

En ja ik heb de engelse versie blijkbaar lol, maar dat moet geen verschil zijn lijkt me. Oplossing? Word echt gek nou, zit momenteel al boven de 40.

dat kreeg ik eerst ook maar na een tijdje lukte het bij me ook ;)
 

DeletedUser

beste spelers niets met een nummer
zat ook te klooien met de update
ga naar downloads op je schijf en gooi ze er allemaal af tot je weer begint zonder nummer dan pakt hij wel
 

DeletedUser

rollend scherm

weet niet waar het aan ligt maar na de update gaat mijn muis alle kanten op behalve waar ik hem wil hebben
voorbeeld
ik klik op het speelveld daarna laat hij hen niet meer los blijft schuiven
klik op de aardbol kom op een geheel ander wereld deel terecht
is er iets mis bij mij en zo ja wat kan ik er aan doen
 
Probeer eens op ctrl+0 te drukken, dat fixt het minimal probleem in ieder geval. Het ligt in ieder geval niet aan dit script.
 

DeletedUser5789

Kreeg weer dezelfde foutmelding, moest weer helemaal moeite doen om het toe te voegen:p

zelfde hier !

maar na dat het weer niet lukte heb ik mijn cookies es verwijderd en de 1e de beste poging daarna was al succesvol :)
 

DeletedUser

zelfde hier !

maar na dat het weer niet lukte heb ik mijn cookies es verwijderd en de 1e de beste poging daarna was al succesvol :)

Cookies hebben daar niks mee te maken...

Gezien het toch nog allemaal moeizaam gaat, bij deze een uitgebreidere uitleg:

- Je krijgt een melding dat er een update is en je klikt op installeren.
- Je krijgt de melding dat het niet mogelijk is en het userscript wordt gedownload.
- Open de download map en zorg dat de naam van het gedownloade bestandje excact dezelfde naam heeft is als hieronder vermeld (dus geen (1)tjes of spaties. Is dit niet het geval, verander het dan in het onderstaande*
Code:
clothcalc_nl.user.js
- Bezoek dan deze link: chrome://chrome/extensions/
- Sleep vanaf de locatie waar je het bestandje gedownload hebt naar dit scherm en laat hem los op de site/pagina
- Druk dan op installeren of bijwerken

*Lukt het wijzigen van de naam niet? Let dan even op dat het bestandje dan al niet bestaat met de naam, bestaat ie al verwijder dan dat bestandje en verander dan de naam.

Hopenlijk is het duidelijk zo?
 

DeletedUser

hupla :S het is weer foutgelopen geef flauw idee wrm :(

het is ge instaleert maar toch wilt ie dat ik het weer doe aaaaaaarch :X


volgens mij gelukt...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

kleding

op alle werelden werkt hiij perfect alleen op werel1 krijg ik deze melding en start hij niet door naar de kleding
rondje is er wel

tw-db.info: an error occured [1]

wat kan dit zijn en hoe aan te passen
 
Bovenaan