• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

nieuwe tw-db kledingsscript update

DeletedUser

ik heb chrome en daar krijg ik nu de boodschap om alles in de google OS shop of zo te downloaden, kan iemand daarvan de link geven van de geupdate versie ?
 

DeletedUser

Azerder.. dan doe je toch écht wat fout (ook gezien het feit dat de functionalteit van de chat los staat van t userscript)

maar ik zal m ff in dummie taal nogmaals uitleggen...

1: Je download het userscript (Clothcalc_nl.user.js)
2: Je zet her .user.js bestandje op je bureaublad
3: Je haalt alle tekst in je browser balk (waar je de site intypt weg)
4: Je plakt deze link chrome://chrome/extensions/ en je drukt op enter
5: Vervolgens sleep je het user.js bestandje vanaf je bureaublad naar de lijst met extensies
6: Je drukt op toevoegen

klaaar!
 

DeletedUser

Azerder.. dan doe je toch écht wat fout (ook gezien het feit dat de functionalteit van de chat los staat van t userscript)

maar ik zal m ff in dummie taal nogmaals uitleggen...

1: Je download het userscript (Clothcalc_nl.user.js)
2: Je zet her .user.js bestandje op je bureaublad ik heb enkel een .user bestand
3: Je haalt alle tekst in je browser balk (waar je de site intypt weg)
4: Je plakt deze link chrome://chrome/extensions/ en je drukt op enter
5: Vervolgens sleep je het user.js bestandje vanaf je bureaublad naar de lijst met extensies
6: Je drukt op toevoegen

klaaar!

zie vetgedrukt...
 

DeletedUser14698

ik heb op info gedruk en dit zecht google


Extensies van andere websites toevoegen
We proberen doorlopend nieuwe methoden te ontwikkelen om uw veiligheid op internet te vergroten. Daarom hebben we kort geleden de manier aangepast waarop u extensies aan uw browser toevoegt die niet afkomstig zijn uit de Chrome Web Store. Eerder kon elke website u verzoeken een extensie aan uw browser toe te voegen. In de nieuwste versie van Google Chrome moet u Chrome expliciet laten weten dat u deze extensies wilt installeren door deze toe te voegen via de pagina 'Extensies'.

Waarom is dit gewijzigd?

Alle extensies in de Chrome Web Store worden beoordeeld door ons team van analisten en engineers die schadelijke apps en extensies proberen te detecteren en voorkomen dat deze in de Chrome Web Store worden weergegeven, zodat u veiliger op internet kunt surfen. We kunnen echter niet de betrouwbaarheid garanderen van extensies die door andere websites worden aangeboden. Zo kunnen online hackers websites maken die automatisch de installatie van schadelijke extensies starten. Deze extensies zijn vaak ontworpen om in het geheim de gegevens bij te houden die u op internet opgeeft. De hackers kunnen deze gegevens vervolgens voor andere illegale doeleinden gebruiken.

Het vernieuwde installatieproces voorkomt dat websites automatisch extensie-installaties kunnen starten en geeft u meer controle over de extensies die u toevoegt aan Chrome.
 

DeletedUser6026

Ik heb hetzelfde ook met het chatfalen,maar als je opnieuw inlogd en gewoon naast je upgrade klikt heb je in ieder geval je oude spul terug,

Hoe je de upgrade moet ophalen is mij ook nog een raadsel.

En wanneer ik mn (Clothcalc_nl.user.js) download stopt alles en krijg de melding:
Fout:Id,tekenreeks of getal word verwacht
Code:800A0404
Bron:Compilatiefout Microsoft JScript
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Het is echt raar dat script toevoegen, mij is het uiteindelijk wel gelukt na wat geklungel :p
 

DeletedUser13404

Ik heb hetzelfde ook met het chatfalen,maar als je opnieuw inlogd en gewoon naast je upgrade klikt heb je in ieder geval je oude spul terug,

Hoe je de upgrade moet ophalen is mij ook nog een raadsel.

En wanneer ik mn (Clothcalc_nl.user.js) download stopt alles en krijg de melding:
Fout:Id,tekenreeks of getal word verwacht
Code:800A0404
Bron:Compilatiefout Microsoft JScript

Ik krijg juist dezelfde foutmelding... en idd naast de melding van de update klikken dan is ie wel weg :)
 
Er staat dan waarschijnlijk een (1) of een ander getal in de bestandsnaam, dat weghalen en voila.

@azerder: Zet er eens een .js achter dan?
 

DeletedUser6026

Ik heb dus die (1) ervoor weggehaald
en heb er .js achterstaan,maar ik kan het bestand niet openen:

Fout:Id,tekenreeks of getal word verwacht
Code:800A0404
Bron:Compilatiefout Microsoft JScript
 

DeletedUser

na wat (heleboel) geklungel met chunky's wijze is het ook bij mij gelukt
 

DeletedUser6026

wat een omslachtig werk,maar het is mij zelfs gelukt:p
dank aan:Chunky
 

DeletedUser1448

ik heb gewoon op downloaden geklikt, naar men map gegaan en dan gesleept en toen was het in orde. Ik weet niet wat voor klungels jullie zijn en wat jullie allemaal doen maar mij lijkt het easy :p
 
Bovenaan