• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Probleem met scripts

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Ik probeerde aan iemand uit te leggen hoe je dit ->http://userscripts.org/scripts/show/110567 script moet installeren en heb daarom even het script verwijderd om te kijken wat je allemaal moet doen.
Alleen lukte het mij ook niet meer om het script opnieuw te downloaden:donkey:

Ik gebruik google chrome en heb onderstaand bericht gevolgd:


Google Chrome
Als je Google Chrome gebruikt hoef je niets te doen voordat de scripts geïnstalleerd kunnen worden. Je kunt meteen op ‘installeren’ achter een script klikken. Onderaan je scherm zal zich een venster openen, klik hierbij op de knop ‘doorgaan’. Hierna opent zich een nieuw scherm, waarbij je op ‘installeren’ moet klikken. Als het goed is, is het betreffende script nu geïnstalleerd. Om de scripts te beheren klik je op de sleutel rechts boven en vervolgens op ‘extensies’.​


Een heel oud bericht maar tot vandaag werkte het nog.
Het probleem is het dikgedrukte. Ik krijg wel een scherm onderin, maar geen doorgaan-knop of iets dergerlijks...

Heeft iemand een oplossing?:unsure:​
 

Deleted User - 36202

Download het script (op chrome), waarna je het script onderaan als download zal zien staan. Laat dat daar gewoon staan :)
Ga daarna naar chrome://chrome/extensions/ (gewoon in de adresbalk plakken), en sleep het script van de download balk naar dit scherm.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan