• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe forummod

DeletedUser905

mooi, kan hij gelijk jouw in de gaten houden:cool:
Jou.. Zonder de W...
Tenzij Marco een bezit is van Harres maar dat lijkt me sterk :p
Zelfs dan klopt het niet maar toch .. :p

Eigk wel triest.. Een nieuwe forummod, iemand die er mss wel voor kan zorgen dat het forum actiever wordt, en er sws voor kan zorgen dat er sneller gehandeld kan worden, en dan moet ik de grammernazi gaat uithangen omdat er hier een paar d**che(bag)s rondlopen die overal commentaar op moeten hebben. Geef de man een kans wilje, kheb t jullie namelijk niet beter zien doen ;)
Wat ik jullie wel heb zien doen, en ja ik heb t voornamelijk tegen de negatievelingen onder ons, is het forum verpesten met zulk soort reacties en threads... Maargoed, dat zal wel aan mijn interpretatie liggen.

Ohja, en bespaar jezelf de moeite om een reactie te typen dat t nie bij m'n functie past wat ik zeg of wat jullie ook willen verzinnen, het boeit me niet en het zal me ook nie boeien. Moest t gewoon even kwijt :)
 

DeletedUser6377

Zorg er dan ook voor dat de negatievelingen niets hebben om over te zeuren!
Deze soort mensen zijn altijd en overal aanwezig en toch frustreren ze hier, naar jouw woorden, de werking van het forum.
Aan wie ligt dat dan?!
 

DeletedUser

Zorg er dan ook voor dat de negatievelingen niets hebben om over te zeuren!
Deze soort mensen zijn altijd en overal aanwezig en toch frustreren ze hier, naar jouw woorden, de werking van het forum.
Aan wie ligt dat dan?!

Niet iedereen zit dan ook zoveel op de computer als jou, je vergeet 1 groot ding dat het vrijwilligers zijn, als je wilt dat er niks te klagen valt betaal ze dan elke maand :huh:
 

DeletedUser

Niet iedereen zit dan ook zoveel op de computer als jou, je vergeet 1 groot ding dat het vrijwilligers zijn, als je wilt dat er niks te klagen valt betaal ze dan elke maand :huh:
Ik zal MB01 zn taak dan maar ff overnemen en hier ff de grammarnazi spelen: het moet zijn als jij, niet als jou!
Jou.. Zonder de W...
Tenzij Marco een bezit is van Harres maar dat lijkt me sterk :p
Zelfs dan klopt het niet maar toch .. :p

Eigk wel triest.. Een nieuwe forummod, iemand die er mss wel voor kan zorgen dat het forum actiever wordt, en er sws voor kan zorgen dat er sneller gehandeld kan worden, en dan moet ik de grammernazi gaat uithangen omdat er hier een paar d**che(bag)s rondlopen die overal commentaar op moeten hebben. Geef de man een kans wilje, kheb t jullie namelijk niet beter zien doen ;)
Wat ik jullie wel heb zien doen, en ja ik heb t voornamelijk tegen de negatievelingen onder ons, is het forum verpesten met zulk soort reacties en threads... Maargoed, dat zal wel aan mijn interpretatie liggen.

Ohja, en bespaar jezelf de moeite om een reactie te typen dat t nie bij m'n functie past wat ik zeg of wat jullie ook willen verzinnen, het boeit me niet en het zal me ook nie boeien. Moest t gewoon even kwijt :)
er is ook een plek op t forum waar die zanikers amper tot niet aanwezig zijn hoor, maar daar is het net zo stil...

Daarbij, je hebt mij idd nooit beter zien doen, en dat gaat ook niet gebeuren om de simpele reden dat ik nooit aan boord zal gaan van een zinkend schip.
 
Je leest mijn zin fout. Groentje is iemand die nieuw is en daarmee verwees ik naar de nieuwe forummod. Je zoekt diepere betekenissen die er niet zijn.
Ik verkeerde in de veronderstelling dat je iets met dat groentje wilde zeggen. Het had hoe dan ook een gevoelsmatige bijklank. Maar blijkbaar wilde je er dus niets mee zeggen verder...

En weer lees je me fout.
Met vriendjespolitiek doelde ik op hoe hij zijn werk doet en niet hoe hij is aangenomen. Ik heb het nergens over hoe hij is aangenomen maar enkel hoe hij zijn werk zal doen.
Hoe ga jij conclusies trekken over hoe iemand zijn werk doet als hij nog maar een dag bezig is? Alle andere mogelijke mods zouden in theorie ook aan vriendjespolitiek kunnen gaan doen. Tenzij ze nog nooit The West hebben gespeeld. Maar ik verwacht dat je dan dáárop af gaat geven... :p
Ik duw hem inderdaad in een hoek. Misschien was dat ook het doel van mijn hele retoriek.
Dan ontlok je nooit een normale inhoudelijke discussie, maar dat is zo te lezen ook niet jouw doel inderdaad, dus dat kan kloppen. :laugh:

En verder is jouw tegenargument nergens op gestoeld dus de mijne blijft staan vrees ik. Je mist namelijk de nuance van het woord volledig; ik gebruik het toch niet voor niet!
Vind je dat zelf ook niet wat kort door de bocht? Ik zeg (waarmee ik overigens niet wil zeggen dat de nieuwe mod pathetisch is) dat ik het onzin vindt, te concluderen dat mensen die jij(!) pathetisch vindt(!), niet objectief kunnen zijn. Weerleg het eens met een feitelijke uitspraak, ipv ´jouw argument is nergens op gestoeld´.


Mijn woorden zijn uiteraard mooi, maar alles behalve deftig. Iedereen dient het normale vocabulaire te beheersen. Dit toont eerder jouw onvermogen aan dan mijn falen. Ik som enkel een paar kale feiten op waar ik een subjectieve draai aan geef. Daarmee kan ik me niet tegenspreken of onzin praten; feiten zijn feiten.
1) Het ligt niet aan mijn vocabulaire, want ik wist wat het betekende (zelfs zonder het te moeten opzoeken :laugh:)
2) Gepaste taal op de gepaste plaats. Hier is het niet nodig om indruk te willen maken met dure woorden. Je probeert er mooier mee over te komen.
3) Je noemt inderdaad enkele kale feiten waar je je eigen draai aangeeft, w.b. intepretatie. Dat maakt niet dat het klopt - daarvoor heb je er tevéél je eigen draai aan gegeven. Je doet onzinnige aannames, bijvoorbeeld.
Tot nu toe heb ik nog geen enkel feit van jouw kant gezien. Eigenlijk nog nooit zelfs.
Tja, dan moet je toch beter lezen. Ik vind het wat kinderachtig om nu citaten uit eerdere discussies te gaan zoeken om jouw stelling te ontkrachten, maar stiekem denk ik dat je zelf ook wel weet dat het nergens op slaat.


Dit keer kraak ik niemand af om zijn of haar incapabelheid. Hier stel ik iemands integriteit en objectiviteit ter discussie. Ik accepteer het dus ook niet als het op eenzelfde kansloze manier wordt afgedaan zoals lebare deed.
Je zult het moeten accepteren, want wat ga je eraan doen? :huh: Jij zeurt maar en zeurt maar. Alle mods worden afgekraakt, de één heeft blijkbaar een bedrijf + gezin, wat niet mag (harres dus), de ander is te jong (tanais), en nu is hij niet integer en objectief, zelfs nog voordat hij zn eerste 24 uur heeft volgemaakt. Ik kan niet anders dan dat onderuit halen, want het zijn voorbarige conclusies gebaseerd op zelfverklaarde ´feiten´ (´als je volwassen bent en een bedrijf hebt, en toch the west speelt ben je pathetisch´, ´pathetische mensen zijn niet objectief´... :laugh: )




Het enige wat je terecht van mijn reactie zou kunnen zeggen, is dat ik de enige hier ben die de vergeefse moeite neemt om op jouw idioterie in te gaan. Per reactie, zeker zo´n lange, kost dat al gauw een kwartiertje. Die tijd kan ik beter aan iets anders besteden. Als ik al die kwartiertjes van de afgelopen discussies met jou achter elkaar zou leggen, was mijn zomervakantie een stuk langer geweest. :laugh:
 

DeletedUser6405

Zo, even mijn eerste post als forum-mod ( in opleiding ).

Hartelijk dank voor dit warme welkom. Leuk om te zien dat dit topic zoveel activiteit met zich mee brengt. Dat is een leuke binnenkomer.
 

DeletedUser2525

Ik geniet altijd van de sfeer op het forum hier, zowel van Wiley-achtige posts als de reacties daarop.
Wat mij betreft kan marco trots zijn op z'n team.
 

DeletedUser

Zo, even mijn eerste post als forum-mod ( in opleiding ).

Hartelijk dank voor dit warme welkom. Leuk om te zien dat dit topic zoveel activiteit met zich mee brengt. Dat is een leuke binnenkomer.

Hoe kunnen we je omkopen?
 

DeletedUser

Harres, wat een verrassing!

Succes jongen. Mocht je vragen hebben, dan weet je me te vinden.
 

DeletedUser

Was het vergeten te zeggen in mijn vorige post; maar het is je gegund!
 

DeletedUser

Ik moet zeggen, Harres was niet degene die het eerst in mij opkwam. Neemt niet weg dat ik het helemaal eens ben met de beslissing. Spelkennis kunnen we je niet ontzeggen, communicatieve vaardigheden bezit je ook. Ik ben dan ook positief gestemd.

Hup Harres :D
 

DeletedUser

Zo, even mijn eerste post als forum-mod ( in opleiding ).

Hartelijk dank voor dit warme welkom. Leuk om te zien dat dit topic zoveel activiteit met zich mee brengt. Dat is een leuke binnenkomer.

nou dat heb je dan al goed gedaan, mss dat je je eerste berisping ook in dit topic moet doen :D ?
 

DeletedUser6377

Ik moet zeggen, Harres was niet degene die het eerst in mij opkwam. Neemt niet weg dat ik het helemaal eens ben met de beslissing. Spelkennis kunnen we je niet ontzeggen, communicatieve vaardigheden bezit je ook. Ik ben dan ook positief gestemd.

Hup Harres :D

Als die communicatieve vaardigheden ook eens gebruikt zouden worden bij andere conversaties dan zou dat al een hoop schelen... :hmf:
 

DeletedUser

Volgens mij proef ik wat persoonlijke wroeging tegen Harres door WH...
Ik heb nooit problemen gehad met de communicatieve vaardigheden van Harres.
En ik denk dat er meer met mij eens zijn.

On topic: Harres Gefeliciteerd.!:D
 
Bovenaan