• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe forummod

DeletedUser6377

*knip*

Discussieer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Maxy, valt het jou ook niet op dat er veelal mods voortkomen uit hetzelfde "kringetje"?

Daarbij, ze waren op zoek naar "iemand die het forum leven in kan blazen.", daar wens ik hem veel succes mee. Mijns inziens is dit een onmogelijke taak, waardoor hij als forummod dan ook gelijk door de mand valt. Hier is hij immers voor aangenomen. Maar goed, ik zal niet te vroeg oordelen. We zullen zien hoe actiever het forum is over, laten we zeggen, 1 maand.
 
Oh oh oh, het is weer zover! Een nieuwe moderator! Kan dit groentje het dit keer wel aan?!
Opvallend is de keuze van marco te noemen.
Mijn voorstel is: laat Marco uitsluitend nog mods aannemen die al heel lang ervaring hebben met modden. Hoe ze aan die ervaring komen is hun probleem, gewoon uitsluitend mensen met ervaring aannemen is de beste oplossing.

Ff serieus: iedereen is toch een groentje in het begin? :blink:
Waarom zou je een van de grootste criticasters een functie in het team geven? Dit geeft een enorm risico voor het functioneren van het team, wat het al niet te best presteert. Als marco denkt een ongeleid projectiel te kunnen leiden dan wens ik hem veel succes.

Ook opmerkelijk is dat er wéér voor iemand gekozen is die een befaamde reputatie heeft op het gebied van vriendjespolitiek. Wie gaat ons beschermen tegen het bevoordelen van vriendjes en het benadelen van critici!
Wat is het nou? Vriendjespolitiek of een grote criticaster? Als hij zo´n grote criticaster is, waarom is hij dan via vriendjespolitiek aangenomen? :p Vreemd allemaal... :unsure: Je spreekt kortom jezelf tegen. ;)

Dit is feitelijk een verklaring voor algemene vogelvrijheid!
Oh nee! We gaan allemaal dood! :o

Is het daarnaast niet ook enigszins vreemd dat een volwassen vent met een bedrijf en gezin hiervoor tijd heeft? Het betekent ofwel dat het een pathetisch mannetje is die dus nooit objectief kan oordelen ofwel dat hij in de praktijk hier geen tijd voor heeft.
Handig gezegd. ;) Want je duwt hem nu in de hoek: óf een ´pathetisch´ iemand (gebruik eens normale woorden trouwens. :hmf: pathetisch = zielig ), óf iemand die ongeschikt is als mod omdat hij te weinig tijd heeft. En waarop precies baseer je dat pathetische mensen niet objectief kunnen oordelen? Pathetisch = ´zielig, zeer aandoenlijk´ en dat betekent dus, volgens jou, dat ze uitsluitend nog subjectief kunnen zijn, dwz een mening erbij betrekken. En dat slaat nergens op.

Jouw mooie, deftige woorden kunnen niet verhullen dat je totale onzin praat, en bovendien jezelf tegenspreekt. Want *ahum* wie vond ook alweer dat de andere mods te jong waren? :laugh: En nu komt een ouder iemand, en is het ook niet goed. ¬_¬

Kortom, het is alweer waarschijnlijk een foute keuze geweest.
Die conclusie heb je altijd getrokken, je bent tegen alles en iedereen wat met de mods te maken heeft. :laugh:


On-topic: jammer van de openingspost, maar gefeliciteerd Harres, en veel succes. :)
 

DeletedUser

Wat is er toch mis met jou wiley? Is het omdat je nooit mod bent geweest en nooit gaat worden? Je weet het altijd beter maar denk niet dat je moet gaan oordelen over feiten waar je niks vanaf weet.
Als je al gelijk hem gaat afbreken zonder reden is het ook een lekker begin, we zullen in de toekomst wel zien of Harres het goed gaat doen of niet.
Maar van jou verwacht ik dat niet, jij hebt altijd vooroordelen zonder argumenten.
Ben blij dat er een forum mod bij komt, je was toch aan het klagen dat er te traag gereageerd werd?

In ieder geval veel succes Harres.
 

DeletedUser14549

Veel suc6 en plezier harres! dont lissent to wiley :D (wat je wss toch al niet deed)
 

DeletedUser

Harres is de eerste mod die ik ooit op the-west zelf heb gezien, dus dat is sowieso al een positief iets (niet ten nadele van de andere mods hoor, ik speel gewoon niet overal en ben helemaal nergens bekend met de rest van de wereld bijna)

Maar als ik afga op W1 kan ik niks negatiefs verzinnen... ik ben benieuwd :)
Succes in ieder geval zou ik zeggen, je hebt blijkbaar wat te bewijzen voor sommigen...

PS: ik vind wel dat je een speech moet geven als beginnend mod :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

gefeliciteed harres, je zult het goed doen ! :)


en @maxy: laten we het erop houden dat JIJ niet weet hoe het werkt en er dus niets over kunt zeggen :p, moest het een student zijn, zou je zeggen dat ie er helemaal niets van zou bakken etc etc xD
 

DeletedUser6244

gefeliciteed harres, je zult het goed doen ! :)


en @maxy: laten we het erop houden dat JIJ niet weet hoe het werkt en er dus niets over kunt zeggen :p, moest het een student zijn, zou je zeggen dat ie er helemaal niets van zou bakken etc etc xD

Hoe kan een student nou ooit genoeg tijd hebben om goed te modden...

gl harres
 

Deleted User - 308552

Gefeliciteerd Harres en welkom bij het team!

Aan de mensen die kritiek hebben; laten we eerst zien hoe het gaat voordat we gaan lopen klagen.
 

DeletedUser

Gefeliciteerd Harres!

Ik wens je veel plezier en succes en dat het weer knetterdruk hier mag worden! ;)
 

DeletedUser

Wat een verrassing :rolleyes:

Oh oh oh, het is weer zover! Een nieuwe moderator! Kan dit groentje het dit keer wel aan?!
Opvallend is de keuze van marco te noemen.

Waarom zou je een van de grootste criticasters een functie in het team geven? Dit geeft een enorm risico voor het functioneren van het team, wat het al niet te best presteert. Als marco denkt een ongeleid projectiel te kunnen leiden dan wens ik hem veel succes.

Ook opmerkelijk is dat er wéér voor iemand gekozen is die een befaamde reputatie heeft op het gebied van vriendjespolitiek. Wie gaat ons beschermen tegen het bevoordelen van vriendjes en het benadelen van critici!
Dit is feitelijk een verklaring voor algemene vogelvrijheid!

Is het daarnaast niet ook enigszins vreemd dat een volwassen vent met een bedrijf en gezin hiervoor tijd heeft? Het betekent ofwel dat het een pathetisch mannetje is die dus nooit objectief kan oordelen ofwel dat hij in de praktijk hier geen tijd voor heeft.

Kortom, het is alweer waarschijnlijk een foute keuze geweest. Maar goed, de tijd zal het leren.

WH

Wiley, zou je geen columnist worden? Prima verhaaltje, erg leuk om te lezen :)
Je oordeelt wel niet zoals ik hem zou beoordelen, maar voor iemand die hem niet kent, is dit een perfect verhaaltje alleen met een aantal onjuistheden.

Volgens mij heeft het team een criticaster nodig. Harres is -zover ik hem ken- iemand die aangeeft wanneer hij het niet ziet zitten en het zijn juist spelers die kritisch zijn waar je het meest van leert. Let wel op dat het opbouwend kritisch is en niet afbrekend, daar heb je niks aan, maar opbouwende kritiek aanvaardt iedereen als die op goede argumenten berust en Harres is zeker iemand die dit kan.

Vriendjespolitiek? Bwah, als je bijna 5 jaar speelt, zal je zeker wel spelers kennen. Aangezien hij leider is (geweest?), kent hij heel wat spelers en kennen zij hem. Dat is nu eenmaal zo en dat weet jij ook wel, maar dat betekent toch niet dat je niet objectief kunt zijn?

Tijd? Ik zie dat meer als een volwassen vent die zijn tijd goed kan indelen. Ieder zijn visie, maar dit is de mijne.


Maxy, valt het jou ook niet op dat er veelal mods voortkomen uit hetzelfde "kringetje"?

Daarbij, ze waren op zoek naar "iemand die het forum leven in kan blazen.", daar wens ik hem veel succes mee. Mijns inziens is dit een onmogelijke taak, waardoor hij als forummod dan ook gelijk door de mand valt. Hier is hij immers voor aangenomen. Maar goed, ik zal niet te vroeg oordelen. We zullen zien hoe actiever het forum is over, laten we zeggen, 1 maand.

Op 1 maand het forum actiever maken, lijkt me ook niet echt realistisch. Ik wil hem zeker een periode van 3 maanden voorschotelen. Mocht het lukken, dan kan je hem uitroepen tot een van de beste mods ooit (sorry, maar de beste zul je nooit worden, svcinc ownt :D).



In ieder geval Harres, een taak die een uitdaging heeft (daar hou (hield :p) je toch van).
Ik verwacht inzet, motivatie en positieve inbreng! Je zal het vast en zeker goed doen.
 

DeletedUser6377

Mijn voorstel is: laat Marco uitsluitend nog mods aannemen die al heel lang ervaring hebben met modden. Hoe ze aan die ervaring komen is hun probleem, gewoon uitsluitend mensen met ervaring aannemen is de beste oplossing.

Ff serieus: iedereen is toch een groentje in het begin? :blink:
Je leest mijn zin fout. Groentje is iemand die nieuw is en daarmee verwees ik naar de nieuwe forummod. Je zoekt diepere betekenissen die er niet zijn.
Wat is het nou? Vriendjespolitiek of een grote criticaster? Als hij zo´n grote criticaster is, waarom is hij dan via vriendjespolitiek aangenomen? :p Vreemd allemaal... :unsure: Je spreekt kortom jezelf tegen. ;)
En weer lees je me fout.
Met vriendjespolitiek doelde ik op hoe hij zijn werk doet en niet hoe hij is aangenomen. Ik heb het nergens over hoe hij is aangenomen maar enkel hoe hij zijn werk zal doen.
Handig gezegd. ;) Want je duwt hem nu in de hoek: óf een ´pathetisch´ iemand (gebruik eens normale woorden trouwens. :hmf: pathetisch = zielig ), óf iemand die ongeschikt is als mod omdat hij te weinig tijd heeft. En waarop precies baseer je dat pathetische mensen niet objectief kunnen oordelen? Pathetisch = ´zielig, zeer aandoenlijk´ en dat betekent dus, volgens jou, dat ze uitsluitend nog subjectief kunnen zijn, dwz een mening erbij betrekken. En dat slaat nergens op.
Ik duw heb inderdaad in een hoek. Misschien was dat ook het doel van mijn hele retoriek. En verder is jouw tegenargument nergens op gestoeld dus de mijne blijft staan vrees ik. Je mist namelijk de nuance van het woord volledig; ik gebruik het toch niet voor niet!
Jouw mooie, deftige woorden kunnen niet verhullen dat je totale onzin praat, en bovendien jezelf tegenspreekt. Want *ahum* wie vond ook alweer dat de andere mods te jong waren? :laugh: En nu komt een ouder iemand, en is het ook niet goed. ¬_¬
Mijn woorden zijn uiteraard mooi, maar alles behalve deftig. Iedereen dient het normale vocabulaire te beheersen. Dit toont eerder jouw onvermogen aan dan mijn falen. Ik som enkel een paar kale feiten op waar ik een subjectieve draai aan geef. Daarmee kan ik me niet tegenspreken of onzin praten; feiten zijn feiten. Tot nu toe heb ik nog geen enkel feit van jouw kant gezien. Eigenlijk nog nooit zelfs.
Wat een verrassing :rolleyes:



Wiley, zou je geen columnist worden? Prima verhaaltje, erg leuk om te lezen :)
Je oordeelt wel niet zoals ik hem zou beoordelen, maar voor iemand die hem niet kent, is dit een perfect verhaaltje alleen met een aantal onjuistheden.
Dat kan. Ik ken hem ook al enige tijd en kaart hier wat duistere puntjes aan die ik ben tegen gekomen. Aangezien we een andere relatie met hem hebben is het logisch dat we hem anders beoordelen.
Volgens mij heeft het team een criticaster nodig. Harres is -zover ik hem ken- iemand die aangeeft wanneer hij het niet ziet zitten en het zijn juist spelers die kritisch zijn waar je het meest van leert. Let wel op dat het opbouwend kritisch is en niet afbrekend, daar heb je niks aan, maar opbouwende kritiek aanvaardt iedereen als die op goede argumenten berust en Harres is zeker iemand die dit kan.
Volledig met het eerste stuk eens. Alleen is misschien mijn punt niet sterk genoeg gebracht. Een dolk in iemands (in dit geval het team) rug steken en daarna met ze samenwerken gaat mij een stap te ver.
Dit heeft als gevolg dat in ieder geval de integriteit en objectiviteit discutabel is.
Vriendjespolitiek? Bwah, als je bijna 5 jaar speelt, zal je zeker wel spelers kennen. Aangezien hij leider is (geweest?), kent hij heel wat spelers en kennen zij hem. Dat is nu eenmaal zo en dat weet jij ook wel, maar dat betekent toch niet dat je niet objectief kunt zijn?
Oh hier doel ik ook niet op. Hier ben ik immers zelf ook schuldig aan.
Ik bedoelde eigenlijk het bewust bevoordelen of benadelen met als doel zelf beter ervan te worden. Deze kant heb ik de laatste tijd meer en meer ingame gezien.
Tijd? Ik zie dat meer als een volwassen vent die zijn tijd goed kan indelen. Ieder zijn visie, maar dit is de mijne.
Als hij dat kan dan is het erg bewonderenswaardig. Echter als ik het zo nareken dan is het bijna onmogelijk zonder iets te verwaarlozen.

Dit keer kraak ik niemand af om zijn of haar incapabelheid. Hier stel ik iemands integriteit en objectiviteit ter discussie. Ik accepteer het dus ook niet als het op eenzelfde kansloze manier wordt afgedaan zoals lebare deed.
 
Wat een verwelkoming Harres

Toch gefeliciteerd, we zullen inderdaad over een 3-tal maanden zien wat er van de criticasters hun kritiek overblijft.
 

DeletedUser

Op 1 maand het forum actiever maken, lijkt me ook niet echt realistisch. Ik wil hem zeker een periode van 3 maanden voorschotelen. Mocht het lukken, dan kan je hem uitroepen tot een van de beste mods ooit (sorry, maar de beste zul je nooit worden, svcinc ownt :D).
Oké, dan houden we het op 3 maanden ;) Al denk ik dat hij een kansloze missie heeft, als het spel niet als door een wonder een spelersboost krijgt. Het lullige hierbij is dan dat Harres "faalt" als forummod, terwijl het dan natuurlijk eigenlijk Marco is die er nog steeds in faalt om een fatsoenlijk spelersaantal te hebben.

Welkom Harres, de eerste 2 uur waren geweldig! Conclusie: Het is een goede mod yay!
Ik heb m de eerste 2 uur nog niks zien doen om t forum actiever zien maken. Meneer de CM is wel erg snel tevreden.

Oh, en ik was het in mijn vorige post helemaal vergeten. Ik wens hem natuurlijk veel succes met zijn nieuwe takenpakket!
 

DeletedUser

Gefeliciteerd Harres!

Ennuhh volgens mij is er hier iemand jaloers ?
 
Bovenaan