• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe Arbeiden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar dat is 100en keren voorgesteld dus laat je het beter maar zo. Of doe erover verder in 1 van de bestaande topics.
 

DeletedUser

zal ik door geweven bij ei van columbus ga zondag op vakantie!!

fijne vakantie!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 

DeletedUser

andere arbeid

wensput.jpg

ik was een beetje aan het klieren met google chrome...

wat vinden jullie dr van???
 

DeletedUser

ik zat er ook niet sirieus aan te werken maar een beetje te klieren ..
maar ik kan het wel goed uitwerken als jullie willen doe ik wel iets voor jullie...
 
Waarom kun je treinen alleen overvallen en niet besturen of bewaken? Postkoetsen zou je ook moeten kunnen besturen...

En verder:
Arbeid: Dueltoernooi
Hier kun je je vaardigheden met het pistool/zwaard (2 verschillende arbeiden dus) laten zien. Het prijzengeld ligt hoog, maar er kan er maar één winnen...
Moeilijkheid:256
Vaardigheden: Slagkracht/Schieten 2x, Mikken 1x, Imago 1x, Uitwijken 1x


Je wordt verslagen en ligt uit het toernooi. Je verliest ... LP.
Je wordt verslagen en valt flauw, uiteraard lig je eruit. Je verliest al je LP. (kans hierop is dan zo´n 1 % ;))


Voor de duidelijkheid: je vecht níét tegen spelers, maar tegen NPCs en je ziet niet elk duel afzonderlijk ofzo, alleen de arbeid...


Als je tweede ofzo wordt krijg je ook geld, en als je eerste wordt krijg je een aangegeven bedrag...
 

DeletedUser

het dueltoernooi dat is best een idee maar dan moet er wel wat meer schade bij zitten.....
den dat honden fokken dat vind ik maar niks...
 
het dueltoernooi dat is best een idee maar dan moet er wel wat meer schade bij zitten.....
Hoe bedoel je? Meer teksten?
´Je krijgt het met de scheidsrechter aan de stok. Je verliest ... LP´
´Je tegenstander speelt vals en probeert de scheidsrechter om te kopen. Het duel dat daarop volgt is er een op leven en dood, en jij verliest, je valt flauw.´
 

DeletedUser

een speciale opdracht

uitvinden

werk mee in het lab en probeer iets uit te vinden .

moeilijkheid 385

vaardigheden:
leiderschap
imago
tactiek
bouwen
handvaardigheid

en nu het speciale: loon 150-750 (2 uur)
en gevaar =100% kans op verwonding en van 1-2500 (hogere punten verkleinen 2500 niet het procent)
geluk 1-100
dus heb je een risico job waarmee je veel kan verdienen

verwonding teksten:
je vindt verschrikkelijke muziek uit je verliest 1-15 lp
je snijdt je in glas je verliest 1-99 lp
je collega slaat je omdat je te goed bent naar zijn zin je verliest 1-150 lp
je weet niet hoe maar je uitvinding ontplofte je verliest 250-450 lp
je gaat naar uiten en opeens wordt je geraakt door iets heel heel hard je verliest 100-235 lp
je gaat je handen wassen en lijkbaar heeft iemand het water onder stroom gezet je verliest 500-750 lp
iemand richt zijn uitvinding op jou je verliest 1-1000 lp
boooooooooooeeeeem je uitvinding ontploft (met het gebouw je verliest 1000-1500 lp
boooooooooooeeeeem je uitvinding ontploft (met het gebouw je verliest 1000-1500 lp iedereen is boos op je je wordt in mekaar geslagen je verliest nog 200-1000 lp dat is samen 1200-2500 lp

product: uitvindings patent waarde 2 verkoop 1 1%

dit kan voor een nieuwe opdracht gebruikt worden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10428

geluk

mij valt op dat er veel arbeiden zijn met hoge percentages loon en ervaring.. verzin er es een paar met geluk ?:o
 

DeletedUser

helpen bij een overstroming

dit is een leuke.
Helpen bij een overstroming
Het regent hier al lang en de rivier is overstroomd
Misschien kun je nog iets redden.
Moeilijkheid 180 vaardigheden: 2x zwemmen 1x handvaardigheid 1x stamina en 1x weerstand
Ervaring 23 per 30 min, Geld 7 per 30 min, Geluk 512 -2500
Voorwerp: een nieuw item voor brandweermannenset let op het is schoeisel: regenlaarzen +10 weerstand, +5 zwemmen
Setbonus met blusemmer +30 brand blussen, +30 helpen bij een overstroming
 

DeletedUser

ik kan mijn vorige inzending niet meer wijzigen dus ik moet dubbelposten.

Een toevoeging die ik vergeten was levenspunten; 750 lp max eraf,
Vindkans product is van de laarzen 1% en nog iets nieuws namelijk; de juwelen dat is een gewoon product verkoopwaarde $56 Vindkans is 12%
En Ik had nog wat ongevalletjes:
Je wordt verkouden, je verliest ... Levenspunten
Je krijgt een drijvende boomstam tegen je aan, je verliest ... Levenspunten
Je ziet een doosje juwelen liggen onder een balk, je probeert het te pakken maar je krijgt de balk op je hoofd, je verliest ... Levenspunten
Dat was denk ik alles wel van dit baantje
 

DeletedUser

bij het rode kruis werken (zeg niet dat het er toen niet was want het was er wel :rolleyes: )

je ziet een witte vlag met een rood kruis dat wappert je loopt er naar toe en je hoort gekreun er was een verschrikkelijke veldslag probeer de overlevenden te helpen houd er rekening mee dat het vrijwilligers werk is en er niet voor betaald wordt

geld:0%
ervaring: 87%
geluk: 7%
gevaar: 14 % (tekst als je gevaar hebt gekregen: door een van de zieke mensen lig je nu ook in een zieke bed je verliest bv. 17 levenspunten)

product:
verpleegkoffer,
inkoopwaarde 90$
verkoopwaarde 45$
kans: 7%





je dacht dat hij dood was bleek niet zo tezijn je schrikt je dood je verliest 999 levenpunten







ik heb er ook nog een
indianen terugdringen
loon 33$
geluk 87
gevaar 1-780
verwondingen
een indiaan raakt je met een pijl
je denkt dat je het lukte toch waaren ze in de meerderheid


voorwerp krijgsbijl
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan