• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe Arbeiden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

er komen teveel topics over nieuwe arbeiden. die kunnen jullie nu mooi allemaal in dit topic bespreken.

veel plezier
 

DeletedUser

er komen teveel topics over nieuwe arbeiden. die kunnen jullie nu mooi allemaal in dit topic bespreken.

veel plezier

ik heb hier 1 vraag over : zorg jij voor de vertalingen naar de duitse of engelse forums ?
 

DeletedUser

ik wil hier een arbeid opgeven hij staat er al oases aanlegen (de naam is niet zo goed)
voor meer info kijk mij toptic,
er staat 1 scren schot bij maar ik heb gehoord dat er nog 2 mensen er 1 aan het maken zijn voor me dus er kommen er meer

ik vraag me nu af wat ga je er mee doen dit is toch de bedoeling van deze toptic
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

zodat er geen topic meer bijkomen over arbeiden aangezien dit geen echte verandering is.
 

DeletedUser

oke ik zal al beginnen :


timmerman,
je hoort geklop en getimmer je vraagt je af wat ze hier aan het doen zijn je kijkt binnen en ziet dat ze aan het timmeren zijn je wilt dit ook eens proberen je krijgt succes en begint een eigen praktijk
geld:12%
ervaring:42%
geluk:0%
gevaar:25%

product:
werktafel,
inkoopwaarde: $150 verkoopwaarde: $75 vindkans: 3%

1 bouwen,3 handvaardigheid,1 reparen totaal:85 moeilijkheid
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijnen bouwen

Men zegt dat hier veel grondstoffen zitten. Help mee aan de bouw van een mijn.

Benodigde vaardigheden:
Bouwen, Slagkracht, Handvaardigheid, Leiderschap, Tacktiek
Moeilijkheid: 256

Salaris:35%
Ervaring:56%
Geluk:40%
Gevaar:74%

Aanpassen mag altijd ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Mijnen bouwen

Men zegt dat hier veel grondstoffen zitten. Help mee aan de bouw van een mijn.

Benodigde vaardigheden:
Bouwen, Slagkracht, Handvaardigheid, Leiderschap, Tacktiek
Moeilijkheid: 256

Salaris:35%
Ervaring:56%
Geluk:40%
Gevaar:74%

Aanpassen mag altijd ;)

product,
balk
inkoopwaarde: 30$ verkoopwaarde: $15
vindkans 50%
 

DeletedUser

bij het rode kruis werken (zeg niet dat het er toen niet was want het was er wel :rolleyes: )

je ziet een witte vlag met een rood kruis dat wappert je loopt er naar toe en je hoort gekreun er was een verschrikkelijke veldslag probeer de overlevenden te helpen houd er rekening mee dat het vrijwilligers werk is en er niet voor betaald wordt

geld:0%
ervaring: 87%
geluk: 7%
gevaar: 14 % (tekst als je gevaar hebt gekregen: door een van de zieke mensen lig je nu ook in een zieke bed je verliest bv. 17 levenspunten)

product:
verpleegkoffer,
inkoopwaarde 90$
verkoopwaarde 45$
kans: 7%
 
Als tekst voor het gevaar bij mijnen bouwen kan je iets doen als:
De mijn stort in en je komt klem te zitten in het puin. Je verliest 435 levenspunten.

En welke vaardigheden bij het rode kruis?
Misschien weerstand, handvaardigheid, leiderschap en nog iets..
 

DeletedUser

Als tekst voor het gevaar bij mijnen bouwen kan je iets doen als:
De mijn stort in en je komt klem te zitten in het puin. Je verliest 435 levenspunten.

mooi gedaan de tekst voor de timmerman luid zo :
je klop op je eigen vinger je verliest 20 levenspunten


PS: wil iemand dit op het duitse forum zetten ?
 

DeletedUser

heb geduld.

Als je er toevallig een post betekend niet dat ie gelijk toegevoegd word, the-west hoeft niet overspoeld te worden met arbeiden!
 

DeletedUser1053

bij het rode kruis werken (zeg niet dat het er toen niet was want het was er wel :rolleyes: )

je ziet een witte vlag met een rood kruis dat wappert je loopt er naar toe en je hoort gekreun er was een verschrikkelijke veldslag probeer de overlevenden te helpen houd er rekening mee dat het vrijwilligers werk is en er niet voor betaald wordt

geld:0%
ervaring: 87%
geluk: 7%
gevaar: 14 % (tekst als je gevaar hebt gekregen: door een van de zieke mensen lig je nu ook in een zieke bed je verliest bv. 17 levenspunten)

product:
verpleegkoffer,
inkoopwaarde 90$
verkoopwaarde 45$
kans: 7%

Wat is de moeilijkheid?
Want je krijgt wel érg veel ervaring.
 

DeletedUser

sorry was ik vergeten

bij het rode kruis werken (zeg niet dat het er toen niet was want het was er wel :rolleyes: )

je ziet een witte vlag met een rood kruis dat wappert je loopt er naar toe en je hoort gekreun er was een verschrikkelijke veldslag probeer de overlevenden te helpen houd er rekening mee dat het vrijwilligers werk is en er niet voor betaald wordt

geld:0%
ervaring: 87%
geluk: 7%
gevaar: 14 % (tekst als je gevaar hebt gekregen: door een van de zieke mensen lig je nu ook in een zieke bed je verliest bv. 17 levenspunten)

product:
verpleegkoffer,
inkoopwaarde 90$
verkoopwaarde 45$
kans: 7%


bij het rode kruis werken (zeg niet dat het er toen niet was want het was er wel :rolleyes: )

je ziet een witte vlag met een rood kruis dat wappert je loopt er naar toe en je hoort gekreun er was een verschrikkelijke veldslag probeer de overlevenden te helpen houd er rekening mee dat het vrijwilligers werk is en er niet voor betaald wordt

geld:0%
ervaring: 87%
geluk: 7%
gevaar: 14 % (tekst als je gevaar hebt gekregen: door een van de zieke mensen lig je nu ook in een zieke bed je verliest bv. 17 levenspunten)

moelijkheid:
weerstand, weerstand , stamina, stamina , leiderschap = 208 moelijkheidspunten

product:
verpleegkoffer,
inkoopwaarde 90$
verkoopwaarde 45$
kans: 7%
 

DeletedUser

Die citatie hoeven niet altijd, hoor. ;)
Je moet er alleen langer door scrollen.
Ik vind Timmerman en Rode Kruis niet zo goed...
Mijnen Bouwen is zeer waardig!
 

DeletedUser

Alleen een mening, geen afkeuring :)
En je timmerman moet specifieker zijn (Lijkkisten timmeren)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan