• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe aanval Beta

DeletedUser

Na een lange strijd en slechte leiding van mij:p heeft Girafi ons zeker gered.
We hebben het fort na 43 rondes gekregen en met veel geluk;)
Bedankt voor de opkomst. Het fort heet nu: Girafiroygang fort (roygang was ofline:o)
 

DeletedUser

Na een lange strijd en slechte leiding van mij:p heeft Girafi ons zeker gered.
We hebben het fort na 43 rondes gekregen en met veel geluk;)
Bedankt voor de opkomst. Het fort heet nu: Girafiroygang fort (roygang was ofline:o)

Heb het maar vernoemd zoals jij zei: langneks fort :p
 

DeletedUser

Veel ruimte voor verbetering, veel mensen hadden een te laag fortwapen voor hun level, slechte kleding, zoals altijd een paar offliners tussen de leiding, etc...

We hebben een lange weg te gaan.
 

DeletedUser

Veel ruimte voor verbetering, veel mensen hadden een te laag fortwapen voor hun level, slechte kleding, zoals altijd een paar offliners tussen de leiding, etc...

We hebben een lange weg te gaan.

Idd;) ik ben daarom ook voor een reorganisatie;) Alle rode bolletjes kikken en alle Dutch Towns in 2 steden stoppen.
 

DeletedUser

Maar dutch town is toch helemaal geen fortstad?...
Al bij al was het een zeer leuk gevecht. Zeker omdat er bijna een mirakel gebeurd is op die soldatentoren :p

Leiding vond ik wel ok, we hadden gewoon veel te weinig lp. Op de beta kom je er meestal niet met spelers die maar gemiddeld 2k lp hebben :)
Om dan niet te vermelden dat een leider met 500 lp en een steen z'n inbreng zogoed als nihil is :p
 

DeletedUser

Zeker een leuk gevecht :D
En op de soldatentoren was het echt wel een mirakel :p
 

DeletedUser

Zijn er nog mensen nodig op de Beta, wil daar namelijk best gaan spelen? :D
 

DeletedUser13259

Idd;) ik ben daarom ook voor een reorganisatie;) Alle rode bolletjes kikken en alle Dutch Towns in 2 steden stoppen.

Basbad, het is een beta. Een test-wereld. Denk je nou echt dat mensen al hun tijd daar in gaan stoppen? Omdat het geen echte spelwereld is, gaan mensen daar ook niet actief meedoen met fg's, en hebben ze soms rode bolletjes. De Dutch Towns zijn er om iedere Nederlander daar te krijgen, dus dan moet je ook niet klagen als er onder al die mensen ook mensen zijn die geen fg's doen.
We moeten in ieder geval geen voorbeeld nemen aan de Russen.
 

DeletedUser

Maar dutch town is toch helemaal geen fortstad?...
Al bij al was het een zeer leuk gevecht. Zeker omdat er bijna een mirakel gebeurd is op die soldatentoren :p

Leiding vond ik wel ok, we hadden gewoon veel te weinig lp. Op de beta kom je er meestal niet met spelers die maar gemiddeld 2k lp hebben :)
Om dan niet te vermelden dat een leider met 500 lp en een steen z'n inbreng zogoed als nihil is :p

Ik heb wel een super steen hexD

Zeker een leuk gevecht :D
En op de soldatentoren was het echt wel een mirakel :p

Was een zeer groot mirakelxD

Wat gebeurde er dan op de soldatentoren?

We stonden met een dikke minderheid erop maar doordat girafi met zijn 7 k lp er ook opstond beschermde hij ons allemaal. Het was dacht ik 14 vs 16 en girafi was net een ronde voor we de torens op gingen AFKxD Het was zeer lucky.

Zijn er nog mensen nodig op de Beta, wil daar namelijk best gaan spelen? :D

Stuur een telegram naar xisve op die wereld;)

Basbad, het is een beta. Een test-wereld. Denk je nou echt dat mensen al hun tijd daar in gaan stoppen? Omdat het geen echte spelwereld is, gaan mensen daar ook niet actief meedoen met fg's, en hebben ze soms rode bolletjes. De Dutch Towns zijn er om iedere Nederlander daar te krijgen, dus dan moet je ook niet klagen als er onder al die mensen ook mensen zijn die geen fg's doen.
We moeten in ieder geval geen voorbeeld nemen aan de Russen.

Sorry voor de dubbelpost wist niet hoe dat ik dit er nog bij moest krijgen:S

Verder zie ik de russen juist als voorbeeld. Zij zijn met een groep van 500 man en hebben 34 van de 40 hoofdforten doordat ze gewoon goed actief zijN! Verder is de beta een leuke wereld omdat er van alles door elkaar is gemixt. Het is een actieve wereld ook. Veel FG enz. Als er meer nederlanders waren zouden we zelf kunnen proberen een paar country's in te nemen met behulp van wat anderen:p En waarom zou je er niet op spelen? Je kunt er van alles op doen. Reskillen is awesome doordat het maar 25 nuggets kost.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13259

Sorry voor de dubbelpost wist niet hoe dat ik dit er nog bij moest krijgen:S

Verder zie ik de russen juist als voorbeeld. Zij zijn met een groep van 500 man en hebben 34 van de 40 hoofdforten doordat ze gewoon goed actief zijN! Verder is de beta een leuke wereld omdat er van alles door elkaar is gemixt. Het is een actieve wereld ook. Veel FG enz. Als er meer nederlanders waren zouden we zelf kunnen proberen een paar country's in te nemen met behulp van wat anderen:p En waarom zou je er niet op spelen? Je kunt er van alles op doen. Reskillen is awesome doordat het maar 25 nuggets kost.

Ik vind het juist een lol-wereld, we moeten de beta niet te serieus nemen naar mijn mening.
Die Russen zijn gewoon een stelletje no-life freaks, geholpen door het tijdsverschil.
Overigens weiger ik om veel op LP te zetten, dat gaat er bij mij gewoon niet in.
 

DeletedUser

Ik ben Bouwer op de Beta ;)
Nodig me maar uit als er in je stad nog iets moet worden uitgebouwd. IK ben alleen nog level 8 ofzo, maar dat zal snel gaan ;)
 

DeletedUser

Van het forum van de beta:

Oke ik zat te denken om eens een hoofdfortje aan te vallen. Het fort CD-ROM in de country van DUTCH TOWN. Is van de polen. Aangezien onze alliantie(Bandidos alliance) anti-polen is leek het me een mooie kans om deze aan te vallen. Het vol krijgen zal wel lukken. Maar wie willen jullie er in invite als het lukt? Ikzelf zat te denken om Rusland om hulp te vragen, dit is een bg van onze alliantie. Dan zou ik bandidos(leider alliantie) erbij denken en nog een nederlandse stad.

Ik hoop dat jullie het wat vinden. Als iedereen er positief over is zal ik misschien dit weekend al een aanval starten? Verder vraag ik alle mensen om ook eens te gaan helpen bij fortgevechten van bandidos en een paar russische towns.


Xisve,
 

DeletedUser

Probeer dan wel zo snel mogelijk wat leveltjes te halen, mensjes onder lvl 40 zijn zo goed als nutteloos ook al hebben ze vol LP, omdat ze dan verder niets hebben.
 

DeletedUser

Van het forum van de beta:

Oke ik zat te denken om eens een hoofdfortje aan te vallen. Het fort CD-ROM in de country van DUTCH TOWN. Is van de polen. Aangezien onze alliantie(Bandidos alliance) anti-polen is leek het me een mooie kans om deze aan te vallen. Het vol krijgen zal wel lukken. Maar wie willen jullie er in invite als het lukt? Ikzelf zat te denken om Rusland om hulp te vragen, dit is een bg van onze alliantie. Dan zou ik bandidos(leider alliantie) erbij denken en nog een nederlandse stad.

Ik hoop dat jullie het wat vinden. Als iedereen er positief over is zal ik misschien dit weekend al een aanval starten? Verder vraag ik alle mensen om ook eens te gaan helpen bij fortgevechten van bandidos en een paar russische towns.


Xisve,
rusland is GEEN BG het is een nap :p

effe zeggen want ik kan het weten he :hmf:

btw post ook effe op de banditos forum onder aanvallen (engels) en PM mij ook nog effe :) (mag in het nederlands) of AVITman(engels alleen) btw het is banditos :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Sorry dat ik de naam banditos de hele tijd fout spel:(
En verder had ik gezien dat Rusland neutraal was, alleen kan het kwaam om hun om hulp te vragen dan?
 
Bovenaan