• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe aanval Beta

DeletedUser

Oke ik heb even met svcinc overlegt en we willen een fort aan gaan vallen op de beta om de nederlandse reputatie eens wat op te krikken;)
Ik hoop dat iedereen komt! Hij zal dinsdagavond om 8 uur plaatsvinden bij een klein fort. Ik hoop op een grote opkomst;)
Aan alle leiders van de Dutch Towns op de beta. Check jullie berichten;)

Het zal waarschijnlijk een fort worden dat maar een lid heeft;) een stad met 21 leden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik zal ook zeker komen al zit ik in een andere stad :)
Maar ik weet niet goed te kiezen of ik naar dutch town moet komen of gewoon in een rustig stadje. Had al een uitnodiging aan girafi gevraagd maar veranderde terug van gedacht en weigerde en nu heb ik er terug spijt van :p
 

DeletedUser

Ik kan je invite als je per se wiltxD Ik hoop echt op een grote opkomst.
 

DeletedUser

Oke is goed doe maar dan kom ik :)
Ik noem ook steineke op de beta
 

DeletedUser

Je hebt een invite;)

Het zou trouwens heel fijn zijn als een paar spelers van level 100 ofzo zich helemaal willen reskillen naar full lp. Full reskillen kost daar 25 nuggets!
 

DeletedUser

Geweldig:D Het reskillen is er heel makkelijk en levelen ook. Ik zit nu al in level 8 na 5 uur te spelen:) ook krijg je er makkelijk gratis nuggets.
 

DeletedUser

ik zal porberen daar mee te doen :)
ben puur handel drijven en heb dus wel iets op leiderschap staan :)
 

DeletedUser

K zit ook in Bladiebla, ik ben evenals handvaardigheid met wat op mikken en leiderschap
 

DeletedUser

Ik doe ook wel mee, zal wel resetten naar aanvallend fortvechter, anders schiet het niet op :p
 

DeletedUser

Op het forum kun je het ook vinden(gedeeld forum van Alle Dutch Towns, bladiebla en happy nederland friends) En ik zal het hier posten. Ik ga het niet rondsturen omdat dat teveel werk is:) En ik denk dat ik waarschijnlijk vanavond de aanval start.
 

DeletedUser13259

Ik zit daar niet bij hé basbad!
Dus je kan het op z'n minst naar mij sturen.
 

DeletedUser

A battle has been initiated against the fort Pro 20s. The player xisve from Dutch town has dug up the hatchet!



Waar: pro 20s
Wat: Aanvalluh!
Wanneer: 27-3-2001 om 20:01(08:01PM)
Taktiek: Lees de fortchat, rechts tussen de torens.
 
Bovenaan