• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Ervaar je een probleem in of met het spel? Laten we dat samen goed oplossen!
    Kijk eerst of het probleem al gemeld is. Zo niet, volg dan deze stappen om je probleem te melden.

Niet uit te voeren opdrachten

Kaperkapitein
Jicarrilla
Ik heb al een paar maal een opdracht gehad die niet uitvoerbaar is, doordat deze nog op slot zit.
Mijn level is lager dan het level wanneer de opdracht kan worden uitgevoerd.
Mijn opdrachtenveld loopt daardoor vol en series kunnen niet worden afgemaakt.
Een voorbeeld is Onderhandeligen bij het kruispunt (zwarte bergen)
De opdracht is omgaan met indianen, mijn level is 42 de arbeid is pas beschikbaar vanaf level 48
 
Er zijn 2 oplossingen.
1 zorgen dat je sneller level up ga, met 15 seconde arbeiden ben je zo lvl 60
2. arbeidskleding wijzigen, zo zorg je ervoor dat de arbeid ontgrendeld wordt. (of desnoods vaardigheden omzetten)
 
goede skills of kleding en je opdracht gaat eerder open dan met level
je skills bepalen je arbeid
bij een bepaald level gaan ze open zodat je niet blijft hangen met sommige arbeiden.

wat kleding met charisma handel en image kan je probleem al oplossen.
indien je net te kort komt? gewoon wat skillpunten verschuiven naar wat je nodig hebt.
 
Dat is geen fout in het spel, maar je zult dan nog even geduld moeten hebben voordat je met die opdrachten verder kan. Of je kijkt inderdaad even met de tips hierboven of je dan wel genoeg arbeidspunten hebt. Anders is het even wachten, wat levels omhoog gaan en dan verder met die opdracht.
 
Bovenaan