• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nachtmode

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Dit is geen tw he maar the west dus vind het niet nodig.
s'nachts kan je slapen dan kan men geen duels tegen je doen.
 

DeletedUser

lol maar het is tog altijd leuk als je snachts op the west komt en er ineens lichtjes branden overal en het donker is :)
 

DeletedUser

Het is idd een goed idee , maar die verdedigings bonus vind ik persoonlijk niet goed, het verschil is in tw en the west dat je in tw verdedigingstactieken kunt gebruiken en daar zie je ook je aanvallen aankomen. In the west is het anders daar kun je niet bepalen hoe je je zelf gaat verdedigen en zie je ook niet of je zal dueleren of niet ... .

In the far west was het wel zo dat het zelfs snachts beter was voor aanvallers, dus wat ik voorstel is dat de aanvallers 10% meer geluk moete bij krijgen.Of gewoon niemand krijgt iets bij.

mijn mening gaat hier mee mee,
het grafische aspect lijkt me wel leuk,
maar wat betreft die bonussen nuja ...
maar sommige mensen verliezen hier uit het oog:
dat Saffiria dit vooral ook heeft geplaatst om het grafische aspect,
niet voor alle bonussen enz.
zij zag dat als bijzaak,
dus als we dat effe zo willen houde ??
ik stel dus voor geen bonussen,
en indien het mogelijk is en niet al te veel werk inhoud,
het grafische aspect wel,
vele spelers volgen hierin wel denk ik ...

greets, yanya
 

DeletedUser

Ik vind dat The West eigenlijk ook een nachtmode zou moeten krijgen, bijvoorbeeld in duels 10% tactiekbonus (voor de verdediger) wanneer je bijvoorbeeld na 1:00 's nachts aanvalt en ook dat de kaart dan donker is en steden er gezellig uitzien met lampjes/kaarsjes.... net als Tribal Wars.... :)

Is maar een ideetje. Ik speel zelf 's nachts veel... dus vandaar.

echt iets voor een vrouw om dit te bedenken
(vind ik deste beter :p)

on topic

goed idee
 

DeletedUser

Ik vind het ook een goed idee om wat nacht aan het grafische pakket toe te voegen, maar nachtbonus zoals op Tribel vind ik hier niet horen.
De 2 staan totaal los van elkaar en het enige wat het samen gemeen heeft zijn:

#de spelers,
#Klovadis,
#InnoGames.
 

DeletedUser

Het is maar een voorbeeld, maar ik vind het ook iet zo'n goed idee.

Wel vind ik het goed, dat als je na 5 keer aanvallen NA ELKAAR, zonder tussenkomst of zo (tenzij bidden) dat je dan wel een verdedigersbonus mag inschakelen.

Of een flauwgevallen iemand na z'n 2 dagen niet kunnen dueleren, nog een tactiekbonus geven voor 2 dagen, die enkel in werking word gesteld als hij ZELF aangevallen word
 

DeletedUser

Het is maar een voorbeeld, maar ik vind het ook iet zo'n goed idee.

Wel vind ik het goed, dat als je na 5 keer aanvallen NA ELKAAR, zonder tussenkomst of zo (tenzij bidden) dat je dan wel een verdedigersbonus mag inschakelen.

Of een flauwgevallen iemand na z'n 2 dagen niet kunnen dueleren, nog een tactiekbonus geven voor 2 dagen, die enkel in werking word gesteld als hij ZELF aangevallen word


je eerste idee vind ik wel leuk,
vermijd het toegestane bashen een beetje ...
maar dan enkel als je net 5 keer door dezelfde speler bent aangevallen ...

tweede vind ik onnodig, enkel nodig als je dan door dezelfde speler wordt aangevallen, zou dit enkel inschakelen in de eerste twee uur, en zelfs dan, onhandig ...


ontopic: blijft leuk idee (het grafische)
de bonus = onnodig
 

DeletedUser

Prima idee, ook bijv. met fgs in de nacht dat de verdedigers een bonus hebben en overdag de aanvallers. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan