• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nachtmode

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Ik vind dat The West eigenlijk ook een nachtmode zou moeten krijgen, bijvoorbeeld in duels 10% tactiekbonus (voor de verdediger) wanneer je bijvoorbeeld na 1:00 's nachts aanvalt en ook dat de kaart dan donker is en steden er gezellig uitzien met lampjes/kaarsjes.... net als Tribal Wars.... :)

Is maar een ideetje. Ik speel zelf 's nachts veel... dus vandaar.
 

DeletedUser

ja dat is lekker gezelig

op tribal wars is het mooi gedaan

en het zou luek zijn dat het hier ook komt
 

DeletedUser

Dit is géén Tribal Wars en er is geen enkele reden om van dit spel een kopie van TW te maken. Ik vind het niet nodig en totaal onnuttig in dit spel. De twee spellen zijn totaal verschillend van elkaar.
 

DeletedUser6557

Zou ook niet goed zijn als die 2 vergeleken worden maar tw werd als voorbeeld gegeven.
Mij lijkt het ook heel gezellig al die kleine lichtjes, en het is nog milieuvriendelijk ook ;)
 

DeletedUser3874

Goed Saffiria ik heb enkel een opmerking, wij als spelers van .NL wonen over het algemeen (of dat denk ik toch) in de Lage Landen.

Dus eigenlijk zo'n nachtmode zou er net overdag moeten zijn vermits het aan de andere kant van de wereld nacht is terwijl het hier dag is :p
 

DeletedUser

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik vind het nog zo'n slecht idee niet. Die 10% tactiekbonus zou wel wat meer mogen zijn imho.
 

DeletedUser

de nachtbonus bij tribal wars toch bedoeld om te vermijden dat mensen worden aangevallen terwijl ze slapen?

Dit is hier niet echt nodig omdat:
-je 's nachts normaal toch slaapt en dus niet kan worden aangevallen.
-je er toch niets aan kan doen als je wordt aangevallen. Je kan geen troepen verplaatsen,... zoals bij tribal wars.

Een ander beeld is wel een leuk idee maar dat verandert niet echt iets aan het spel zelf.
 

DeletedUser

Wie zegt??? Ik speel toch zelf meestal 's nachts???

Die link naar Tribal Wars wordt een beetje uit proportie getrokken, ipsam zeurt inderdaad, want het diende als voorbeeld.
In het wilde westen werden 's nachts ook banken overvallen enzo;

Maar goed, die nachtbonus is bijvoorbeeld 20% meer tactiek voor de verdediger, en een ander beeld, wat ik zei 's nachts die steden gezellig verlicht enzo... :)
 

DeletedUser

Ik ken anders geen enkel ander browserspel waar die nachtbonus er is hoor. Toevallig heb ik vroeger ook Tribal Wars gespeeld, dus de link is snel gelegd.

Ik sluit me verder aan bij de mening van Fregorach.
 

DeletedUser

met lampjes/kaarsjes.... net als Tribal Wars.... :)


Dit lijkt mij trouwens ook geen "bij wijze van voorbeeld" want je zegt zelf letterlijk "net als Tribal Wars". Als je nu had gezegd "zoals bijvoorbeeld bij Tribal Wars" was het natuurlijk een heel ander verhaal. Vandaar mijn opmerking en volgens mij is deze helemaal niet uit de context getrokken.
 

DeletedUser

Als je niet wil dat men je 's nachts duelleert dan ga 's nachts in het hotel slapen. Dan kan niemand je aanvallen. Hiervoor is toch geen aparte slaapmodus nodig? Je kan op deze manier zelf bepalen wanneer je slaapt en wanneer niet.

Groetjes, klovadis
Leiding the-west.nl
 

DeletedUser

Als je niet wil dat men je 's nachts duelleert dan ga 's nachts in het hotel slapen. Dan kan niemand je aanvallen. Hiervoor is toch geen aparte slaapmodus nodig? Je kan op deze manier zelf bepalen wanneer je slaapt en wanneer niet.

Groetjes, klovadis
Leiding the-west.nl

Kan wel zo zijn, Klo... maar ik bedoel dus echt dat je scherm ook donker is 's nachts en steden verlicht enz... en gewoon klein tactiek bonusje, want om 5 uur 's nachts hebben de meesten toch de slaap uit in het hotel ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3430

Je kan ook 2x na elkaar slapen, als je om 11 uur ofzo van pc gaat 2x slapen instellen?
 

DeletedUser

Voor alle duidelijkheid:

Deze suggestie is niet zozeer over die tactiek bonus, dat is gewoon een extra... dus bijvoorbeeld 20% op tactiek gedurende de nacht van 1 uur 's nachts tot 7 uur 's ochtends...

Het is me te doen om het grafische aspect... dus donkere kaart en stadjes verlicht :)
 

DeletedUser

ik vind het onzin, als je slaapt klik je the-west gewoon af en ga je in je eigen bed liggen, wat heb je dan aan die grafische look?
 

Deleted User - 486404

Sommige spelers (zoals ik soms) zorgen dat ze tegen de avond of overdag slapen zodat ze niet geduelleerd kunnen worden als de meeste mensen wakker zijn. En die loggen in dus is als de meeste mensen slapen (= 's nachts). Ik ben geen nachtbraker maar het kan bij mij wel eens gerust 02:00 worden. Ik denk als je zou vragen wie er 's nachts speelt dat je zou verschieten hoeveel mensen er 's nachts toch nog achter hun pc zitten.

Op zich denk ik niet dat een nachtmode veel uithaalt maar het zou wel realistischer zijn als er een nachtmode zou zijn.
 

DeletedUser

Dat bedoel ik helemaal, MrMM, met realisme... dat het dan op The West ook donker is ;)
 

DeletedUser

Ik vind dat The West eigenlijk ook een nachtmode zou moeten krijgen, bijvoorbeeld in duels 10% tactiekbonus (voor de verdediger) wanneer je bijvoorbeeld na 1:00 's nachts aanvalt en ook dat de kaart dan donker is en steden er gezellig uitzien met lampjes/kaarsjes.... net als Tribal Wars.... :)

Is maar een ideetje. Ik speel zelf 's nachts veel... dus vandaar.



Het is idd een goed idee , maar die verdedigings bonus vind ik persoonlijk niet goed, het verschil is in tw en the west dat je in tw verdedigingstactieken kunt gebruiken en daar zie je ook je aanvallen aankomen. In the west is het anders daar kun je niet bepalen hoe je je zelf gaat verdedigen en zie je ook niet of je zal dueleren of niet ... .

In the far west was het wel zo dat het zelfs snachts beter was voor aanvallers, dus wat ik voorstel is dat de aanvallers 10% meer geluk moete bij krijgen.Of gewoon niemand krijgt iets bij.
 

DeletedUser

ik snap hier de bedoeling niet echt van het kost een hoop werk en ik weet niet wat jij s' nachts doet maar ikke slapen :p
 

DeletedUser

aangezien je zelf de keuze hebt, wanneer je aangevallen kan worden & wanneer niet door in je hotel te kruipen of je stad te verlaten, vind ik het overbodig om een slaapmodus in te voeren :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan