• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Mooiste W8 moment!

Mijn mooiste moment: ik kreeg alleen op deze wereld de wintersjaal, en dan gelijk twee stuks... ;) Eentje verkocht voor belachelijk weinig geld, maar dat besefte ik toen nog niet... :´(
$9000,- om precies te wezen... :(
EN op deze wereld heb ik een BEER <3... :p Ook een mooi moment natuurlijk...
Die beer staat btw denk ik op mn profiel... Die wintersjaals weet ik niet, denk het wel...
 

DeletedUser

mensen kom op!
dit topic is niet gemaakt voor te ruziën maar voor het mooiste moment!(op wereld 8);)
 

DeletedUser

Mijn mooiste moment:
Toen ik Gouden Buffel kreeg,
EN toen Allard mij wilde dissen,
En over een kwartier als ik hopelijk mijn BSD krijg :)
 

DeletedUser

HAHA, alle leiding is er nog....

guys... is dat nu relevant in dit topic?

een van mijn mooiste momenten:

eindelijk mn vaardigheidspunten terug goed gekregen na het omzetten voor de gouden sabel te halen... crap dat kostte me n hoop geld...
 

DeletedUser

Mijn mooiste moment is:

Het mogen deel uitmaken (en enpassant ook een beetje leiden) van de steden Il Pensatore en Il Combattente (v.h. Mijlendiep en Torenhoog).
Het is me een groot genoegen om spelers in onze steden te hebben die allen respect voor elkaar hebben, en er staan om een ander te beschermen als dat nodig is. Ik speel al vanaf het begin van W1 mee, en nooit was de aantrekkingskracht naar mn stad zo groot!

Maar ook alle andere spelers die het mogelijk maken om deze wereld attractief te houden door geen grote BG's aan te gaan ben ik dankbaar. Een wereld met twee of drie grootmachten heeft nl een uitloop van de 'kleinere' spelers tot gevolg, omdat zij dan geen kans krijgen (zie vorige werelden). En juist die spelers zijn zo belangrijk voor Arizona.

Kortom: mijn mooiste moment is wereld 8, in zijn geheel. Van begin tot nu!

Ik wens jullie allemaal heel veel spelplezier toe, net zoals ik die geniet!

met vriendelijke groet,
Justin Time
 

DeletedUser

Mijn mooiste moment is:

Dat ik ging stoppen en een premie van + $500000 op mijn eigen hoofd zetten ;). Ik vermelde de tijd wanneer ik uit mijn hotel kwam in me profiel en ik krijg 17 berichten van duels binnen in + - 5 seconden :p

Dat was nou echt een prachtig moment :D
 

DeletedUser6801

na iets meer dan 10 maanden is dit dan mijn mooiste moment!

De burger van je stad Gangsta-N heeft promotie gemaakt! Hij heeft level 120 bereikt!
Mijn doel bereikt: als eerst non-premium level 120 bereiken ;)
 

DeletedUser

Toen ik dit mailtje kreeg nadat ik vroeg waarom iemand mij zomaar had uitgenodigd en er niks persoonlijks aan was:
Creeping Death zei:
Je verwacht toch niet van me dat ik iedereen een persoonlijk berichtje ga sturen, ik wel meer te doen. Je mag je twijfels hebben, ik weet wel beter.
 

DeletedUser13504

wauw, ik kan zo wel zien dat je veel hebt meegemaakt en dat dit toch wel duidelijk het mooiste is wat je mee kan maken:hmf:

Mijn mooiste moment tot nu toe is dat ik de 3e sleutel heb gevonden :D
en binnenkort is het dat ik de GG heb.... ik hoop tenminste dat het binnenkort wordt:unsure:
 

DeletedUser

wauw, ik kan zo wel zien dat je veel hebt meegemaakt en dat dit toch wel duidelijk het mooiste is wat je mee kan maken:hmf:

Mijn mooiste moment tot nu toe is dat ik de 3e sleutel heb gevonden :D
en binnenkort is het dat ik de GG heb.... ik hoop tenminste dat het binnenkort wordt:unsure:

Ach, we hebben geen grappige telegrammen topic dus doe ik het hier ;)
 

DeletedUser

Het erachter komen met een calculator dat ik zelfs 734 constructie punten in kan brengen.. als het niet nog meer is :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan