• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Mooiste W8 moment!

DeletedUser

royalz.png

Vond dit echt geweldig. Danku wel *ontroerend*
 

DeletedUser10652

Mooiste W8 moment

Toen ik weer The-West begon te spelen op....W8!:)
 

DeletedUser

Ik heb daar een tijdje gespeeld onder de naam Wraakschaap, en op een gegeven moment kwam iemand(Chunky dachtik) op het idee de county Wraakschaaps Wei te noemen. Masterlijk, dat iedereen die daar rondliep 'Je bent de ruimte Wraakschaaps Wei binnengegaan' in het chatvakje kreeg :p

Uiteindelijk werd het fort overgenomen en de county hernoemd, het gras verdorde en het Wraakschaap trok weg uit Arizona...
 

DeletedUser

niceduel.jpg


[report=84980540b4c2b8164]Duel: matthijshoi vs josverboom[/report]
:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

De burger van je stad heeft level 99 bereikt! (of iets in die trend van.. ik was al aan het slapen.. :)
 

DeletedUser

Eerst bidden: [report=105591760199f21407]Gebed beëindigd[/report]
En dan: [report=1056127712084f4431]Arbeidsrapport: Bandieten jagen[/report]

Dacht ik probeer het nog eens:

[report=10562165296ff708d1]Gebed beëindigd[/report]

En dan alweer: [report=105643605ece50a9fa]Arbeidsrapport: Bandieten jagen[/report]


Nog eens proberen!!!

[report=10564976fd4a20bb01]Gebed beëindigd[/report]

En wat denk je dat er gebeurd???: [report=10567234005012fb7d]Arbeidsrapport: Bandieten jagen[/report]

Omg, check het eens :S
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

een van mijn mooiste momenten komt er bijna aan... bijna de gouden sabel in mijn bezit... dan nog ff oplevelen, en dan kan ik m gebruiken, voorlopig heb ik nog genoeg aan mn hernando :)
 

DeletedUser385

mooiste moment is het stoppen en dan mensen missen en terugkomen DUUUUUUUUH
 
Sinds wanneer zijn wij gevallen? We hebben mss wel even een dipje gekend maar we staan er nog steeds hoor. Weliswaar onder een andere naam om ons dipje zo snel mogelijk achter osn te kunnen laten.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Allard, jij bent beter geïnformeerd dan de rest van de wereld. Jij weet dingen die wij niet eens wisten. Bravo :D
 

DeletedUser

De val van torenhoog en die bende.

Blijft toch grappig dat mensen jaloers zijn en niet VOOR hun stad zijn maar alleen TEGEN torenhoog
Alleen klein foutje we zullen nooit vallen:) en het is geen torenhoog meer;)
 

DeletedUser

Ik ga niet zeggen dat ik vet blij was toen ons stadje won met een FG van Far West, anders vallen ze ons nog een keer aan. :censored:
 

DeletedUser

Volgens mij is torenhoog gevallen aangezien ze nu geen torenhoog meer heten.
 
Bovenaan