• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Minigame: rodeo

Vind jij dit een goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 31 91,2%
  • Nee

    Stemmen: 3 8,8%

  • Totaal aantal stemmers
    34
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

nee, die kans is er altijd en ik wil geen mensen belachelijk maken :):o
 

DeletedUser

En de greenhorn op de 1 april medaille dan?
Ik voelde me nogal gekwetst :mad:
 
Zeg me niet dat je serieus dacht dat die klasse er echt zou zijn? Dit was 1 van de doorzichtigste 1 aprilgrappen die ik al ben tegengekomen, ridders in het Wilde Westen.
Was die medaille er niet dan deed ik eens die opdrachtenserie niet.
 

DeletedUser

ik deed erzelfs geen moeite voor :p


maar OT: wat vinden jullie ervan ?
 

DeletedUser

Ik heb die medaille niet eens, maar was ff om aan te geven dat je wel uitgelachen kan worden door mods :o

OT: Ik vind dit een leuk idee, leuk extraatje met misschien wat leuke prijzen en misschien wat nieuwe opdrachten, al is dat aan de dev's denk ik.
 

DeletedUser8307

Haha, die 1 april medaille wou ik, gewoon omdat het leuk staat, natuurlijk was ik er niet ingetrapt ! :o
 

DeletedUser

ik vind het zelf een hee leuk e n goed idee maar die honderd euro mag van mij wel iets minder of er moeten gode prijzen zijn maar w=verder wl ok
 

DeletedUser

minigame

ik vind het een goed idde nogmaals maar komt het er wel echt in dat vraag ik af:bolhoed::mad::D
 

DeletedUser

sorry voor de bump, maar ik ga al mijn 'goede' ideeën uitwerken tijdens de vakantie, en sommige ideeën zijn al lang geleden dus er zullen meerdere topic bumps volgen ;)

(hier komt een uitgewerkte versie numero 3)


Dag mensen

Mijn idee is om een rodeo te zetten , de rodeo moet een Arena voorstellen net buiten Het fort (om forten belangrijker te maken).

niveaus + medailles
Als je op die tent klikt krijg je (net als je gaat slapen de keuze uit 5 niveaus ).


In het begin kan je alleen niveau 1 doen, als je dat 10 keer opnieuw volhouden langer dan 10 sec. krijg je een medaille,"de stieren temmer", (als iemand plaatjes wil maken, het zou er als een mannetje dat op een kalf stiertje zit moeten uitzien) .

Dan krijg je toegang tot niveau 2 dit moet je 25 keer volhouden (en het is uiteraard moeilijker), als je dit hebt gedaan krijg je toegang tot niveau 3 hier krijg je wel geen medaille voor.

Bij niveau 3 geld hetzelfde als bij niveau 1, alleen moet je het 100 keer volhouden, maar dan krijg je toegang tot niveau 4 en krijg je een medaille,
"de rodeo temmer", (het zou er moeten uitzien als een mannetje dat op een grote stier zit).

Bij niveau 4 moet je het 250 keer volhouden .
Hierdoor krijg je toegang tot niveau 5 maar geen medaille,

Als laatste, bij niveau 5 moet je het 500 keer volhouden en dan krijg je de gouden medaille, "de buffel temmer", (dit zou er moeten uitzien als een mannetje dat op een grote stier zit en in de lucht word gegooid maar de stier nog wel vast heeft).

prijzen + verliezen
als je aan rodeo gaat doen verlies je 8 actie punten + levenspunten (dit moeten de dev's bepalen).
Maar je kan natuurlijk ook van alles winnen, je krijgt altijd ervaringspunten (ook dit moeten de dev's maar uitzoeken hoeveel) en je mag een prijs kiezen uit een schap, alleen dingen die je in de winkels kan kopen (dus geen edele wapens...).
De prijs van de prijzen op het schap hangt af van de tijd + het niveau dat je op de stier hebt gezeten


Besturing
de besturing is met de pijtoetsen, je moet naar de andere kant bewegen dan dat de stier beweegt, hoe langer je op de stier zit hoe moeilijker, maar hoe hoger de prijzen. Ook hogere niveaus zijn moeilijker, maar daar krijg je dan ook weer meer prijzen.

is het een beetje goed zo :) ?
 

DeletedUser9872

Super aliebaba

maar eigenlijk is dit toch een 'klikspel' en geen spel waar je behendig moet zijn met de pijltjestoetsen enz.

poker daar zou je niet behendig moeten zijn enz. dus dat zie ik dan wel weer zitten

maar eigenlijk is het toch al een mooi en goed uitgewerkt idee
 

DeletedUser

daar heb je een punt, wwwpuntbe

maar ja hoe zouden we het anders oplossen ?

een aantal bolletjes naar waar de stier zich kan bewegen en waar je zo snel mogelijk het tegengestelde bolletje moet klikken ?

en per niveau komen er extra bolletjes bij of wat ?:o
 

DeletedUser

leuk idee :) maar ik betwijfel of ze het gaan doen want het lijkt me niet makkelijk om in elkaar te zetten
 

DeletedUser

het is idd veel werk, maar als ze geld willen verdienen moeten ze er ook wel iets voor terug doen he :)
 

DeletedUser

Si Si senor :bolhoed:
Si Si senor :cool:

Serieus:

Leuk idee, met pijltjes dan wel :)
Zorgt voor iets leuks te doen onder duels etc. (dat je hem bv door pijltjes in balans moet houden, niet dat klikken in goede volgorde)
 

DeletedUser

goed idee misschien pijltjestoetsen rechtsonder in beeld waar je op kan klikken?
 

DeletedUser

goed idee misschien pijltjestoetsen rechtsonder in beeld waar je op kan klikken?


met pijltjes lijkt me ook leuker :D

en rechtsonder lijkt me een leuke plaats :)
het moet wel duidelijk zijn natuurlijk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12477

Mischien is het een idee dat als de stier over een opstakel springt dat je dan op spatie moet drukken? en dat je niet meteen valt maar eerst de staart van de stier nog vast hebt, en dan moet je precies hetzelfde doen, maar als het DAN verkeerd gaat ben je AF!!! :rolleyes:
 

DeletedUser12509

*knip* genoeg games dacht ik zo.

Verder is het wel grappig verzonnen, maar je moet het niet moeilijk gaan maken met extra's enzo, dan krijg je niet zo snel nieuwe verslaafde spelers omdat het moeilijker aan te leren is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan