• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Minigame: rodeo

Vind jij dit een goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 31 91,2%
  • Nee

    Stemmen: 3 8,8%

  • Totaal aantal stemmers
    34
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

prijzen zou ik zo laten, tenzij meerdere mensen het zo vinden,

maar met levenspunten geef ik jullie gelijk

@smiley

daar had ik nog niet aan gedacht... daar moeten we nog een oplossing op vinden,

iemand ideeën (verdere meningen mogen nog altijd worden gegeven he :))
 

DeletedUser

Misschien moet je gewoon zeggen dan je bij het eerste onderdeel 10 Gouden platen moet hebben, volgende weer 50 Plakken enz.
 

DeletedUser

Het lijkt me misschien wel leuk voor sommige, maar het is echt overbodig.
 

DeletedUser

Het lijkt me misschien wel leuk voor sommige, maar het is echt overbodig.

mischien is het waar:cool:

Maar er mag van mij best meer actie in het spel komen:D

en..........:p
in het Wilden Westen waren ook rodeo's dus zo het spel wel echter maken:):D:)
 

DeletedUser

Het leuk mij een goed idee maar het lijkt idd wel op dat wat de devs hebben voorgestelt
 

DeletedUser

hier een uitgewerktere versie:

rodeo:
vanaf vrijdag 24:00 tot en met zondag 24:00
rodeo zal dan in een tent, net buiten de stad te doen zijn (ELKE stad krijgt een rodeo tent, afgezien spook steden en pioniers steden).

niveau's
:
niveau 1: zal het enige niveau zijn dat je in het begin kan doen,
maar nadat je tien keer niveau 1 hebt gedaan en elke keer langer als 10 sec erop hebt gezeten (met andere woorden dat je tien keer won) krijg je een medaille, (de naam van de medaille moeten we nog kiezen). als je deze medaille hebt mag je naar niveau 2 (niveau 1 kan je wel blijven spelen)

niveau 2
:hier is het hetzelfde liedje als boven alleen moet je 50 keer winnen voor de nieuwe medaille en naar niveau 3 te gaan

niveau 3:hier moet je 100 keer winnen voor nieuw niveau+medaille

niveau 4:hier moet je 250 keer winnen voor nieuw niveau + medaille
en als je niveau vier beïndegd mag je ook tegen andere spelers strijden .

niveau 5:hier moet je 500 keer winnen, dan krijg je (misschien een nieuwe opdracht) en een medaille.

prijzen:
de prijzen als je dat tegen de computer doet zijn simpel, een soort rek waar je uit mag kiezen (hangt af van niveau en hoe lang je erop hebt gezeten).

tegen andere spelers:
je kan hen uit dagen voor een rodeo 'duel' met een rodeo duel kan je eer winnen, er komt dan een nieuwe ranglijst voor de rodeo (hoe meer eer hoe hoger je natuurlijk in de ranglijst staat) en er is ook ervaring te winnen (als dat goed is) , als je bent uitgedaagd voor een rodeo en je weigert verlies je acht actie punten, de uit dager verliest dan niets, maar wint ook niets. als je dat aanneemt dan komt er natuurlijk een duel (je krijgt een bericht van "je bent uitgedaagd voor een rodeo duel" als je dat aanneemt ga je naar je stad, als je weigert doe je gewoon voort je arbeid - die acht actie punten

levenspunten verlies:
standaard verlies je 200 levenspunten x het niveau : (2x de tijd dat je er op hebt gezeten) x 10
er is ook nog een kans dat je GEEN levenspunten verliest, je moet namelijk een getal raden tussen 1 en tien raad je het juiste verlies je niets

zo wat vinden jullie ervan ? :)

De medailles kunnen niet (maximaal 3).
- Ik zou hiervan maken bij het behalen van niveau 2, 4, en 6, dit is dus het "overwinnen" op niveau 1, 3 en 5.

Verder vind ik het levenspunten verlies nergens op slaan.
- Dit zou gewoon net als bij de arbeiden een Gevaar percentage moeten hebben, bijvoorbeeld: 20% op niveau 1, 40% op niveau 2, 60% op niveau 3, 80% op niveau 4, 100% op niveau 5.

Tenslotte zou je op alle dagen iemand uit kunnen dagen voor rodeo.
- Dit zou dan als een duel te werk moeten gaan.
- De aanvaller komt dan in jouw stad te staan als aanvaller.
- De winner word dan bepaald door bepaalde vaardigheden (en kleding) net als bij een duel.
Hier zou je bijvoorbeeld stamina, weerstand, reflex, paardrijden en tactiek gebruiken.

Verder leuk idee.


Greetzz.
 

DeletedUser

De medailles kunnen niet (maximaal 3).
- Ik zou hiervan maken bij het behalen van niveau 2, 4, en 6, dit is dus het "overwinnen" op niveau 1, 3 en 5.

Verder vind ik het levenspunten verlies nergens op slaan.
- Dit zou gewoon net als bij de arbeiden een Gevaar percentage moeten hebben, bijvoorbeeld: 20% op niveau 1, 40% op niveau 2, 60% op niveau 3, 80% op niveau 4, 100% op niveau 5.

Tenslotte zou je op alle dagen iemand uit kunnen dagen voor rodeo.
- Dit zou dan als een duel te werk moeten gaan.
- De aanvaller komt dan in jouw stad te staan als aanvaller.
- De winner word dan bepaald door bepaalde vaardigheden (en kleding) net als bij een duel.
Hier zou je bijvoorbeeld stamina, weerstand, reflex, paardrijden en tactiek gebruiken.

Verder leuk idee.


Greetzz.



op alle dagen rodeo ???
ik weet niet...

en levenspunten gaan we later nog uitzoeken

van de medailles vind ik het wel een zeer leuk idee (alleen is er geen level zes :p)
 

DeletedUser

Je kan ook gewoon als je bijv 10 keer wint dat je dan iets mag uitkiezen anders word het te gemakkelijk
 

DeletedUser

-8 AP als je het weigert? Dan ga je gewoon met een groep iemand met zijn allen uitdagen en voila al zijn AP is weg.
 

DeletedUser

(hier komt een uitgewerkte versie numero 2)


Dag mensen

Mijn idee is om een rodeo te zetten , de rodeo moet een tent voorstellen net buiten de stad.

niveaus + medailles
als je op die tent klikt krijg je (net als je gaat slapen de keuze uit 5 niveaus )
In het begin kan je alleen niveau 1 doen, als je dat 10 keer opnieuw volhouden langer dan 10 sec. krijg je een medaille,"de stieren temmer" dan krijg je toegang tot niveau 2 dit moet je 25 keer volhouden (en het is uiteraard moeilijker), als je dit hebt gedaan krijg je toegang tot niveau 3 hier krijg je wel geen medaille voor.
bij niveau 3 geld hetzelfde als bij niveau 1, alleen moet je het 100 keer volhouden, maar dan krijg je toegang tot niveau 4 en krijg je een medaille
"de rodeo temmer"
bij niveau 4 moet je het 250 keer volhouden ,dan krijg je toegang tot niveau 5 maar geen medaille, bij niveau 5 moet je het 500 keer volhouden en dan krijg je de gouden medaille "de buffel temmer".

prijzen + verliezen
als je aan rodeo gaat doen verlies je 8 actie punten + levenspunten
maar je kan natuurlijk ook van alles winnen, je krijgt altijd ervaringspunten (wordt later bepaald hoeveel) en je mag een prijs kiezen uit een schap, alleen dingen die je in de winkels kan kopen (dus geen edele wapens...)
de prijs van de prijzen op het schap hangt af van de tijd + het niveau dat je op de stier hebt gezeten



is het een beetje goed zo :) ?
 

DeletedUser

ziet er goed uit.
Alleen vraag ik me nu af hoe je de rodeo gaat doen. Met pijltjestoetsen ofzo?
 

DeletedUser

Hey allemaal,

Heb dit alles even overgelezen, en er vandaag ever over nagedacht, en kwam toen op het volgende idee:

Volgens mij zijn er aardig wat mensen die minigames willen hebben in het spel, dus als deze ooit doorgevoerd zou worden, en een succes wordt, zullen er dan wel meer volgen.

Om het spel dan overzichtelijk te houden, wou ik voorstellen om een soort wedsrijdbaan (soort Arena idee) te ontwerpen.
Deze wedstrijdbaan zou dan het volgende inhouden:

-Net zoiets als een fort, en kan gebouwd worden op 1 plekje op een minikaart, door één stad, die dan weer andere steden erbij kan betrekken.
- De Minigames kunnen alleen gespeeld worden in het weekend.
- Verschillende soorten gebouwen, waar verschillende soorten minigames kunnen worden gespeeld, bijvoorbeeld:
+ Rodeobaan
+ Schietbaan*
+ Pokercafé
+ Worstelring?
+ Etc.

- De steden (maximaal bijvoorbeeld 5) kunnen deze gebouwen bouwen/uitbouwen.
- Je moet hier aanwezig zijn om de minigames te spelen.

*Hiermee bedoel ik iets wat qua strekking lijkt op deze game:
http://www.spele.nl/game/pijl_en_boog/boogschieten_2.html
Maar dan met een indianenkamp als achtergrond, en andere aanpassingen.
Hier kunnen dan bijvoorbeeld max. 25 spelers aan mee doen, om EP te winnen.



Is dit een handige aanpassing of niet??

PS: let niet op de spellingsfouten, want daar ben ik een wrak in.

Mvg,

BEAA
 

DeletedUser

(hier komt een uitgewerkte versie numero 2)


Dag mensen

Mijn idee is om een rodeo te zetten , de rodeo moet een tent voorstellen net buiten de stad.

niveaus + medailles
als je op die tent klikt krijg je (net als je gaat slapen de keuze uit 5 niveaus )
In het begin kan je alleen niveau 1 doen, als je dat 10 keer opnieuw volhouden langer dan 10 sec. krijg je een medaille,"de stieren temmer" dan krijg je toegang tot niveau 2 dit moet je 25 keer volhouden (en het is uiteraard moeilijker), als je dit hebt gedaan krijg je toegang tot niveau 3 hier krijg je wel geen medaille voor.
bij niveau 3 geld hetzelfde als bij niveau 1, alleen moet je het 100 keer volhouden, maar dan krijg je toegang tot niveau 4 en krijg je een medaille
"de rodeo temmer"
bij niveau 4 moet je het 250 keer volhouden ,dan krijg je toegang tot niveau 5 maar geen medaille, bij niveau 5 moet je het 500 keer volhouden en dan krijg je de gouden medaille "de buffel temmer".

prijzen + verliezen
als je aan rodeo gaat doen verlies je 8 actie punten + levenspunten
maar je kan natuurlijk ook van alles winnen, je krijgt altijd ervaringspunten (wordt later bepaald hoeveel) en je mag een prijs kiezen uit een schap, alleen dingen die je in de winkels kan kopen (dus geen edele wapens...)
de prijs van de prijzen op het schap hangt af van de tijd + het niveau dat je op de stier hebt gezeten



is het een beetje goed zo :) ?
Goed uitgewerkt! maar wat zijn de plaatjes van de medailes? en mannetje met en stier enz.:D:p
 

DeletedUser

Is er ook een medaille als je het belabberd doet, een stier die je uitlacht ofzo :p
 
Bovenaan