• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Medailles in het spel( nodig voor project)

DeletedUser

Revolverheld en strijdlustig krijg je als je 500 duels WINT zeker? Want op W3 zijn al verscheidene mensen die wel 500 duels hebben gedaan maar die medailles nog niet hebben. De koperen en gouden die hebben dus met aantal duels te maken. Die koperen al bij 10 duels ofzo en die gouden bij dik over de 1000....
 

DeletedUser

Revolverheld en strijdlustig krijg je als je 500 duels WINT zeker? Want op W3 zijn al verscheidene mensen die wel 500 duels hebben gedaan maar die medailles nog niet hebben. De koperen en gouden die hebben dus met aantal duels te maken. Die koperen al bij 10 duels ofzo en die gouden bij dik over de 1000....

Revolverheld krijg je wanneer je 500 duels hebt gewonnen en meesterduellant voor het doen van ongeveer 1150 duels.
 

DeletedUser

lol 250 keer bidden voor zilver en iets van 1000 keer voor goud XD en i could walk a honderd miles ofzow als je 100 mijl hebt gelopen :p
 

DeletedUser

ik zag laatst nog 2 hele aparte groene 1 heette locale held en die andere was ga direct naar de gevangenis vroeg ik hoe kom je er aan zegt de persoon van wie die was dat weet ik niet hij stond er op eens :mad: hopen dat ik er nog achter kom want ik spaar ze zo een beetje heb dr al 20 :D

grtzz bondfan
 

DeletedUser1053

ik zag laatst nog 2 hele aparte groene 1 heette locale held en die andere was ga direct naar de gevangenis vroeg ik hoe kom je er aan zegt de persoon van wie die was dat weet ik niet hij stond er op eens :mad: hopen dat ik er nog achter kom want ik spaar ze zo een beetje heb dr al 20 :D

grtzz bondfan

Deze krijg je bij de keuzes van de opdracht 'De veroveringstocht van de spoorweg'.

Besluit 1, Geld op wielen: je gaat de gevangenis in, ga niet langs start.
Besluit 2, Bescherm de burgers!: lokale held
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

dan gaat het bij mij nog wel even duren want ik kan niet vrede onderhandelen maar anders heb ik 21 medailles :D


grtzz bondfan
 
Bovenaan