• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Medailles in het spel( nodig voor project)

DeletedUser

Verdiende medailles ("And I could walk 500 miles, ..." ) op 02-01-10 om 23:48 uur

Te voet een beetje stappen :p
 

DeletedUser

Een bepaalde afstand of tijd lopen.
Tot nu toe is dit volgens mij nog onbekend.
 

DeletedUser

Je kan ook medailles krijgen als je rijst met rijdieren (met een ezel en een quarter horse) .
 
Op .net hebben ze uitgerekend hoeveel uur je moet lopen, met 100% snelheid, als het idd 500 mijl is ;) Ik weet alleen niet meer hoeveel dat is.
 

DeletedUser1557

Op .net hebben ze uitgerekend hoeveel uur je moet lopen, met 100% snelheid, als het idd 500 mijl is ;) Ik weet alleen niet meer hoeveel dat is.

snelheid 100 % = 4 mph
dan zou het 500 : 4 zijn is 125 uur lopen (uit m`n hoofd) <:eek:
 

DeletedUser

LOL ik ben voor een soldaten opdracht van west naar noord naar zuid en dan naar oost (dit omdat mijn nieuwe stad daar lag) op een pony tot halfweg en dan op men ezel verder


van oost naar west gaan is echt te easy (gaat op minder dan een dag)
 

DeletedUser

Ik ga opnieuw beginnen op W5 en zal daar van punt naar punt lopen. Ik ga het aantal vakjes tellen en de tijd die ik daar op doe. Zo ga ik proberen de medaille van "And I could walk 500 miles, ..." te krijgen.
Momenteel moet ik nog wachten totdat mijn account is verwijderd.
 

DeletedUser

Ik probeer die zilveren en gouden medaille te krijgen voor de duels. Er zal vast wel ergens staan wanneer je die krijgt maar ik heb al 73.000 duelpunten en nog steeds alleen de bronzen. Best dom dat je die krijgt bij een bepaald aantal gewonnen duels. Er zijn op W3 mensen met nog niet eens de helft aan duelpunten en die hebben die medaille al wel omdat ze al 500 duels gewonnen hebben met een gemiddeld aantal ep van 20 per duel. Ik zit boven de 200.
 

DeletedUser1557

Ik probeer die zilveren en gouden medaille te krijgen voor de duels. Er zal vast wel ergens staan wanneer je die krijgt maar ik heb al 73.000 duelpunten en nog steeds alleen de bronzen. Best dom dat je die krijgt bij een bepaald aantal gewonnen duels. Er zijn op W3 mensen met nog niet eens de helft aan duelpunten en die hebben die medaille al wel omdat ze al 500 duels gewonnen hebben met een gemiddeld aantal ep van 20 per duel. Ik zit boven de 200.

die gouden krijg je volgens mij bij de 1000 duels gedaan

en die andere gouden bij 500 gewonnen

xp doet er niet toe :p
 
Bovenaan