• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Maximaal duel EP

DeletedUser

niet eens 1/5 anders is het voor de duellanten onder ons ook niet meer leuk, dan levelen zij ook veel té traag! nee ik praat niet vanuit mijn eigen perspectief ik ben slechts op 1/7 van de werelden duellant...
 

Deleted User - 308552

Ik blijf van mening dat er een maximum moet zijn aan de ep die je krijgt bij een duel, anders zou je dat bij een fg ook kunnen afschaffen... Misschien moeten ze gewoon de berekening van de ep aanpassen, zodat je minder snel hoge ep krijgt :unsure:
 

DeletedUser

niet eens 1/5 anders is het voor de duellanten onder ons ook niet meer leuk, dan levelen zij ook veel té traag! nee ik praat niet vanuit mijn eigen perspectief ik ben slechts op 1/7 van de werelden duellant...

oh dus jij denkt dat de duelanten het niet meer leuk vinden als zij niet meer veel voordeel hebben op anderen.
 

DeletedUser8307

niet eens 1/5 anders is het voor de duellanten onder ons ook niet meer leuk, dan levelen zij ook veel té traag! nee ik praat niet vanuit mijn eigen perspectief ik ben slechts op 1/7 van de werelden duellant...

Veel te traag? En de mensen dan die niet kunnen duelleren? Die levelen niet veel te traag dan. Geen goede uitleg vind ik.

Ik ben ook voor maar zoals reeds gezegd moeten de devs hier een maximum opzetten, zij hebben hier meer verstand van dan wij !

5/5 :up:
 

DeletedUser

Dit vind ik een slecht idee. Voor je al zoveel xp per duel wilt halen moet je zelf heel laag zijn en je vijand heel hoog.

Verder zijn duels totaal niet te vergelijken met fortgevechten. Bij fortgevechten kan je nog is wat leuks krijgen. Ja, de kansen zijn klein. Maar er worden wel zeker buffalo bills beenbeschermers en dergelijke mee verkregen. Moeten kisten dan ook niet toegepast worden bij duels?
 

DeletedUser

zeer slecht idee.
jij wil duelleren dat je daar mee sneller kan levenlen is dat oké JIJ kiest er zelf voor om het wel of niet te doen;)
en trouwens de meeste nummer 1's op the west zijn avonturiers!
 

DeletedUser6244

zeer slecht idee.
jij wil duelleren dat je daar mee sneller kan levenlen is dat oké JIJ kiest er zelf voor om het wel of niet te doen;)
en trouwens de meeste nummer 1's op the west zijn avonturiers!

Nee hoor:

W1: avonturier
W2: soldaat
W3: soldaat
W4: avonturier
W5: soldaat
W6: avonturier
W7: soldaat
W8: arbeider
W9: avonturier

4 avonturiers en 4 soldaten :)

On Topic: Tegen, zoveel EP krijg je alleen als je een veel sterker iemand aanvalt dus niet nodig.
 

DeletedUser5740

Ik ben helemaal voor deze stelling 5/5.

Dit kan naar mijn mening op verschillende manieren opgelost worden:

1. het aantal ervaring dat te krijgen is in een duel te verlagen, dit zal dan wel het evenwicht verstoren tussen hoger duellevel en exp het zal dus moeilijker zijn om als nummer 1 duels de positie te behouden, omdat je te weinig exp krijgt van je tegenstanders.

2. Dat het mogelijk wordt meer exp te krijgen in klusjes en fortbattles.
 

DeletedUser

Helemaal eens met Kaka, als je fortvechter bent verdien je stukken minder xp dan als duellist, als duellist kun je in 2 duels al 1500xp hebben, daar moet je in een fortgevecht flink wat mazzel mee hebben!
 

DeletedUser

hoe meer ep hoe beter geen limiet erop !!! wat is er dan leuk aan duels ? :huh:
nee, wordt dan duellant eh en geen fg'er :hmf:
 

DeletedUser

wat jij nou zegt betekend dat het niet leuk is als duellanten even veel xp gaan krijgen als fg met als reden: moet je maar duelant worden :huh:
 

DeletedUser5740

hoe meer ep hoe beter geen limiet erop !!! wat is er dan leuk aan duels ? :huh:
nee, wordt dan duellant eh en geen fg'er :hmf:

Maarja azerder dit spel gaat niet alleen om het duelleren. Het gaat om de combinatie van 3 elementen die ongeveer gelijkwaardig zijn. 1. arbeiden 2. duels 3. Fortgevechten. Dit is de basis van het spel.
 

DeletedUser

Helemaal eens met Kaka, als je fortvechter bent verdien je stukken minder xp dan als duellist, als duellist kun je in 2 duels al 1500xp hebben, daar moet je in een fortgevecht flink wat mazzel mee hebben!

maar dit is enkel als de wereld al een lange tijd draait.
Want bij fg kan je in het begin van een wereld ook v
 

DeletedUser14651

ik ben tegen om twee punten:

1. Om echt veel ep te verdien moet je als hoog duel level tegen een echt heel hoog duellevel vechten. dit win je natuurlijk ook niet heel makkelijk:hmf:

2. deze mensen met een heel hoog duel level zijn er niet veel, dus zal je meestal redlijk er moeten lopen(ga er van uit dat het minstens een uur kost) en krijg je dus niet 600 ep in 10 min.

3. je hebt de motivatie die mee speelt, met veel duels op een dag krijg je niet veel ep omdat je motivatie kelderd.

4. als jij steeds veel ep krijgt stijgt je duel level en zul je opzoek moeten gaan naar iemand met een nog hoger duel level of genoegen moeten nemen met wat minder ep.
 

DeletedUser5740

ik ben tegen om twee punten:

1. Om echt veel ep te verdien moet je als hoog duel level tegen een echt heel hoog duellevel vechten. dit win je natuurlijk ook niet heel makkelijk:hmf:

2. deze mensen met een heel hoog duel level zijn er niet veel, dus zal je meestal redlijk er moeten lopen(ga er van uit dat het minstens een uur kost) en krijg je dus niet 600 ep in 10 min.

3. je hebt de motivatie die mee speelt, met veel duels op een dag krijg je niet veel ep omdat je motivatie kelderd.

4. als jij steeds veel ep krijgt stijgt je duel level en zul je opzoek moeten gaan naar iemand met een nog hoger duel level of genoegen moeten nemen met wat minder ep.

1. Dit is maar deels waar want vaak krijg je toch al 400 exp voor iemand die 30 duellevels lager is. en dan moet je miss 4 keer duelleren voor 1500 exp maar dat is nog altijd sneller dan een fortgevecht.
2.Dit is ook deels waar, maar vaak zul je zien dat al die mensen dicht bij elkaar zitten omdat ze elkaar willen duelleren dus gaat het niet geheel op wat je
zegt.
3. Tegenwoordig heb je het craften :p, de meeste duellanten hebben wel wat geld dus kunnen wel spul kopen om de motivatie te laten stijgen.
4. Dit is deels waar maar zoals ik net al zei het verschil tussen duelllevel 315 en duellevel 325 is miss maar 200 exp. dus dat valt wel wat mee. spel is zo gemaakt dat dit altijd in evenwicht blijft.
 

DeletedUser1376

Vind het wel een goed idee, niet te veel uitwikkelen maar toch een paar dingen:

Duelletanten zijn duelletanten, ik denk dat je jezelf aardig goed mag vinden als je 1500 exp haalt bijv. (tenzij je bouwertjes gaat aanvallen:p). De fortgevechten zijn ook niet voor niets begrenst, MAAR: dan heb je de kistjes nog. Een soort 2de optie naast het aantal ep dat je krijgt, en natuurlijk de $$.

Bovendien, een fg zal, indien je het gewoon goed plant, niet langer dan anderhalf uur duren (half uur van te voren gerecruteerd worden, uurtje het echte fg). En het kost geen ap, in tegendeel met de duels van duelletanten. En zoals appelflapeter zij: De top heef hier ook geen voordeel van. Zij moeten ook een aantal uren lopen voordat zij waardige tegenstanders vinden die hun 500 ep opleveren. Nog niet gesproken over motivatie en levenspunten. (wat tevens ook weer te hervullen valt, zucht:no:)

Ik zie het voordeel er ergens wel van in, maar dan moet je er ook iets voor tegenover zetten;)

3.5/5
 
Ik ben het totaal eens met het idee dat er veel te veel ervaringspunten worden uitgedeeld in duels. Als avonturier is er op de ervaringsranglijst niet tegenop te boksen met een max van 182 ervaring na 2 uur.

Ik zie genoeg duellisten die achter elkaar honderden ervaringspunten binnenhalen. Die motivatiedaling valt ook wel mee, want als je KO bent heb je 48 uur om je motivatie bij te tanken.

En je ziet niet voor niets dat op de oude werelden de top van de ervaringsranglijst vol staat met duellisten. Karakterklasse maakt niet uit, gaat om waar ze hun vaardigheidspunten op hebben staan.

Het argument dat het veel moeite kost om >500 ervaring te halen uit een duel kan ik makkelijk ontkrachten, want ik heb op fora genoeg posts gezien om te weten dat dit toch vrij makkelijk te halen valt.

Ik vind het spel op deze manier echt uit balans en minder leuk dan vroeger. Ik hoop dat er wat aan gedaan zal worden.
 
Bovenaan