• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Maximaal duel EP

Sinds de update 1.30 (oa max lvl naar 120) is het heel duidelijk geworden, met duels is (extreem) veel ep te verdienen. In mijn ogen vernielt dit het evenwicht in het spel ontzettend.

Zo kan je voor een fortgevecht kan je maximaal 1500 ep halen, hier ben je dan ook een dikke 1,5 uur mee bezig. Maar nu kan je dit met een duel van 10 minuten dit bijna evenaren!! Dit slaat in mijn ogen dus echt nergens op.

Dan hebben we het nog niet eens over arbeiden gehad, met maxiaal 180 Ep per 2 uur!!! totaal kansloos dus tegenover duels.

Waar ik dus naartoe wil is dat duels minder ep opbrengen. En dit dan doen door een maximum in te stellen in het aantal te verkrijgen Ep, want dit is immers ook bij fortgevechten het geval.

en, nee, geen richtlijnen
 

DeletedUser6244

Sinds de update 1.30 (oa max lvl naar 120) is het heel duidelijk geworden, met duels is (extreem) veel ep te verdienen. In mijn ogen vernielt dit het evenwicht in het spel ontzettend.

Zo kan je voor een fortgevecht kan je maximaal 1500 ep halen, hier ben je dan ook een dikke 1,5 uur mee bezig. Maar nu kan je dit met een duel van 10 minuten dit bijna evenaren!! Dit slaat in mijn ogen dus echt nergens op.

Dan hebben we het nog niet eens over arbeiden gehad, met maxiaal 180 Ep per 2 uur!!! totaal kansloos dus tegenover duels.

Waar ik dus naartoe wil is dat duels minder ep opbrengen. En dit dan doen door een maximum in te stellen in het aantal te verkrijgen Ep, want dit is immers ook bij fortgevechten het geval.

en, nee, geen richtlijnen

Ik ben het er mee eens dat het niet meer in evenwicht is maar het dikgedrukte stukje is wel overdreven hoor, je haalt nooit (bijna) 1500 ep uit 1 duel ;)

Maar het idee zelf is goed 4/5
 

DeletedUser

lol nog geen enkele reactie over dat er geen Richtlijnen bij staan maar ben het er wel mee eens 4/5:sheriff:
 

DeletedUser

Richtlijnen aub
Mods sta deze verschrikkelijke, vreselijke, gruwelijk daad niet toe.

Ontopic: 4/5 Goed idee, de 1/5 krijg je pas als je richtlijnen doet :p
 

DeletedUser

2/5, moet wel een goede grens worden aangegeven, dan pas zal het 3/5 of 4/5 worden ;)
 

DeletedUser

Gewijzigde versie naar Girafi sturen dat hij m aan kan passen dan.
 

DeletedUser

eigenwijs LOL

Voorstel
een maximum aantal EP voor duel's

Details
130 min (tijd fortgevecht) : 10 (tijd duel) = 13
1500 (EP voor een fortgevecht) : 13 = Ca. 115 => 115 = max. EP voor een duel
als wat hier
Sinds de update 1.30 (oa max lvl naar 120) is het heel duidelijk geworden, met duels is (extreem) veel ep te verdienen. In mijn ogen vernielt dit het evenwicht in het spel ontzettend.

Zo kan je voor een fortgevecht kan je maximaal 1500 ep halen, hier ben je dan ook een dikke 1,5 uur mee bezig. Maar nu kan je dit met een duel van 10 minuten dit bijna evenaren!! Dit slaat in mijn ogen dus echt nergens op.

Dan hebben we het nog niet eens over arbeiden gehad, met maxiaal 180 Ep per 2 uur!!! totaal kansloos dus tegenover duels.

Waar ik dus naartoe wil is dat duels minder ep opbrengen. En dit dan doen door een maximum in te stellen in het aantal te verkrijgen Ep, want dit is immers ook bij fortgevechten het geval.

en, nee, geen richtlijnen
word gezegd klopt

dit is om het evenwicht te verbeteren.

Misbruikpreventie
denk ik niet

Visuele hulpmiddelen
niet nodig

Samenvatting
Meer evenwicht tussen Karakter's (minder voordeel voor duelanten)

Administratie

Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Nee
 
Fortgevechten duren geen 130 minuten, meestal een uur ongeveer. En als je anderhalf uur zou nemen is het 90 minuten. Reken het nu nog maar eens uit :)
 

DeletedUser10466

Fortgevechten duren geen 130 minuten, meestal een uur ongeveer. En als je anderhalf uur zou nemen is het 90 minuten. Reken het nu nog maar eens uit :)

plus de tijd die je er naar toe loopt, die ben je dan ook kwijt, als duellant daarentegen zul je vaak kleine stukjes lopen of zelfs helemaal niks(karakterbonus)
 

Deleted User - 308552

Dat zijn details ;)

Het gaat gewoon om de tijd die je kwijt bent met een fg of een duel.

90 minuten tegen 10 minuten = 9:1

Misschien een max van 500 ep? Dan gaan de duellanten ook niet zo hard klagen :rolleyes:
 
Bovenaan