• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Marktplaats

DeletedUser

Deel 3 v/d bladzijde is alleen maar via een opdracht verkrijgbaar. Deze kan je dus niet verkopen op de markt.
 

DeletedUser

Deel 3 v/d bladzijde is alleen maar via een opdracht verkrijgbaar. Deze kan je dus niet verkopen op de markt.

ow jah ik ken die opdracht nog 3lvltjes en ik kan opdracht doen dan heb ik het heilige zwaard! O:
 

DeletedUser

zojuist 2 e klomp modder gevonden en daarom zet ik hem te koop! bieden hieronder!
 

DeletedUser

Het voorwerp Bruine pet is voor $ 20000 verkocht. Je kunt het geld op de markt afhalen waar het voorwerp is verkocht.

Dit noem ik nog eens handelen:)
 

DeletedUser4891

:eek:

Wie betaald er nou $20.000 voor een bruine pet?
Was dat afgesproken ofzo?
 

DeletedUser12632

je mag dus wel degelijk elkaar pushen door geld over te maken voor (goedkope) items?
 

DeletedUser12632

items kopen

Hallo,

Ik ben op zoek naar een aantal items, die ik graag zou willen kopen, het zijn items die normaal in de shop te vinden zijn. - Ik ben bereid een premie te betalen voor degene die hem aanbied:

-edel colbert (8.5k)
-bruine doek (5k)
-edele ruiterslaarzen (11k)

verreiste is wel dat 't aan de oostelijke kant van 't midden moet zitten. Neem contact op met mij om de items te verkopen!
 

DeletedUser

Wat is het minimum bod dat je ervoor wil?

Ik zeg zelfs niets zeggen wat geef jij en ik zal zeggen ja-nee-mss



Hallo,

Ik ben op zoek naar een aantal items, die ik graag zou willen kopen, het zijn items die normaal in de shop te vinden zijn. - Ik ben bereid een premie te betalen voor degene die hem aanbied:

-edel colbert (8.5k)
-bruine doek (5k)
-edele ruiterslaarzen (11k)

verreiste is wel dat 't aan de oostelijke kant van 't midden moet zitten. Neem contact op met mij om de items te verkopen!

Ik heb een Pm gestuurd ;)
 

DeletedUser

ik verkoop granmonths pistool en klomp modder!
interesse pm me
 
Bovenaan