• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Marktplaats

DeletedUser

Beste spelers,

Nu er een markt komt, kan er natuurlijk ook worden gehandeld. Om het teveel aan topics te voorkomen, kan iedereen die een wapen te veel of een kledingstuk te kort heeft, hier reageren.


Let op: De volgende dingen kunnen niet verkocht worden op de markt.


- Producten die je van een opdracht krijgt, denk hierbij aan een bladzijde deel 3 of een 2e sleutel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5740

OKee ik zoek de ring van lijken bestelen + 4 zakhorloges

Is er iemand die ze aan mij kan geven.

Ik betaal veel !
 

DeletedUser

De Speler XISVE heeft een bladzijde 1 in de aanbieding! Hoogste bieder krijgt deze;)
 

DeletedUser

mensen nu niet zeggen dat ik gek ben!

ik heb in de aanbieding:
1 nachthemd!
wie hem wil kan contact opnemen!
en je moet niet van die zuinige boden doen want hij is toch nog redelijk schaars!
 

DeletedUser5740

- Producten waarvan de vindkans staat aangegeven bij een arbeid, denk hierbij aan tabak of mais.
Uitzonderingen: Bladzijde deel 2 en producten die onderdeel zijn van een kledingset.
[/COLOR]

Ik dacht dat de ring van lijken bestelen wel te verhandelen was ?

Kan namelijk wel op de beta
 

DeletedUser

iemand die geinteresseerd is zijn vuurwerk raket te verkopen?
over de prijs valt te discussieren :p

edit: he bassie mag weer niet...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser


Let op: De volgende dingen kunnen niet verkocht worden op de markt.


- Producten waarvan de vindkans staat aangegeven bij een arbeid, denk hierbij aan tabak of mais.
Uitzonderingen: Bladzijde deel 2 en producten die onderdeel zijn van een kledingset.
--------->- Producten die je van een opdracht krijgt, denk hierbij aan een bladzijde deel 3 of een 2e sleutel.

De Speler XISVE heeft een bladzijde 1 in de aanbieding! Hoogste bieder krijgt deze;)

Dit kan toch niet?
 

DeletedUser

ohja die regels kloppen echt
vandaar dat ik mijn mestvorken en tequilas zo goed kwijt raak :)
 

DeletedUser11811

op w7 ben ik bereid mijn hernandos te verkopen
ik heb nog 110k nodig om volledig omgeskillt te zijn dus ik kan het geld best gebruiken, als je hem wil zal je er dan ook een stevig bod voor moeten plaatsen

voordeel is dat als je bv de verkeerde opdrachten hebt afgesloten van deel 3 je hem toch kan hebben ;)
 

DeletedUser

bereid blz 1 vrij goedkoop weg te doen, Telegram in het spel zelf graag als je interesse hebt
verkocht
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

mogelijk verkoop ik ook mn beer (slaap set) als ik een goed genoeg bod krijg.
 

DeletedUser9519

namelesss biedt op je beer, zij wilt haar geld volgens mij wel laten rollen :)
 
Bovenaan