• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Levels na 120

DeletedUser6405

Het staat 33 vs 2 met stemmen. Hoeveel voor stemmen heb je nog nodig ? Lijkt me duidelijk dat dit een mooie verrijking is !
 
Het staat 33 vs 2 met stemmen. Hoeveel voor stemmen heb je nog nodig ? Lijkt me duidelijk dat dit een mooie verrijking is !

If the idea wins 80% of the vote, it is sent to the developers who will respond with feedback and the idea will be linked in the ideas passed to developers.
If it loses the vote by not attaining more than 79.99%, it will be moved to the archives. The idea will then be placed on the list of items to not post again.

Dat lijkt me geen probleem tot nu toe, maar hoe kan het ook anders met zo'n idee.
 

Deleted User - 308552

Gewoon iets eerder laten lopen zonder aan leiderschap te zitten?
 

DeletedUser15944

Miss een grotere kans om te raken?
Hier valt minder mee te sjoemelen omdat de hogere lvls zowieso al vrij veel raken.
 

Deleted User - 308552

Miss een grotere kans om te raken?
Hier valt minder mee te sjoemelen omdat de hogere lvls zowieso al vrij veel raken.

Nee, dit is een echte buff. De andere voorstellen zijn allemaal "quality of life" zonder een echt voordeel te geven.
 

DeletedUser15381

Geweldig idee! Ik zie het nu pas, maar gelukkig is het op .net goedgekeurd :)

Dan wordt het ook weer leuk om "net" nog weer een extra level te bereiken.
 
Bovenaan