• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Levels na 120

Deleted User - 308552

Ik vind het een leuk idee, maar zou het niet betekenen dat de mensen die nu op 1 staan al een aantal outlaw levels erbij krijgen?
 

DeletedUser15387

Ik mis de bonus voor fortvechten als fortvechter, verder wel een goed idee.
 

Deleted User - 308552

+0,5 weerstand of +0.5% schade? Iets wat niet extreem veel effect heeft, maar wel helpt :)
 
Dat soort bonussen zou ik liever willen vermijden, dat maakt een karakter echt sterker, wat niet het idee is.
 

Deleted User - 308552

Ahja, de zogenoemde "quality of life"-bonussen. Wat dacht je van extra muntjes uit fortgevechten of extra geld uit fortgevechten? Er is daar eigenlijk niet iets waar je veel mee kan.
 
Ik zou sowieso wel een bonus willen voor fortvechters, maar wat precies weet ik niet. Zo veel mogelijk elk type speler blij maken die level 120 is lijkt me het doel :p
 

DeletedUser8307

Dit is zeker geen slecht idee! Ziet er knap uit! Zo kan je toch nog iets na 120 met de xp die je krijgt.
 

DeletedUser

Echt een topidee.
Volgens mij een perfect uitgedacht idee, vooral vanwege de 'quality of life' ipv een karakter sterker maken klinkt fantastisch.

Ik zou gelijk een poll aanvragen :)
 
ik zie liever iets van xp omzetten naar upb of geld :p
maar dit lijkt me ook fantastisch, moet er ook op die outlaw lvls wel een lvlcap komen anders is het wel extreem
 

DeletedUser4007

of buffs uitdelen na een bepaald aantal levels

is ook een optie:cool:
 
Bovenaan