• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Level 99

DeletedUser

Ik ga kytkill misschien nog inhalen ik lig nog een klein stukje achter. Zo'n 6000 tot 7000 EP en hij doet geen fortgevechten.

Ik denk niet dat het lukt, maar op hoop van zege.

Geen fortbattles? Kytkill is vaak, zo niet altijd van de partij.
 

DeletedUser

Haha, binnen x-aantal weken en x-aantal maanden ^^(een groot pak nog)

Gefeliciteerd Chriskros!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9519

Haha dus je wilt een autobiografie van mijn wereld 7 leven(loosheid).

Op een dag stapte ik het kleine wereldje in van The West. Doordat ik van skullman94 erg veel geleerd had, stond ik op level 11 al helemaal bovenaan de ranglijst. Terwijl ik lekker rustig aan het levelen was, begon ik ook een stad te zoeken, wel een rustige en ver in het westen, want ik wilde niet geduelleerd worden. Zo kwam ik uit bij Quiriguá, deze stad zat vol met gezellige leden. Echter verliet ik ze snel toen ik erachterkwam dat Chillarón del Rey goede duellanten had, ofwel: ik lag om de 2 dagen plat. Dit werkt niet echt goed in het levelen, dus ik ging op zoek naar een andere stad. Skullman94 vond het leuk als ik naar -V³- Swords zou komen, dus ik probeerde het gewoon. Een leider van Swords, jacky lean, had op wereld 6 al behoorlijk met mij aan de stok gehad, dat was dus wel even wennen, maar al gauw ontstond er een nieuwe vriendschap. -V³- Swords had een hele actieve stadschat, dat was echt heel leuk, maar helaas werd ik hier ook gewoon om de 2 dagen het hotel in geduelleerd. Daarop gaf skullman me een handig trucje: laat een duelopdracht openstaan en wanneer je 0 AP hebt, moet je jezelf even flauw laten vallen. Anderen kunnen je dan niet duelleren voor 2 dagen. Ook overtuigde skullman me ervan om (meer) aan fortgevechten te gaan doen, dat heeft me in die tijd ook een aantal plekken laten stijgen, nadat ik eerste heb gestaan ben ik namelijk teruggezakt naar de 22e plek. Vervolgens heb ik een tijdje 12e gestaan om daarna weer hard te stijgen tot een 4de plek. Ik was ervan overtuigd dat ik nog meer zou stijgen, omdat namelesss nauwelijk meedeed aan fortgevechten, en ik al langer dichter bij kytkill kwam. Maar alles was minder waar. Van onderaf zag ik MacGrat al de top binnenstormen, ik zag hem eerst nog niet als bedreiging, maar toen ik merkte dat hij gemiddeld zo'n 4000 EP per dag binnenhaalde, begon ik me toch behoorlijk bedreigd te voelen. Ik maakte geen schijn van kans tegen MacGrat, vrij snel had hij me ingehaald en ik stond op een 5de plek. Daarna heb ik niemand meer op een normale manier ingehaald. Ik ben nog langs Popocatepetl gegaan omdat hij gestopt is.

Na een tijdje in JFA te hebben gezeten, zag ik dat de leiding achteruit ging (naar mijn mening), de activiteit van de leden bij fortgevechten ging achteruit, en ook mijn gemiddelde ervaring per fortgevecht ging achteruit, uiteindelijk ben ik naar een andere stad gestapt, zoals vele anderen. In mijn geval was dit Castellum Miles, omdat ik het goed kan vinden met maxmara. En inderdaad ging mijn ervaring weer om hoog, na een paar fortgevechten had ik alweer in een gevecht 1500 ervaringspunten binnengesleept. Verder is hier niet veel bijzonders meer gebeurd, ik ben er level 99 geworden en dit is het moment waar ik nu zit. Ik ga naar mijn eigen stad Charleston toe, laat het uitgebouwd worden, zet er mijn eigen regeltjes neer en ik ga lekker zeldzame voorwerpen vinden.

Dat was het wel zo'n beetje, niet heel spannend dus.
Toch hoop ik dat je het leuk vond.
 

DeletedUser

Gefeliciteerd Kars. Ook een leuk verhaaltje erbij.

En ik heb nog een tip voor je: Zet wat punten op duelskills. Zo haal je xp binnen uit inkomende duels en uit npc duels. ;)

Anyway ga je nog door na 1.30?


ps. dat met die 1500 ep was dat toevallig een gevecht bij DC?:p
 

DeletedUser5740

Gefeliciteerd Kars. Ook een leuk verhaaltje erbij.

En ik heb nog een tip voor je: Zet wat punten op duelskills. Zo haal je xp binnen uit inkomende duels en uit npc duels. ;)

Anyway ga je nog door na 1.30?


ps. dat met die 1500 ep was dat toevallig een gevecht bij DC?:p

euhm hytres even 1 ding duelsskills is niet alles :p
 
Bovenaan