• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Level 99

DeletedUser9519

Ja, je ging zeker verbazingwekkend snel. Je bent bovendien de enige persoon die me ooit heeft ingehaald op deze wereld die ik zelf niet meer heb ingehaald. Ik snap niet hoe je het gedaan hebt, zo snel spelen, maar toch gefeliciteerd.

Ik ga er nu voor zorgen dat ik een plek in de top 5 bemachtig, zoals mij doel was. Moet lukken!
 

DeletedUser

Gefeliciteerd Macgrat.
Oh ja, het is onmogelijk dat Namelesss naast je gegraveerd wordt, je staat namelijk in je eentje bovenaan :p
 

DeletedUser

Dit was echt de beste speetch ooit!!! (mischien mag ik het niet vragen maar heb je er veel goudnuggets aan besteed??? :rolleyes:)

Leuke reactie bedankt,,
Ja tuurlijk speel ik full premium,,dus net zoveel als vele andere spelers.
7 maanden full premium, reken maar uit(tevreden)
ik krijg mijn zakgeld in walliekaarten
 

DeletedUser

Gefeliciteerd Macgrat!

Ik heb met noor nog pogingen gedaan om je weer in the halen maar dat zat er niet in door ons afkeer van fortgevechten. Je hebt een geweldige stijging gemaakt en verdiend die 1ste plek daardoor ook.

Tha Realest(hulp op namelesss)
 

DeletedUser

Euh.... Popo was gestopt en hoefde nog maar 5000 xp... dus dit is toch wel een goed excuses.

verder gefeliciteerd macgrat ik vind het zeer jammer van popo ik had het hem heel erg gegunt.

Popo is gestopt..jammer dus :)

en het onderwerp was wie er wel heeft gewonnen :laugh:

Gewoon oprecht eerlijk verdient MacGrat

bij deze ook gewoon van mij Gefeliciteerd
 

DeletedUser12477

Leuke reactie bedankt,,
Ja tuurlijk speel ik full premium,,dus net zoveel als vele andere spelers.
7 maanden full premium, reken maar uit(tevreden)
ik krijg mijn zakgeld in walliekaarten

Ja zoiets d8 ik al :p mischien moet ik maar ook is aan de premium gaan :cool: Je hebt het wel verdient! :)
 

DeletedUser

feli,

iedereen mag dan wel zeggen dat het kwam door dat popo gestopt is. maar hij is toch niet lv 99?

ik vind het al helemaal knap omdat dit(wist ik niet eens) je eerste wereld is. als ik ooit nog een spel ga spelen en gelijk eerste word zou ik het spel te makkelijk vinden:p
 

DeletedUser5740

Euh.... Popo was gestopt en hoefde nog maar 5000 xp... dus dit is toch wel een goed excuses.

verder gefeliciteerd macgrat ik vind het zeer jammer van popo ik had het hem heel erg gegunt.

Popo moest nog iets van 2500 exp :p

echt niks.
 

DeletedUser9519

Haha voorlopig hoop ik dat hij nog niet terugkomt, ik wil wel 4de worden namelijk :p
En misschien nog kytkill inhalen en 3de worden, maar die kans schat ik vrij klein.
 

DeletedUser

2800 xp moest popo zo ongeveer :)

Maargoed, zoals mac al zei, popo heeft het anderen gegund. D'r staat nu speler op 1 die het naast popo misschien wel het meest verdiend heeft op deze wereld gezien zijn snelle stijgen en mooie spel.

Maar ik zal blij zijn als morgenvroeg dat 2e plaatje een zwerver bevat met de naam namelesss :)
 

DeletedUser

2800 xp moest popo zo ongeveer :)

Maargoed, zoals mac al zei, popo heeft het anderen gegund. D'r staat nu speler op 1 die het naast popo misschien wel het meest verdiend heeft op deze wereld gezien zijn snelle stijgen en mooie spel.

Maar ik zal blij zijn als morgenvroeg dat 2e plaatje een zwerver bevat met de naam namelesss :)

HEHE, eindelijk ben je lv 99 ^^ Nais :)
 

DeletedUser

Gefeliciteerd Noraly!

Het is een hele prestatie om 2de te worden als je bijna geen fortgevechten doet(en als je ze wel doet met een beer:p).
 

DeletedUser

Idd, dat zonder fortgevechten.. Maar mijn dank gaat uit naar tharealest ;) zonder hem was ik nergens.
 

DeletedUser9519

Ik ga kytkill misschien nog inhalen ik lig nog een klein stukje achter. Zo'n 6000 tot 7000 EP en hij doet geen fortgevechten.

Ik denk niet dat het lukt, maar op hoop van zege.
 
Bovenaan