• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Level 99

DeletedUser9519

Allemaal bedankt nog :)

Over 4 dagen verloopt mijn eerste premiumvoordeel, dan is het voorbij met premium voor mij. Dat scheelt weer 20 euro per kwartaal ofzo.
 

DeletedUser5740

Bedankt!

Dan zal ik ook maar een verhaaltje doen om niet onder te doen voor kars :p
Al is die van mij niet zo goed :p

Mijn wereld 7 begon 4 maanden nadat ik gestopt was met spelen van The West.
Ik kreeg een mailtje van The West dat er 2 weken terug een nieuwe wereld was gestart. En ik dacht laat ik het toch eens proberen.

Toen ik begon op deze wereld mocht ik vrijwel meteen in Mitos y legendas waar ik het super gezellig heb gehad met alexander, topaa, monsterch7 en Royal Flush. Maar helaas stopte Royal Flush en ik besloot ook maar een een andere stad te zoeken.

Ik kwam uiteindelijk uit bij Honourable Men waar ik een gezellige tijd had met Pika, tramp en nog een paar gezellige gozers. ondertussen was ik van de 3000 plaats naar de top 30 gekomen. En was ik samen met nog een paar goede spelers als Slab the killer, Macgrat, kenny missen en Scherlock richting de top 15 aan het gaan.

Toen ik op vakantie ging had ik gelukkig 2 uitstekende vakantievervangangers geregeld, in de personen van Clay basket, xDiego en Royal Flush. Toen ik terug kwam stond ik top 15 !. Helaas was er iets voor gevallen in de tijd dat ik op vakantie was dat ik mijn stad moest verlaten en een nieuwe zoeken. Mijn vakantievervanging kwam uit bij de stad HIGH CHAPARALL RANCH, echt een super gezellige stad. Met geweldige leden als, Anja charite, Justin Time, Smoked tango, ELAO, Hans37, Tiesdemeester en seller.

Sinds ik in de top 15 staat heb ik steeds haasje over gedaan met verschillende spelers :p waaronder Farplane, Macgrat, Slab the killer, maartenw, venenno, zustersas77 bedankt daarvoor allemaal.

In de maanden September en Oktober had ik het echt super druk met school en heb ik uiteindelijk maar heel weinig gespeeld. En stond ik alleen nog hoog door mijn vakantievervangers, nogmaals bedankt !

Daarna heb ik nog geprobeerd 5de te worden wat uiteindelijk is gelukt omdat Popo jammer genoeg is gestopt. Daarna ben ik rustig richting level 99 gehobbeld wat ik nu dan uiteindelijk ben.

Ik verheug me er al op dat we tot level 120 kunnen !
 

DeletedUser

gefeliciteerd

gefeliciteerd macgrat met het level 99 worden op w7.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser385

gratz alexander

dat je net wat later bent maakt niets uit, die rest is gewoon raar:)
 
Bovenaan