• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

kritieke treffers

Deleted User - 308552

€50 al :o (oke, verspreid over bijna 2 jaar, maar dan nog :hmf:)
 

DeletedUser12045

0/5
je wordt lp bom om te beschermen en alles op te vangen als een zombie,in alles horen ook kritieke treffers ;)

maar je zou de best de lp bommetjes wat te vrede houden,anders gaat niemand nog voor de 2k lp duelanten blokken :rolleyes:
 

Deleted User - 308552

Inderdaad, want die schade is het mij niet waard. iig niet zonder kistjes :(
 

DeletedUser5512

maar je zou de best de lp bommetjes wat te vrede houden,anders gaat niemand nog voor de 2k lp duelanten blokken :rolleyes:

en als iedereen zo'n duellant wordt zijn de fortgevechten nog saaier.

hoe meer LP iedereen heeft, hoe langer een fg duurt, hoe meer strategie er bij komt kijken, hoe leuker het is en hoe meer ervaring iedereen heeft.

Hoe meer duellanten er bij met weinig LP maar veel hitten, hoe korter de fortgevechten duren, hoe saaier het wordt en hoe minder ervaring iedereen krijgt behalve de duellanten.

Snap je waarom ik zo'n hekel aan die klasse heb?
 

DeletedUser15363

en als iedereen zo'n duellant wordt zijn de fortgevechten nog saaier.

hoe meer LP iedereen heeft, hoe langer een fg duurt, hoe meer strategie er bij komt kijken, hoe leuker het is en hoe meer ervaring iedereen heeft.

Hoe meer duellanten er bij met weinig LP maar veel hitten, hoe korter de fortgevechten duren, hoe saaier het wordt en hoe minder ervaring iedereen krijgt behalve de duellanten.

Snap je waarom ik zo'n hekel aan die klasse heb?

wordt dan volgende wereld een LP-Bom duellant:cool:
 

Deleted User - 308552

wordt dan volgende wereld een LP-Bom duellant:cool:

Daar heb ik serieus aan gedacht :p 1 probleempje, soldaten hebben hun lp-bonus, avo's hebben hun bonus, arbeiders hebben weer een bonus, al deze bonussen zorgen ervoor dat je langer vooraan kan blijven staan. De enige klasse die dat niet heeft, is de duellant :(

Misschien 5k + fortskills, maar meer dan 5k lp is niet praktisch :hmf:
 

DeletedUser8307

De enige die kritieke treffers kan maken zijn duellanten, dat is de beste bonus. Klaag daar dus niet over.
 

Deleted User - 308552

Dáár klaag ik niet over, ik stel alleen vast dat de duellanten voor het uitwijken van schoten geen fijne bonus hebben en dus (relatief gezien, bij veel lp) minder lang blijven vol kunnen houden.
 

DeletedUser

ik heb al veel FG mee gedaan en ik merk dat ik zelden kritieke hits geef hoor.
ik mag blij zijn als ik om de 30 schoten 1 geef, nu heb ik premium dus gebeurd het iets sneller maar nog steeds om de 10 a 15 schoten

dus zo overdreven veel voordeel is er niet
 

Deleted User - 308552

20% kans is 1 op de 5 schoten, als je op iemand schiet met weinig lp en een crit plaatst, zie je dat soms niet aan de schade (omdat de extra schade te weinig is om echt op te vallen), je zal dus heus wel genoeg crits geven, al zijn die niet altijd even hoog.
 

DeletedUser

Crits zijn nou juist de enige manier om lp bommen uit te schakelen... :unsure:
 

Deleted User - 308552

Nee joh, gewoon vet lang doorschieten :laugh: Dan ontwijk ik nog eens wat :p
 

DeletedUser

een krit geeft altijd meer schade dan die van het wapen zelf.
en als ik bij de meeste gevechten een gemiddelde schade heb rond het gemiddelde van mijn wapen zelf, dan weet ik dat ik niet krit

want krit is 10% + de schade van u wapen.

dus op iemand met 1000LP is het nog altijd 100 schade extra, dus toch iets wat opvalt
 

Deleted User - 308552

Een schot kan nooit meer dan 1/3e van de hitpoints van een speler wegschieten. (staat ergens op de wiki dacht ik)
Voor een speler met 1000 hp dus zo'n 333/334

Schade met een HW Winchester + een bajonet:

200 (+25) tot 312 (+75)
minimale schade 225, maximale schade 387.
234+ schade + 1000 * 0,1 = 333/334


HW Winchester + grafiet smeermiddel
minimaal 220, maximaal 352
wapenschade 234 of hoger + 1000 * 0,1 = 333/334

Dus zou je best wel kunnen critten zonder het te merken. Wat ook mogelijk is, is dat je crits geeft bij mensen met heel weinig lp, waarbij je in feite niet meer dan 1/3e van diegene zn levenspunten eraf schiet.
 

DeletedUser

ik schiet altijd tegen heroes en had hw jachtgeweer, dus dan valt het wel op

hoe dan ook, het voordeel valt mee voor duellier enkel op dt zijn we te sterk, geef ik eerlijk toe
 

DeletedUser5512

Crits zijn nou juist de enige manier om lp bommen uit te schakelen... :unsure:

ghanz snapt het niet, ik incasseer meestal rond de 25 schoten en ontwijk er 16. Samen 41 schoten, als iedereen dat doet heb je 41 rondes, dat is toch alleen maar leuk, 41 rondes ipv 25?
 
Crits zijn nou juist de enige manier om lp bommen uit te schakelen... :unsure:

Als ik al zie dat ik treffers van 400 om me oren krijg van non duellanten en ook rond de 400, ben je in 10 rake schoten als 4k lp bom weg. 8k daarentegen duurt iets langer, in 20 rake schoten of meer. Tegenwoordig speel ik alleen nog maar FG tegen andere hoge mensen(op w3 dus) er zijn daar haast geen mensen meer met wapens die lager hitten dan HW winchester... Dus een lpbom kan zo weg zijn zonder crits hoor.
 

DeletedUser560

ghanz snapt het niet, ik incasseer meestal rond de 25 schoten en ontwijk er 16. Samen 41 schoten, als iedereen dat doet heb je 41 rondes, dat is toch alleen maar leuk, 41 rondes ipv 25?


Volgens mij snap jij het nut niet van fortgevechten?
Het doel is toch om het fort over te nemen? Of gaan de gevechten puur voor de fun? Zoja dan is het hele spel doel toch waardeloos van een gevecht. Ik ben op 1 wereld duellant en op 1 wereld lp bom en ik vind het op beide werelden leuk dus verander er gewoon niks aan.
0/5
 
Bovenaan