• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

kritieke treffers

DeletedUser5512

Voorstel
Nu is het zo dat kritieke treffers van duellanten 10% van het totaal aantal levens van het slachtoffer hitten, plus de normale wapenshade. Mijn idee is om die 10% eraf te laten gaan zoveel als het aantal levens op dat moment is.

Details
Beetje wazig uitgelegd hierboven misschien, ik bedoel dat als je maximum aantal levens 8000 is, maar je hebt er op dat moment maar 5000/8000, en een duellant doet een kritieke treffer op je, dat die van maar 500 doet + de wapenschade.

Omdat kritieke treffers op mensen die nog maar 1000 levens hebben misschien wat te laag worden kan er een minimum van 200 a 300 vast gesteld worden + de normale schaden natuurlijk.

Misbruikpreventie
-

Visuele hulpmiddelen
-

Samenvatting
Duellanten worden wat minder oppermachtig in fg's en ook zal je er geen last van hebben dat als je maar met 5k lp aan een fortgevecht begint, je geen nadeel hebt aan die 3k die je helemaal niet gebruikt maar wel tegen je worden gebruikt

Administratie
 
Ik zou liever de begin lp willen nemen dan, in plaats van de maximale lp. Als jij met 5000/8000 aan het gevecht begint, zou je ten alle tijde een crit moeten kunnen ontvangen van 500 + wapenschade.
 

DeletedUser14957

gewoon zo houden als nu is 0/5 je kan gewoon LP kopen in UPB shop niet zo moeilijk...
 

DeletedUser

Tegen :p haha ik ben duellant en wil zo hoog mogelijke crits he ;) (0/5)
 

DeletedUser13404

Die crits zijn echt overdreven...
Zelf met 5K lp krijg ik om de 5 schoten wel een crit hit, echt belachelijk onfair :mad:
 

DeletedUser

Misschien moet je dan niet zoveel lp nemen en duellant worden? :laugh:
 

DeletedUser14705

Nah, wij zeuren toch ook niet over de LP-bonus van soldaten?

Andere oplossingen voor het probleem:
a) minder LP halen
b) zelf duellant kiezen
c) beter ontwijken ofc :D

En niet meteen aan de spelformules willen sleutelen ... :)
 

DeletedUser12045

Nah, wij zeuren toch ook niet over de LP-bonus van soldaten?

Andere oplossingen voor het probleem:
a) minder LP halen
b) zelf duellant kiezen
c) beter ontwijken ofc :D

En niet meteen aan de spelformules willen sleutelen ... :)

Volgens mij bedoelt appel dit niet,maar het is gewoon belachelijk als je bv nog 2000/10000 lp hebt,2duelanten schieten op je en je bent ko,dat is overdreven ;)
 

DeletedUser

0/5
je wordt lp bom om te beschermen en alles op te vangen als een zombie,in alles horen ook kritieke treffers ;)
 

Deleted User - 308552

Volgens mij bedoelt appel dit niet,maar het is gewoon belachelijk als je bv nog 2000/10000 lp hebt,2duelanten schieten op je en je bent ko,dat is overdreven ;)

Klopt, ik had een keer na een gevecht -850 LP :blink: Leuk zeg, kritieke treffers :hmf:
 

DeletedUser5512

Ik zou liever de begin lp willen nemen dan, in plaats van de maximale lp. Als jij met 5000/8000 aan het gevecht begint, zou je ten alle tijde een crit moeten kunnen ontvangen van 500 + wapenschade.

zou ook al een grote verbetering zijn

Nah, wij zeuren toch ook niet over de LP-bonus van soldaten?

Andere oplossingen voor het probleem:
a) minder LP halen
b) zelf duellant kiezen
c) beter ontwijken ofc :D

En niet meteen aan de spelformules willen sleutelen ... :)

er is een groot verschil tussen die bonussen omo, ten eerste krijgen jullie door je bonus VEEL meer ervaring dan alle andere klasses, dan ben ik soldaat geworden omdat die kistjes die je bijna ieder fg kreeg mij wel aanspreken, die zijn weg dus ik krijg ook amper een beloning.

beter ontwijken is wel een oplossing ja, maar heb niet zo veel zakcentjes om even 80 euro aan vp te kopen, en levelen gaat nou eenmaal niet zo snel als als bijna al je punten op LP staan :p
 
Bovenaan