• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kistjes

DeletedUser

mij lijkt het duidelijk dat uitwijken het belangrijkste is om kistjes te krijgen.Dit is volgens mij een mooi voorbeeld,dit was DC playground op briscoe,op mijn profiel daar staat het hele fg.
kraters:
22raak
18mis
5018schade
5treffers geïncasseerd
4 schoten ontweken
6flauwvallers
uitslag:1500 ep
Het gaat erom dat je de meeste schade moet halen;) op w6 heb ik geregeld de meeste schade, en daar krijg ik bijna altijd een kistje voor;) En wat eruit komt is gewoon afhankelijk van geluk.
 

DeletedUser

Volgens mij hebben je prestaties echt geen invloed over wat er in je kistje zit hoor...
Of het een houten, ijzer, stalen is uiteraard wel.
 

DeletedUser12045

Het gaat erom dat je de meeste schade moet halen;) op w6 heb ik geregeld de meeste schade, en daar krijg ik bijna altijd een kistje voor;) En wat eruit komt is gewoon afhankelijk van geluk.

Ik had hier de 3de meeste schade van iedereen.113aanvallers,120def,schade lijkt me niet al te veel invloed te hebben want modajo had ook niet de meest ontweken schoten :)
 

DeletedUser

Ik had hier de 3de meeste schade van iedereen.113aanvallers,120def,schade lijkt me niet al te veel invloed te hebben want modajo had ook niet de meest ontweken schoten :)

oke, misschien raar maar bij mij sta je 6de:rolleyes: en modajo had bij mij wel de meest ontweken schoten (van de def)
 

DeletedUser12045

oke, misschien raar maar bij mij sta je 6de:rolleyes: en modajo had bij mij wel de meest ontweken schoten (van de def)

ow,had alleen bij bg gekeken,maagoed,het blijft veeel schade en normaal zou je dan een kistje verwachten :p
 

DeletedUser

ow,had alleen bij bg gekeken,maagoed,het blijft veeel schade en normaal zou je dan een kistje verwachten :p

het gaat volgens mij niet om de hoeveelheid, maar hoeveel je hebt ten opzichte van de rest, dus 1e, 2e of 3e

De laatste 7 fortgevechten die ik nog heb:
Gevecht om Mohicans Faith: niet in de top: geen kist
Gevecht om kleine skara: 1ste bij aanvallers (2e totaal:( ijzeren kist
Gevecht om Love Fortbattles: 1ste totaal: ijzeren kist
Gevecht om De Veranda-Markie-B: 1ste totaal: ijzeren kist
Gevecht om AAT Best Off: 1ste bij aanvallers (3e totaal:( houten kist
Gevecht om kleine skara: 1ste bij aanvallers (5e totaal:( ijzeren kist
Gevecht om NA-Evil Pionier I: 1ste totaal: ijzeren kist

de rang is voor de schade;) wat er uit de kisten kwam weet ik niet, niet veel bijzonders in ieder geval:p
 
Ik vind dat er sowieso te gierig om word gegaan met de met staal beslagen kistjes.
Khad op w2 eens een keer 7000+ schade(1ste), meest ontweken schoten en een ijzer kistje.. Dit was bij een 50 vs 42 FG en volgens mij ligt het DAAR! aan. Het kan alleen maar bij grote forten worden gehaald naar mijn mening, dat vind ik echt dom..

Al met al krijg ik nooit wat interessants uit die pokkekistjes:p Uit stalen kisjes kreeg ik figaros scheermes, granmonts pistool, edele overjas en nog een edel hoed. Naar mijn mening zijn de houten kistjes voor mij het beste-.-
 

DeletedUser13404

Stalen kistje uit het niets gekregen ;D

-> Verkocht voor 600.000 :D
 

Deleted User - 308552

Hád ik maar 600 K :o

Voor hoeveel zou je een met ijzer beslagen kistje kunnen verkopen??
 

DeletedUser6801

en voor 1000 ontweken schoten in een frotgevecht krijg je er ook een ;)

Is met update 1.33, mogelijk komt die hier binnenkort ook; bereid je voor :p
 
Bovenaan