• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kistjes

DeletedUser

Hallo iedereen,

Sinds de update kan je kistjes vinden in fortgevechten. Aangezien niemand nog weet wat er allemaal uit kan komen, en vooral hoe er iets met een bepaalde waarde uitkomt, lijkt het me handig om hier even te posten wat jij hebt gevonden.

TT
 

DeletedUser12538

Wat i found, Zwarte doek, peacemaker, en een hw schofield.
 
Je kan alles vinden wat te vinden is, dat kan je dus vinden in de kistjes die gevonden kunnen worden tijdens fortgevechten.

Draad kwijt? :p Lees de 1.30 faq ofzo.
 

DeletedUser

Die kisten die groter zijn met wat metaal er rond heeft wss meer waarde?
 

DeletedUser

Je kan alles vinden wat te vinden is, dat kan je dus vinden in de kistjes die gevonden kunnen worden tijdens fortgevechten.

Draad kwijt? :p Lees de 1.30 faq ofzo.

Ik bedoel meer de manier om betere spullen te vinden. Want dat is toch niet hetzelfde als vroeger? (cashgevechten)
 
Ik citeer:


Fortgevechten en cashbattles

Cashbattles houden op met bestaan. Zielig he? :D Maar wat gebeurt er nu tijdens fortgevechten? Check de spoilert voor meer info.

Vanaf 1.30 zijn cash battles van het spel verwijderd. Al het geld dat in het gevecht gebracht wordt heeft geen enkel effect, maar wordt getaxeerd en onder de overlevenden verdeeld. Ik kan niet bevestigen of dat geld gelijkwaardig verdeeld wordt of via een formule ongeveer gelijk aan XP.

Om de cash battle beloningen te vervangen zullen er kisten verdeeld worden onder de deelnemers via een geheime formule. Deze formule zal gebaseerd zijn op individuele en teamprestaties, en je hoeft niet in het winnende team te zitten of te overleven om er een te krijgen, en het wordt niet beïnvloed door meegebracht contant geld.

In een lange strijd kan je ongeveer 3 - 20 kisten verwachten aan beide kanten. Het totaal aantal kisten zal liggen aan het aantal spelers in het gevecht, de grootte van het fort en een aantal andere onbekende variabelen.

De kisten zullen er in die groottes zijn, grotere kisten bevatten normaal gesproken betere kwaliteit voorwerpen. Kleine kisten kunnen nog steeds waardevolle dingen bevatten, maar komt een stuk minder voor dan bij grote kisten. De grootste kisten kunnen alleen gevonden worden in middel en grote forten, maar daarbuiten kan elk type kist gevonden worden bij elke fortgrootte.

De kisten zullen random voorwerpen bevatten die óf alleen van kisten kunnen droppen, óf moeilijk te verkrijgen via andere methoden. Bevestigd is dat deze edele wapens kunnen bevatten, en de derde sleutel kan er ook in zitten. Volgens Zet is er "redelijke kans" dat er een "hoge kwaliteit voorwerp" in ten minste 1 kist zit indien er meer dan 11 kisten worden uitgereikt in een gevecht met 70 spelers.

En dat is voorlopig het enige dat bekend is over de kistjes.
 

DeletedUser9257

ik deed mee met een fortgevecht daarnet maar ik kreeg geen kistje ik heb alleen maar 1 ep en 49$ maar ik zie geen kistjes:(:(
 

DeletedUser

Uiteindelijk kon je er iets mee krijgen als je ze allemaal had.
 

DeletedUser

ik deed mee met een fortgevecht daarnet maar ik kreeg geen kistje ik heb alleen maar 1 ep en 49$ maar ik zie geen kistjes:(:(

Je moet hetr wel goed doen he :p
1 ep, dan deed je niks goed :p
en je krijgt niet altijd kistjes, er gaan er 1 tot 10 uit (als ik het goed heb :p)
 

DeletedUser

Ik heb ook een kist gevonden, een houten kistje:
inhoud:blauwe kniebroek, inkoopwaarde 5040$:D
Ik ben overigens flauw gevallen, dus dat maakt geen verschil
 
Bovenaan