• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

King Of The Hill

Na een tijdje ligt iedereen ziek in bed. Het blijkt dat een worst die gevlekt is gewoon over de datum is. Of waren die vlekjes schimmel?
Niemand die het weet, het enige wat ze wel weten is dat de gevlekte worst de dader is.
De worst wordt uit het kasteel verbannen en ik kom met een wondermiddel om iedereen te herstellen.

My hill
 
1 nadeel, je wist niet wat de gevolgen voor lange termijn was. En deze waren heftig.
Ik weigerde de wondermiddel te nuttigen waardoor ik niet geveld ben door de ziekte.

MY Hill
 
Het enige gevolg voor de lange termijn bleek dat de ziekte terugkeerde omdat teveel mensen het voorbeeld van Piet100 volgden en weigerden het wondermiddel te nuttigen. Toen de meerderheid dit eindelijk besefte (door goed op te letten op school en naar het nieuws te luisteren), besloten ze de gezaghebber weg te bonjouren en een vervanger te installeren die vertrouwde op de wetenschap.

My hill
 
Uiteindelijk bleek dat door alle wetenschap het medicijn te duur werd. De producten en het testen kostten een hoop geld. Om dit op te lossen bedacht de gezaghebber die vertrouwde op de wetenschap de belastingen hoger te maken (waaronder ook de belasting op het medicijn). Omdat nu niemand meer het medicijn kon betalen, maar de gezaghebber ook de volksgezondheid van belang vond. Besloot hij iedereen dat (dure) medicijn gratis te verstrekken en het veel duurder te verkopen naar het buitenland, zodat die toch niet teveel verlies had.
Dit werkte goed totdat iedereen genezen was en het medicijn niet meer nodig was. Voor wetenschap was nu geen geld meer en mensen klaagden over de hoge belastingen, aangezien er nog steeds geld nodig was om alles op te knappen.
De gezaghebber werd weer afgezet en ik nam het stokje weer over. Ik had gelukkig nog een groot eigen vermogen om het gat een beetje op te vullen. Zorgde dat mensen hun eigen groente konden verbouwen en reguleerde alle groenten. Een voedselbank zodat iedereen te eten had (mits ze bijdragen met hun eigen capaciteiten) en exporteerde de overschotten naar het buitenland. Zodat we geld kregen voor het onderhoud van de stad en om mensen te betalen die werken.

My hill :D
 
Bovenaan