• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

King Of The Hill

Ik blijf stenen gooien totdat alle gewassen onder de glasscherven zitten en je kapot gaat aan glasscherven eten, vervolgeng graaf ik een nodeloos ingewikkeld gangenstelsel onder de heuvel zodat ik eten kan gaan halen maar ieder ander in de tussen verdwaald

my hill
 

Deleted User - 95816

Ik zie je een keer uit een gang komen om eten te halen en giet het gangenstelsel vol met beton, dat is eigenlijk wel jammer van het werk dat jij eraan hebt gehad.
Daarna bouw ik een fort op de hill en leg een gigantische voorraad eten en drinken aan zodat ik voor de eerste 100 jaar de heuvel niet af hoef.

My Hill
 

DeletedUser15117

Je komt toch de heuvel af om te vieren dat het kampvuur weer activiteit heeft, daar maak ik gebruik van.

My hill
 

Deleted User - 95816

Hahaha Glimpse die vind ik geniaal is stiekem ook wel leuk

Jij vind het ook heel leuk en komt het ook vieren ik sluip stiekem weer de heuvel op.


My Hill
 

DeletedUser15117

Ik zet de muziek nog wat harder zodat jij naar buiten komt omdat je niet kan slapen, dan sluipik weer naar binnen.

My hill
 

Deleted User - 95816

Ik kan nog steeds niet slapen en besluit een koe te slachten en te braden. Als jij dat ruikt kom je naar buiten om te eten en ga ik snel de heuvel op.

My Hill
 

DeletedUser15117

Ik gooi het karkas de heuvel op, dat gaat lekker rotten en daarom ontvlucht je de heuvel

My hill
 

Deleted User - 486404

Je hebt de heuvel nu al een tijdje zodat je het saai vindt en weg gaat. Ik kom dan de heuvel op, kijk eerst of er iemand is die de heuvel geclaimd heeft maar dat is niet het geval dus claim ik de heuvel.

My hill
 

Deleted User - 95816

Ik zie Glimpse de heuvel verlaten en dan jou erop klimmen.
Dat weerhoud mij er niet van om de heuvel op te klimmen en jou eraf te gooien.

My Hill
 

DeletedUser15117

Nu er weer strijd is kom ik de heuvel weer terug veroveren, door je te beschieten met een paintballgeweer.

My hill
 

Deleted User - 95816

Ik stuur mijn hond vooruit die jou van de heuvel verjaagd. Daarna neem ik bezit van de heuvel.

My Hill
 
ik overgiet je met baconsaus waarna je hond jou aanvalt, intussen pak ik de heuvel terug en bouw een anti-dieren vliegenmepper

my hill
 

Deleted User - 486404

Ik ontregel je anti-dieren vliegenmepper waardoor die jou van de heuvel mept. Daarna schakel ik hem uit en breek ik hem af.

My hill
 

Deleted User - 95816

Jij hebt alleen een eng uitziende pompoen en als het licht wordt is hij helemaal niet eng meer.
Ik jaag je de heuvel af met een jachtgeweer.

My Hill
 
Zodra het weer nacht wordt schrik je je dood aan de pompoen waarna ik je 6000km onder het aardoppervlak begraaf en de heuvel weer inneem

my hill
 

Deleted User - 95816

Ik schrik me levend door de warmte daar en graaf als een malle naar boven. ik kom boven op de hill en jij denkt dat ik een zombie ben en ren hard weg.
Ik schop je, je pompoen achterna en zoek mijn jachtgeweer weer op.

My Hill
 
je jachtgeweer zat verstopt en ontploft in je gezicht, ik neem de heuvel weer in en bouw 100 miljoen miljard nepheuvels als afleiding

my hill
 

Deleted User - 95816

Aangezien je zo druk bent met nep heuvels bouwen. (dat is trouwens een enorm gat)
Klim ik snel de echte heuvel op want deze herken ik uit triljarden.

My Hill
 
Bovenaan