• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

kerst dingen

DeletedUser16170

krijgen we dit jaar weer speciale kerst opdrachten,evelementen?
hoor hier nog niks over
vorig jaar was het kerst zakje en bidden ik kerk voor speciaal ding
 
Er zijn ook twee oude kerstopdrachten te halen, van Henry's broer voor wat kerstbufjes en de 'gewone' voor o.a. vaardigheidspunten.
En een event, laten we 't hopen :D
 

DeletedUser10830

Moet je dan op 1ste kerstdag 10x bidden of moet je nog eerst een opdracht aannemen Glimp?

Gerben
 

DeletedUser15117

Voor 10x bidden op kerst hoef je geen opdracht aan te nemen, het is een prestatie met als beloning de kerstslee
 

DeletedUser16224

Maar de kledijbonus van Aq set en Cw paardenset bij elkaar is toch beter of heb ik t mis? :p
 

DeletedUser15117

Die geven samen ook 100%, al kan je dan nog wel de wapens van de feestdagset aan om aan 102% te komen. En dan je moet je aq en cw ook nog maar ff hebben.
 

DeletedUser15915

Het lijkt erop dat er één nieuwe set komt. Het zou dus net zo'n set kunnen wezen als de winter set.
 

DeletedUser16273

Ik hoop dat we vroegtijdig hier iets over te horen krijgen en niet na gelezen te hebben dat t' vorrig jaar een dag van tevoren verkondigd werd. Zodat we ons kunnen voorbereiden ;)

En wat dat set betreft, de geruchten gaan rond, zo te zien is dat set zeker wel iets wat ik hoop compleet te krijgen ;)
 

DeletedUser16170

denk dat we van de week wel iets van marco horen want het is nog 9 dagen voor kerst dus denk dat als er eenn kerstupdate komt of deze week of volgende week vroeg
 
Bovenaan