• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kattendag

DeletedUser11730

Wanneer kunnen we een dierenasiel bouwen? Ik heb nog een aantal kittens over en wil ze niet in de rivier dumpen. :no:
 

DeletedUser15117

Op de barbecue gooien tijdens labor day, al duurt dat nog een maand. Met barbecuesaus! Of ze volgend jaar gebruiken, kan ook.

OT: het is wel een beetje onorgineel na de handdoekendag, zou leuk zijn als ze met weer een iets andere opdracht komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4007

Wanneer kunnen we een dierenasiel bouwen? Ik heb nog een aantal kittens over en wil ze niet in de rivier dumpen. :no:

pak een jutezak
doe er een steen in
katten erin
dichtknopen
sloot zoeken
en dumpen maar

dat bedoel je???:huh:
 

DeletedUser11730

Dat is wat ik wel bedoel,maar absoluut niet wil doen.

Maar nu serieus, bij de handdoekenopdracht verdwenen ze als je ze al had. Wat gaat er nu mee gebeuren? Er zit nu al veel onbruikbare rommel in mijn rugzak die ik niet kan verkopen (denk aan de karakterset).
 
Dat is wat ik wel bedoel,maar absoluut niet wil doen.

Maar nu serieus, bij de handdoekenopdracht verdwenen ze als je ze al had. Wat gaat er nu mee gebeuren? Er zit nu al veel onbruikbare rommel in mijn rugzak die ik niet kan verkopen (denk aan de karakterset).

Ze zijn verkoopbaar ;)
 

DeletedUser11730

Oeps, die heb ik gemist :donkey:. Ik heb ze namelijk geprobeerd op de markt te verkopen.
 

DeletedUser15117

Alleen de kattenmand is verkoopbaar, de katten zelf niet.
 

DeletedUser15238

Zijn de zwarte katjes op? Ik heb al 30 manden geopend en krijg alle katjes, behalve de zwarte :(
Die andere katten kosten me trouwens een vermogen aan kattenvoer!
 
Ik heb alle katjes uit een stuk of 12 manden gekregen, moet nu alleen nog een grijs katje en een extra mand :D
 

DeletedUser14421

op w2 meer dan 20 manden voor alle katten; en dan op w1 5 verschillende katten uit 5 manden :D
 

DeletedUser6377

De kans op het verkrijgen van 5 verschillende katjes uit 5 manden:
1 * 0,8 * 0,6 * 0,4 * 0,2 = 0,0384

<5% kan de opdracht dus snel afsluiten :p
 

DeletedUser8307

Zijn de zwarte katjes op? Ik heb al 30 manden geopend en krijg alle katjes, behalve de zwarte :(
Die andere katten kosten me trouwens een vermogen aan kattenvoer!

Je mag van mij wel eentje hebben, hoor. ;) Heb er nu twee op voorraad. Nog eentje te gaan. 1 kans op 5 zeker voor die allerlaatste? Of verkleint die kans nu weer? (kansrekenen?)
 

DeletedUser6377

De kans op een bepaalde kat is altijd 1 op 5. Tenminste, theoretisch gezien.

Dat is fout. Basiskansrekening....

Als je nog 0 katten hebt dan is de kans toch 1 dat je een nieuwe kat trekt? Als je 1 kat hebt is de kans dat je een nieuwe trekt toch 4 uit 5? Logisch blijven redeneren ;)

WH
 
Bovenaan