• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kattendag

DeletedUser4007

net als bij wasmand gewoon een arbeid doen voor 15 sec, tot je er 1 hebt
dan switchen naar andere arbeid.
weet niet of je er meerdere bij dezelfde arbeid krijgt;)
 

DeletedUser

Krijg alleen maar dezelfde katten. Ik heb nu 4 grijze en 3 zwarte.
 

DeletedUser8307

Had al zo'n reeks verwacht. Ben het ook eens met wat er gezegd geweest is: InnoGames, denk wat beter na en implementeer echte opdrachtenreeksen die iets te maken hebben met the-west. ;)
 

DeletedUser

hoe heb je het in 2 uur geklaard ???

ja snap dat ook al niet dus :hmf:
ik was ook online , maar bij mij wilde het zelfs niet om die tijd ;)
(ben nu al door mijn arbeidspunten heen)

ga maar ff poes lenen van > rollercoaster007 (Ik heb liever een POES, if you know what I mean ^^)

Ben ff poes lenen van roller om de katjes te vangen dus :laugh::mad:

:p

tnx roller voor uitlenen :laugh:
 

DeletedUser

ja snap dat ook al niet dus :hmf:
ik was ook online , maar bij mij wilde het zelfs niet om die tijd ;)
(ben nu al door mijn arbeidspunten heen)

ga maar ff poes lenen van > rollercoaster007 (Ik heb liever een POES, if you know what I mean ^^)

Ben ff poes lenen van roller om de katjes te vangen dus :laugh::mad:

:p

tnx roller voor uitlenen :laugh:

oftewel snap ik je reactie niet oftewel zie ik niet hoe je die katjes kan verkopen o_O
 
hoe heb je het in 2 uur geklaard ???

Ik was nog sneller klaar :p Je moet gewoon 15 seconden arbeiden doen, buffs gebruiken als actiepunten op zijn en wachten. :) Overigens kreeg ik wat katjes dubbel, dus het duurde langer dan ik had gehoopt.


En aan alle azijnzeikers: waarom móét een opdracht iets met The West te maken hebben? Het is niet alsof het spel zelf, qua graphics en gameplay nou zo afschuwelijk realistisch is. Mij gaat het erom lol te hebben, en ik vind die mini-opdrachten, die horen bij feestdagen die er niet toe doen, juist grappig. :laugh: Je bent niet verplicht ze te doen. Als je ze gewoon negeert verstoren ze je ultieme ´ik ben een heuse cowboy met een echt revolver, en ik haat schattige katjes´-gevoel heus niet. :) Er komt vast ook wel weer eens échte content bij, moeilijke quests enzo. Maar het ziet er nou niet uit alsof de devs veel uren hebben moeten steken in deze katten-opdracht... :laugh:
 

DeletedUser

Alsjeblieft. Innogames: maak een goede, nieuwe opdrachtenlijn. We willen groots, niet zoiets nutteloos en kleins. Ik wil weer questen zien als De Schat, Charlie, Hoop sterft als laatste: Quests waar je nog wel even mee bezig bent en je een leuke beloning voor krijgt.

Had al zo'n reeks verwacht. Ben het ook eens met wat er gezegd geweest is: InnoGames, denk wat beter na en implementeer echte opdrachtenreeksen die iets te maken hebben met the-west. ;)

Ik zou zeggen: ga naar prestaties ==> opdrachten. Daar zie je "main story" en dat lijkt me wel een hele opdrachtenreeks. Verder zijn er ook 4 nieuwe opdrachtenlijnen als je naar "opdrachtenreeksen" gaat ;)
 

DeletedUser6982

Als ik het goed begrijp bestaat deze opdrachtenreeks uit het zoeken en weer inleveren van 5 katten? Daarna geen vervolgopdrachten ofzo?
 

DeletedUser15965

probleem

Bij Maria in de saloon kan je die kattenquest aannemen toch? Maar wanneer ik via Saloon >> Maria ga dan zie ik geen quest, toen vertelde iemand me dat ik die Greenhoornqeust moet afronden, is dat zo? en is dat "op weg naar een nieuw avontuur"?
 

DeletedUser6377

Bij Maria in de saloon kan je die kattenquest aannemen toch? Maar wanneer ik via Saloon >> Maria ga dan zie ik geen quest, toen vertelde iemand me dat ik die Greenhoornqeust moet afronden, is dat zo? en is dat "op weg naar een nieuw avontuur"?

Die voorwaarde geldt voor bijna al dit soort opdrachten.

maxysaus
 
Bovenaan