• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Karakterklasse veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

ik vind het een goed idee om het via n opdracht te doen op latere level, je kan dan pas het spel wat beter doorhebben, vergeet niet dat het je meer zal kosten dan die 7000$ die masterblaster als voorbeeld gaf... je moet nog n groot deel van je vaardigheidspunten omscholen ook... :)
ik hoop dat deze optie er komt, ik ken meer dan 1 iemand die de verkeerde keuze heeft gemaakt (oa ik ook, ik ben avonturier & duelleer véél liever).
je kan wel een account starten op de 3 werelden, en een wereld laten varen, maar ik speel nu op 3 werelden & vind het nog te weinig...
 

DeletedUser

veranderen is echt geen goed plan..
dan gaat iedereen in het begin avonturier worden om snel hogerop te raken & eenmaal ze die hoge level bereikt is, veranderen ze dit weer naar soldaat om dan met hun hoge skills iedereen af te slachten
 

DeletedUser

Ik ben voor ;)
Ik heb ook een verkeerde keuze gemaakt die me nu flink nadelig is...
 

DeletedUser7247

veranderen is echt geen goed plan..
dan gaat iedereen in het begin avonturier worden om snel hogerop te raken & eenmaal ze die hoge level bereikt is, veranderen ze dit weer naar soldaat om dan met hun hoge skills iedereen af te slachten

Dat is waar en als je de verkeerde keuze zou gemaakt hebben, kan je nog altijd opnieuw beginnen..
Of je maakt een beter keuze op een andere wereld.
 

DeletedUser

ik vind het goed want ik was toen ik net begonnen was ff aan het klikken op avonturier en goudzoeker en ik had het gekozen en ik wist niet dat je het kon veranderen wel goed maar dan moet je helemaal opnieuw beginnen met opdrachten voor karakterklasses
 

DeletedUser

Slecht idee.
Je hebt nou 3 werelden op .nl.
Je kunt eigenlijk 3 karakterklasses uitproberen en kijken wat je het beste ligt.
Ik heb op alle 3 de werelden een andere karakterklasse.
Nou avonturier ligt mij het meeste.
Dus waarom zou ik als ik bij de volgende wereld die uitkomt duellant kiezen als avonturier mij het beste ligt?
Dus vind ik het een slecht idee.
 

DeletedUser2079

$5000 is niet zoveel hoor.
Grote spelers krijgen dit op 2-3 dagen wel klaar
\

klopt, gwn even (bijna) al je vaardigheden op handel drijven zetten.
dan kan je zilver delven:D
ik verdien daarmee een dikke 1200$ mee per dag (wel weekend hè)

enja, koop gewoon goede kleren.
dan kan je veel arbeiden:D
 

DeletedUser

slecht idee als je in RL een man bent kan je tock ook geen
ECHTE vrouw worden
 

DeletedUser

Goed idee, voor 1000 upc kun je dan van soldaat naar duellant gaan, hoef je ook niet opnieuw te beginnen als je begonnen bent als nutteloze arbeider.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan