• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Karakterklasse veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Nadat je de specifieke opdrachten van een karakterklas hebt afgerond wissel je van karakter en kun je die gaan doen.

Denk de invoering van wijziging van karakterklasse teveel 'rare' bijwerkingen krijgt waar heel goed over nagedacht moet worden
 

DeletedUser2079

je krijgt die opdrachten gewoon, de nieuwe items kan je gebruiken , maar die van de vorige klasse niet meer ...
snappie?
 

DeletedUser

dat is wat makkelijk gezegd, als je nieuw bent kun je wel lezen wat er staat maar het zegt je niet zoveel, je komt er pas achter als je een tijdje speelt.

daarom is het karakterklasse kiezen ook pas op level 10 zodat mensen eerst een beetje met het spel begaan raken en door hebben wat de voor/nadelen van een karakterklasse zijn.

ik ben in principe tegen het veranderen van karakterklasse tegen betaling omdat je dan eerst arbeider kan worden en alles op bouwen kunt zetten, een hoop olie boren zodat je echt $20000 of meer hebt (als je niet in een stad zit kan dit niet worden gejat) dan even die opdracht voor de sjamaan fixen en al je vaardigheden veranderen en dan een enorm sterke duellant worden.

maar, het lijkt mij wel leuk om aan het eind van de karakteropdrachten een keuze te doen
beslissing 1: blijf bij je karakterklasse beloning $2000
beslissing 2: verander van klasse kosten $10000
dan moet je in ieder geval al door al die opdrachten heen ploegen.
 

DeletedUser

Je hebt gelijk maar je overdrijft wel met 5000 dollar ik ben nu level 7 omdat ik pas ben begonnen en ben er een beetje verslaafd aan maar ja ik zou het ook willen veranderen als ik een foute karakter had gekozen maar niet voor 5000 dollar :d

jij bent nog maar een laag level, maar als je hoger komt zul je als arbeider bijvoorbeeld naar olie kunnen boren wat heel veel geld oplevert, en als soldaat/duellant kun je gewoon een persoon aanvallen die bij een goed verdienende arbeid staat (zie het rode rondje naast die arbeid) daarmee verdien ik toch vanaf $150 per slachtoffer en mijn record is $700 voor een duel van 10 minuten. daarom vind ik het geen goed idee, zie mijn reactie hierboven.
 

DeletedUser4799

Anders ga je op een andere wereld ook spelen, maar dan met de klasse die je wilt.
 

DeletedUser

Ik ben tegen,

begin gewoon op 3 werelden tegelijk, maar een avonturier met bv alles op vallen opzetten, een duellist/soldaat en een bouwer. Je zult ongeveer even snel lvl'n en dan heb je door wat je het leukst vindt en ga je daar mee verder.

Snap wel dat sommige mensen het wel willen, ik heb op W1 in het begin ook foute skills gekozen voor mijn karakter..
 

DeletedUser5771

Je kan ook Greenhorn blijven tot je goed doorhebt wat iedere karakterklasse te bieden heeft. :)
Je hoeft niet onmiddelijk te kiezen als je level 10 bent..

+ Ik ben voor. ;)
 

DeletedUser4277

daarom is het karakterklasse kiezen ook pas op level 10 zodat mensen eerst een beetje met het spel begaan raken en door hebben wat de voor/nadelen van een karakterklasse zijn.

ik ben in principe tegen het veranderen van karakterklasse tegen betaling omdat je dan eerst arbeider kan worden en alles op bouwen kunt zetten, een hoop olie boren zodat je echt $20000 of meer hebt (als je niet in een stad zit kan dit niet worden gejat) dan even die opdracht voor de sjamaan fixen en al je vaardigheden veranderen en dan een enorm sterke duellant worden.

maar, het lijkt mij wel leuk om aan het eind van de karakteropdrachten een keuze te doen
beslissing 1: blijf bij je karakterklasse beloning $2000
beslissing 2: verander van klasse kosten $10000
dan moet je in ieder geval al door al die opdrachten heen ploegen.

hier ben ik het meeste voor.
heeft iemand al iets door gegeven aan de engelse ??
 

DeletedUser6244

en stel dat het kon wat moet er dan met de karakterklas oprdachten gebeuren.
 

DeletedUser

grootste onzin .... je kan niet voor niets op meerdere werelden spelen en in begin is al heel duidelijk te zien dat de keuze die je maak permanent en dus BLIJVEND is ...
 

DeletedUser

ik had in het begin ook spijt dat ik op w1 voor arbeider ging maar wat heb ik gedaan : mijn vaardigheden aangepast ;)
 
Ik ben tegen.

Anders ga je eerst avonturiersopdrachten doen, heb je lekker veel ervaring mee verdiend en dan wordt je soldaat. Je kan ook moeilijk al die vaardigheidspunten weer weghalen, zodat je levels zakt.
Je moet verder gewoon goed nadenken over je keuze! Het kan vanaf level 10, maar niemand verplicht je dan te kiezen. Als je twijfelt kan je net zo goed greenhorn blijven tot level 15 of tot je het wel weet... :rolleyes:
 

DeletedUser4277

jah daar hebben we nu wat aan.
als je verder in het spel zit snap je veel meer en vind je bv andere dingen leuk.
ik vind dat je toch één keer mag veranderen als je wilt.
 

DeletedUser

ik heb de discussie niet helemaal gelezen, maar afgaand op de titel ben ik ook TEGEN. Blijkbaar verstaan sommige mensen de betekenis van het woord "permanent" niet. Het staat duidelijk aangegeven en als je het zou kunnen of mogen veranderen, heeft dat woord "permanent" geen enkele betekenis meer. Bezint eer ge begint zou ik zeggen.
 

DeletedUser

ik heb de discussie niet helemaal gelezen, maar afgaand op de titel ben ik ook TEGEN. Blijkbaar verstaan sommige mensen de betekenis van het woord "permanent" niet. Het staat duidelijk aangegeven en als je het zou kunnen of mogen veranderen, heeft dat woord "permanent" geen enkele betekenis meer. Bezint eer ge begint zou ik zeggen.

Het lijkt me een beetje onzin om 2x je tegenstem te laten horen...

Verder ben ook ik lekker aan dit spel begonnen en heb het met veel plezier gespeeld en doe dat nog steeds.

Echter ook ik ben niet zo gelukkig met mijn karakterkeuze, maar vind het gewoonweg zonde om alle tijd en moeite teniet te doen en overnieuw te moeten beginnen..

Permanent staat idd wel heel duidelijk aangegeven, dus er is ook niemand die daarover een opmerking maakt. Echter zoals bij iedereen dat het geval is, moet iedereen leren en persoonlijk ben ik van mening dat een speler best eenmalig voor een vastgesteld bedrag zijn karakterkeuze mag veranderen..

Moeten we alleen nog kijken hoe we dat gaan doen met de opdrachten die opeens dan vrij komen.. Dat zou natuurlijk niet eerlijk zijn als iemand ineens 2x allemaal karaktergerelateerde opdrachten mag doen...
 

DeletedUser8307

Ik ben TEGEN.

Er staat heel DUIDELIJK als je moet kiezen, dat je keuze PERMANENT is. Als mensen de draagwijdte of de betekenis van dit woord niet snappen, is dat hun probleem en niet het probleem van de makers van dit spel. Het is heel jammer dat je niet tevreden bent met je huidige karakter, spijtig... Bezint eer ge begint zou ik zeggen.


Ok, maar hij zegt duidelijk dat hij nog niet goed het nut besefte. Dus... ik ben voor. Maar je kan het maar 1 keer doen en 5000 is nu toch wel erg veel!! Als je het maar 1 keer kan doen dacht ik eerder aan rond de 1000 - 1500 $ maar niet meer. :)
 

DeletedUser

$5000 is niet zoveel hoor.
Grote spelers krijgen dit op 2-3 dagen wel klaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan