• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Internationale Fortgevecht Kledij en Builds

DeletedUser15528

leidernoobs

Kunnen we ten eerste geen ander woord voor deze spelers gebruiken? --' Ik gooi ook niet met "lp-noob" of "full handelnoob".

Ten tweede, als full leider kom ik nog makkelijk aan 4.7k lp (amu + level 150 weliswaar) en 965 leiderschap in een lichte upgrade van mijn Scouts kledingset. Ik kan mn grote level 5 gun houden en Bart's paardenset voor de extra damage bonus. Eventueel zelfs met eventwapenset (+3 sectorbonus in aanval).
Feit is dat een duellant nog altijd de kans moet hebben om veel en hard te critten. Fg's gaan niet gewonnen worden op shoot out, maar door vlaggen, zoals al meermaals vermeldt. Lp is belangrijk, maar je gaat die "leidernoobs", al dan niet met wat extra lp, sowieso nodig hebben in een aanval. In de def is wat anders, daar best zo veel mogelijk lp.
 

DeletedUser

Ja je kan nog altijd een mooie totaal schade maken als full leider met lp setje.
Maar de echte nuttigheid van een leiderschap met 0hp en hoogste rang is zijn schade per schot om avo blokkers weg te knallen.
 

DeletedUser15528

Ja je kan nog altijd een mooie totaal schade maken als full leider met lp setje.
Maar de echte nuttigheid van een leiderschap met 0hp en hoogste rang is zijn schade per schot om avo blokkers weg te knallen.

Jup, nog altijd volledig mee eens. Maar probeer dat eens aan Jordes uit te leggen :blink: Want dat wordt het probleem: Ze blokken de torens met premium avo's van 8-9-10k lp en niemand schiet erop, buiten kapi of generaal. Als je dan een duellant met over de 1.000 leider hebt en zonder lp, dan kan je wel degelijk hun lp opsouperen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jup, nog altijd volledig mee eens. Maar probeer dat eens aan Jordes uit te leggen :blink: Want dat wordt het probleem: Ze blokken de torens met premium avo's van 8-9-10k lp en niemand schiet erop, buiten kapi of generaal. Als je dan een duellant met over de 1.000 leider hebt en zonder lp, dan kan je wel degelijk hun lp opsouperen.


dat klopt helemaal ,daar draaien werelden als net ook op (jij weet daar ook alles vanaf van net en arizone)maar je moet der alleen niet te veel van hebben
 
Een beperkt aantal leidernoobs(soldaat) is nodig! En zeker met een goed geweer!
De bonus wordt berekend op de basiswaarde van je geweer, dus waarom zou iemand met laag lv en lage basiswaarde enig nut kunnen hebben als leidernoob?

Zoals gezegd is het bestaan van de leidernoob het snel breken van avo-blocks en wegschieten van LP.

Leidernoob=soldaat, hoog lv, heel goed wapen.

Een leidernoob dient ook ten alle tijde beschermd te worden en zal dan ook als schuiler bekeken worden, maar dat is net zijn taak, het is aan de tanks om de schoten op te vangen.


Veel succes aan de leiding om het in goede banen te leiden.

Kan je niet beter duallanten puur leiderschap maken?
 

DeletedUser15528

leiderschap

Is idd aangeraden om een paar full leider duellanten te hebben. Geen idee wie er voor wordt aangeduid, ik leid niet. Zal vast wel besproken worden binnen de leiding, ze kennen onze kledij, levels, enz.
 
Nee leidernoobs is de correcte term, want het zijn nou eenmaal noobs met het hersenvermogen van een kwartel.

Uiteraard met events zoals dit heb ik ook al meerdere malen toegegeven dat ze wel nuttig kunnen zijn, alhoewel ik nog steeds van mening ben dat crits meer de ''deal'' uitmaken. Ach, die discussie voeren op dit forum is ook enigszins kansloos, dus daar begin ik ook niet aan. Aangezien het gemiddelde hersenvermogen van die lui toch al -20 is.

Leidernoobs lijkt me de meest gebruikte term en het lijkt me dan ook logisch dat die term word gebruikt, want iedereen kent de term.
 

DeletedUser

ik laat me gewoon skillen ;) want ik weet van me eigen dat ik daar niet veel verstand van heb..
hopelijk dat iedereen die niet weet waar ze over praten het ook gewoon laten doen en dan wel een skill waar ze hier over hebben dat voor teambelang is en niet voor eigen belang.. want heb je toch niks aan op die wereld.
we gaan voor de ervaring en plezier naar daar en niet te negatief zijn over dat we PL en .net niet kunnen verslaan.. want dat je zo al ga denken kon je beter niet mee doen met event is mijn mening.

komt er nog een tg van de leiders in spel wat we gaan doen als de wereld open gaat bijv ook met wachten om gelijk te skillen en wat plan is enzo?
 
ik laat me gewoon skillen ;) want ik weet van me eigen dat ik daar niet veel verstand van heb..
hopelijk dat iedereen die niet weet waar ze over praten het ook gewoon laten doen en dan wel een skill waar ze hier over hebben dat voor teambelang is en niet voor eigen belang.. want heb je toch niks aan op die wereld.
we gaan voor de ervaring en plezier naar daar en niet te negatief zijn over dat we PL en .net niet kunnen verslaan.. want dat je zo al ga denken kon je beter niet mee doen met event is mijn mening.

komt er nog een tg van de leiders in spel wat we gaan doen als de wereld open gaat bijv ook met wachten om gelijk te skillen en wat plan is enzo?

Sluit zich hier bij aan ;)
 

DeletedUser16362

uhu.,

Momenteel ben ik full leider als soldaat op El Dorado, en was ik op de eventwereld weer van plan om lp te gaan skillen. Mocht hierin een andere behoefte zijn, laat dat dan effe weten.

En om de manier waarop je skilled nou te gaan vergelijken met je IQ lijkt me wel een hele trieste opmerking. Een leider soldaat kun je gewoon achter je vanger laten staan. Vervolgens wissel je de vanger af, en zorg je ervoor dat degene die de klappen vangt gemiddeld altijd ongeveer een +8 leiderbonus krijgt. Lijkt me nou niet het meest domme idee.
 

DeletedUser

Kan je niet beter duallanten puur leiderschap maken?

Nee, een duellant heeft sowieso zijn crits die 10% schade aanbrengen. Dit heeft niets met leiderschap te maken.
Een soldaat heeft een leiderschapsbonus die ie ook nog eens doorgeeft aan zijn 4 naaste meevechters binnen dezelfde sector, zodoende is het full leiderschap van een soldaat een echte meerwaarde voor het volledige team.
(zie ook vorige posts)

Dit is natuurlijk my humble opinion ;)

Wat betreft het gebruik van het woord leidernoob: ik bedoel dit in geen enkel geval als een belediging, het is nu eenmaal de gangbare term zoals ook tank er 1 is. (hiermee distantieer ik me dan ook duidelijk van de uitspraken van sommige anderen in dit topic :laugh: )

Good luck aan de leiding om een leuke mix te maken van ons zootje ongeregeld.

Wat betreft mijn build hoop ik op een mooie verhouding tss skills en lp en dit als bouwer voor op mn toren
 
Wat mij betreft mogen er wel meer dan 5 'leidernoobs' zijn, maar 90% van iedereen die meedoet moet toch echt wel voor de lp gaan. Hoe meer hoe beter. Ik ga ook zorgen dat ik 15 á 17K heb. (17,5 is het met huidige build, maar dat zal minder zijn zonder al die extra vp)
 

DeletedUser15121

Complete verhalen en gedoe voor wat? Alsof iedereen met elkaar in 1 chat gaat zitten om over skills te praten?
Er zijn na al deze jaren The West genoeg mensen die er wel 'verstand' van hebben om te skillen. Meestal hebben deze ook wel een groepje die ze dan helpen of zo.
Laat gewoon iedereen zijn ding doen i.p.v. mensen afkraken over het 'leidernoob' ect en gewoon als een team het gevecht in gaan.

Als je een tweestrijd gaat creëren kan je net zo goed stoppen, aangezien je als een team moet spelen. Dit heb ik na heel wat fgs te doen/leiden allang ondervonden...
 
Bovenaan