• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Indiaanse ketting

DeletedUser15868

Goedemorgen,
Ik heb een vraag over de indianen ketting.
Als ik die gebruik, ben ik dan gelijk uit de 48 uur?
Zo niet is de ketting de prijs niet waard!
 

DeletedUser15381

Is (het effect van) die ketting niet gewoon de combinatie van mate thee (100% AP) en een 100% levenspunten-drankje? Dan is het in dat opzicht de prijs waard dat je er anders 72 munten voor betaalt, nu 50. (Plus 25% levenspunten extra.)

Of doet die ketting toch nog iets anders?
 

DeletedUser15117

De actiepunten en levenspunten worden volledig geregenereerd. Het lijkt erop dat de 48 uur ook niet meer geldt, al is het niet helemaal duidelijk of dat ook de bedoeling was.
 

DeletedUser15868

De actiepunten en levenspunten worden volledig geregenereerd. Het lijkt erop dat de 48 uur ook niet meer geldt, al is het niet helemaal duidelijk of dat ook de bedoeling was.

Ik hoop dat je uit 48 uur bent idd
 

DeletedUser15868

Kan een mod bevestigen dat je uit 48 u komt of niet? wil niet al mijn bonds verpesten
 

DeletedUser15117

Het is goedkoper dan matte thee en vloeibaar leven bij elkaar. Dus het kan nuttig zijn als je weer lp en ap nodig hebt.
 
Eigenlijk moet je juist niet uit die 48 uur komen, want dan ik je als arbeider ongestoord gewoon doorwerken <3
 

Deleted User - 308552

Maar duellanten willen juist niet in de 48 uur terecht komen. Het zou eventueel een idee zijn om een item toe te voegen waarmee je de 48 uur kan verkorten, maar het helemaal weghalen lijkt me geen geweldig idee.
 

DeletedUser15868

Verkorten ook niet. Soms kost het moeite genoeg om iemand KO te krijgen....

Dat ligt aan jou dan:laugh:
Ik zeg maak n bufje voor 100up en nuggets (keuze dus) Die je uit je ko haalt en je 50% lp en ap terug geeft
 

DeletedUser15117

Je gebruikt hem natuurlijk als je lpkleding aan hebt, in duelkleding heb je dan al snel 75%.
 

DeletedUser16732

klinkt misschien raar, maar hoe ziet die er uit en hoe kom ik er aan.
 
Bovenaan