• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Idee omtrent arbeiden in het algemeen

DeletedUser

ik vind het wel een goed idee.

bos rooisen is die onderkant van de boom weghalen. hout hakken alleen de stam.
 

DeletedUser

Als er arbeiden bij moeten komen dan zou het eigenlijk het meest rechtvaardige zijn dat er arbeide bij komen die veel ep opleveren voor slagkrachtduellanten. Voor schietduellanten/spelers met veel atribuutpunten op handigheid zijn er heel veel. Voor slagkrachtduellanten/bouwer/spelers met veel atribuutpunten op kracht zijn er maar weinige goeie werkzaamheden.
 

DeletedUser

Als er arbeiden bij moeten komen dan zou het eigenlijk het meest rechtvaardige zijn dat er arbeide bij komen die veel ep opleveren voor slagkrachtduellanten. Voor schietduellanten/spelers met veel atribuutpunten op handigheid zijn er heel veel. Voor slagkrachtduellanten/bouwer/spelers met veel atribuutpunten op kracht zijn er maar weinige goeie werkzaamheden.

Uh? Heb jij het topic gelezen beste vriend? Nee, dat dacht ik al. Je bent over iets helemaal anders bezig als waar wij over aan het discussiëren zijn.

PS: Slag -> Arbeiden met veel ervaring het begin. Schiet -> Arbeiden op het einde met veel ervaring.
 

DeletedUser

Hey,

Hier ben ik weer, met mijn loze ideeën. Ik heb vernomen uit recente bron dat veel mensen "wat meer arbeiden" willen zien/uitvoeren. Mee eens!
Dit zorgt voor de nodige variatie die dit spel kan gebruiken.

Hier reageer ik op helder licht. Jij zegt iets over MEER arbeiden. Ik reageer daarop door te zeggen dat ALS er meer arbeiden komen, dit eigenlijk goeie arbeiden voor slagkrachters en bouwers zouden moeten zijn.

En ik weet dat slagkrachters in het begin betere arbeiden hebben, maar wereld 1, 2 en 3 zijn niet meer in het begin he. Het begin duurt maar even, het vervolg heeeeeel lang dus het voordeel van schietduellanten duurt dus langer en is dus beter. Snap je dat misschien?
 

DeletedUser

Hier reageer ik op helder licht. Jij zegt iets over MEER arbeiden. Ik reageer daarop door te zeggen dat ALS er meer arbeiden komen, dit eigenlijk goeie arbeiden voor slagkrachters en bouwers zouden moeten zijn.

En ik weet dat slagkrachters in het begin betere arbeiden hebben, maar wereld 1, 2 en 3 zijn niet meer in het begin he. Het begin duurt maar even, het vervolg heeeeeel lang dus het voordeel van schietduellanten duurt dus langer en is dus beter. Snap je dat misschien?

Ja maar dat is niet de essentie van dit idee. Lees eerst voor je dingen insinueert :p. Dit idee zou toelaten om nieuwe arbeiden op gestructureerde wijze te implementeren in de kaart.

En: Je weet wat iedereen daarop te zeggen heeft: Leer kiezen. Je kan niet de beide voordelen hebben :p.
 

DeletedUser

Ik heb het wel goed gelezen schat. Ik ga op 1 deel van het voorstel in.
Dat is mijn goed recht ook he. :)
 

DeletedUser

Als er arbeiden bij moeten komen dan zou het eigenlijk het meest rechtvaardige zijn dat er arbeide bij komen die veel ep opleveren voor slagkrachtduellanten. Voor schietduellanten/spelers met veel atribuutpunten op handigheid zijn er heel veel. Voor slagkrachtduellanten/bouwer/spelers met veel atribuutpunten op kracht zijn er maar weinige goeie werkzaamheden.

Slagkracht heeft ook zo z'n voordelen, geloof me ;)
om maar een voorbeeld te geven:

mexicaanse halsdoek: +17 slagkracht

Blauw strikje: + 12 schieten
 

DeletedUser

Ik weet de voordelen van slagkracht wel en die stel ik hier ook zeker niet ter discussie. Het gaat puur en alleen om de arbeide die slagkrachtduellanten op hoger niveau kunnen doen...
 

DeletedUser

Ik weet de voordelen van slagkracht wel en die stel ik hier ook zeker niet ter discussie. Het gaat puur en alleen om de arbeide die slagkrachtduellanten op hoger niveau kunnen doen...

Das dan inderdaad ons voordeel
...

maar nu worden we inderdaad heel erg off-topic
 
Bovenaan