• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Idee: Karakterklas kopen

DeletedUser

Vraag me af of de sherrifs en klovadis het ook zo goed vinden het was ook permanent dus kleine kans
 

DeletedUser

Neen houden zoals het nu is. Het is hetzelfde geval als dat sjamaan idee om de kosten te verlagen, je moet maar nadenken wat je kiest.
 

DeletedUser

Tja maar als je pc ff wegvalt en hij klikt op schurk in plaats van cowboy?? (das een heeeel groot verschil) kun je dat misschien ook bij support ofzo melden en dan mag je 1 keer je karakterklas veranderen als het echt een grote fout was dan.
 

DeletedUser

Tja maar als je pc ff wegvalt en hij klikt op schurk in plaats van cowboy?? (das een heeeel groot verschil) kun je dat misschien ook bij support ofzo melden en dan mag je 1 keer je karakterklas veranderen als het echt een grote fout was dan.

heb ik gedaan en heb nu al 4 dagen geen antwoord :S
 

DeletedUser

Als er zo iets komt vind ik wel dat het heel streng moet zijn. Minstens 1x per 2 maanden en dan minstens $10.000.
 

DeletedUser

grapjas...
als je per ongeluk een foutje maakt moet je het toch recht kunnen zetten
1 keer per maand en dan een klein bedrag zou al voldoende zijn

De bonus van de klassen is miniem, verschil in vaardigheden groter

Beeld je even in, een bouwer, waar de hele stad is uitgebouwd
die is al 20 000 kwijt om al zijn vaardigheden om te zetten, hij heeft immers niks meer te doen als bouwer
Wordt wel erg duur als hij dan ook nog 10 000 moet betalen voor zn klas he,
een symbolisch bedrag met een tijd van 1 maand zou beter zijn
 

DeletedUser

Hmm tja goed en ik heb wel ff flink wat geld gewonnen van een DEULLANT?? :confused: hoe kan dat?
Sorry! verkeerde topic!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

grapjas...
als je per ongeluk een foutje maakt moet je het toch recht kunnen zetten
1 keer per maand en dan een klein bedrag zou al voldoende zijn

De bonus van de klassen is miniem, verschil in vaardigheden groter

Beeld je even in, een bouwer, waar de hele stad is uitgebouwd
die is al 20 000 kwijt om al zijn vaardigheden om te zetten, hij heeft immers niks meer te doen als bouwer
Wordt wel erg duur als hij dan ook nog 10 000 moet betalen voor zn klas he,
een symbolisch bedrag met een tijd van 1 maand zou beter zijn

Of zoals bij mij:

Toen ik de karakterklas premiejager selecteerde, toen ik level 10 was

wou ik op "karakterklasse kiezen" klikken, toen plots de pagina naar arbeider ging, waardoor ik cowboy werd, tegen mijn zin


Dat is pas irritant!

zeker als dat probleem al 5 dagen op support staat en je nog steeds geen antwoord hebt
 

DeletedUser

Heel vaak ben ik tegen gekomen :ik wou pelsjager en hij schoot over naar cowboy! ik heb al gezegd is dit een fout? moet iemand ff checke
 
Bovenaan