• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Idee: Karakterklas kopen

DeletedUser

je kan je karakterklas verkopen als je 1500$ geeft, die kan je veranderen

dit kan je helpen als je per ongeluk het verkeerde deed, of dat je een betere noighebt bv voor in een stad te kunnen
 

DeletedUser

te duur , als het geld gaat kosten kun je net zo goed herstarten
 

DeletedUser

en is het iemand al opgevallen dat het een idee is?
en waar horen ideeën? precies, bij de gouden rivier, subforum ideeën.
 

DeletedUser

Ik heb zo het idee dat dit puur voor eigen belang is. Waardeloos idee. Er staat duidelijk dat de keuze PERMANENT is. Dus als je er nu spijt van hebt ben je gewoon dom geweest. Nieuwe wereld, nieuwe kans.
 

DeletedUser

Vind ik ook. Je hebt moge kiezen dus is het je eigen fout. Dus wachten tot donderdag en dan kun je een andere kiezen:)
 

DeletedUser

Ik heb zo het idee dat dit puur voor eigen belang is. Waardeloos idee. Er staat duidelijk dat de keuze PERMANENT is. Dus als je er nu spijt van hebt ben je gewoon dom geweest. Nieuwe wereld, nieuwe kans.

ik had moeten kiezen, en ik had gekozen voor premiejager, maar toen ik klikte sprong ie net naar arbeider, waardoor ie naar cowboy ging, en toen werd ik cowboy :(

daarom dit idee, het mag geld kosten, maar het is irri om opnieuw te beginnen, zeker op level 23!
 

DeletedUser

idd ik heb het zelf dan niet maar ik vind het wel een goed idee maar laat er dan 10000 voor betalen want 1500 is in 3 dagen dueleren verdient..
 

DeletedUser

ja laat het heel veel kosten omdat 1000 of 2000 zo bij elkaar is gehaald voor grotere spelers. Ik vind het ook een goed idee zeker op het begin je hebt nog nooit geduelleerd hoe moet je nou weten of het leuk is? Daarom eens uitproberen als het goed is blijf je het als het slecht is wissel je.
 

DeletedUser

stem voor 1mil omdat je nu laag bent en bijna niks verdient en straks wel en dan verander je wekelijks je karakter en dat is best kut spelen omdat je dan altijd een soldaat aanvalt
 

DeletedUser

ik zou het niet doen fout is fout..

Ja moet je maar eerst kijken... :D
 

DeletedUser

ik had moeten kiezen, en ik had gekozen voor premiejager, maar toen ik klikte sprong ie net naar arbeider, waardoor ie naar cowboy ging, en toen werd ik cowboy :(

daarom dit idee, het mag geld kosten, maar het is irri om opnieuw te beginnen, zeker op level 23!

Raar maar hoe krijg je links op arbeider geklikt als je onder in het scherm moet klikken om de karakterklas te kiezen?
 

DeletedUser

misschien langzame computer en had hij daar al perongeluk op geklikt, maar toen hij net accepteerde sprong het scherm over ofzo... zou kunnen
 

DeletedUser

Tja ik vind het nu ook wel een goed idee worden maar dan moet je er wel veel voor betalen dat je niet van: oh ik moet mijn stad uitbouwen ik word snel arbeider of: ik moet deulleren ik word snel deullant dat is dan wel vals als je 100 euro of $ moet geven dus beter veel betalen
 

DeletedUser

of bv dat je maar maximaal 1 keer per 10 dagen kan veranderen, en dan met 250 dollar ofzo
 
Bovenaan