• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hot-red granite, pure sand, filtered water, metal ring

DeletedUser6026

oke eens zien dan
nu weer terug 100%

18:50 uur weten we meer,ik houd jullie op de hoogte
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Breng je 200 arbeidspunten in en heb je een baal stof in je inventaris?
 
Een baal stof is inderdaad vereist. Ik had ook een motivatie van meer dan 90%, aangezien het de eerste keer was :)
 

DeletedUser6026

heb het 1 minuut voor sluitingstijd van de zondag gevonden in mn laatste uur zoeken
dus:
zorgen dat je minimaal 201 arbeidspunten inbrengt(buff?)
motivatie boven de 90% behouden(dropjes?)

allen dank voor jullie hulp:)
 

DeletedUser

heb het 1 minuut voor sluitingstijd van de zondag gevonden in mn laatste uur zoeken
dus:
zorgen dat je minimaal 201 arbeidspunten inbrengt(buff?)
motivatie boven de 90% behouden(dropjes?)

allen dank voor jullie hulp:)

En natuurlijk een baal stof in je inventaris+ongepolijst glas in je productvakje ;)
 

DeletedUser

heb het 1 minuut voor sluitingstijd van de zondag gevonden in mn laatste uur zoeken
dus:
zorgen dat je minimaal 201 arbeidspunten inbrengt(buff?)
motivatie boven de 90% behouden(dropjes?)

allen dank voor jullie hulp:)

Motivatie hoeft zeker weten niet boven de 90% te zijn.
 

DeletedUser4007

kan alle arbeiden doen
dus kom aardig wat puntjes tekort
heb een buff gekocht voor 123 munten
en wat denk je?

5x mis... DAAAAAAAAAAAAGGGGG muntjes

:mad:
 

DeletedUser4007

kan iemand me vertellen of er nog meer specificaties zijn???

behalve equip glas en baal stof in inventory
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4763

oke nu hebben sommige dat vergrootglas en nu ??? ben niet ongeduldig of zo :laugh:
 

DeletedUser4007

zorg eerst maar eens dat alle specificaties bekend worden om gepolijst glas te krijgen
want er mist nog iets:hmf:
 

DeletedUser4763

zorg eerst maar eens dat alle specificaties bekend worden om gepolijst glas te krijgen
want er mist nog iets:hmf:

ik heb het vergrootglas al dus jij doet iets fout vrees ik , meestal lezen veel mensen tw-db niet goed bij de opdracht zelf ;)
 

DeletedUser4007

ik heb het vergrootglas al dus jij doet iets fout vrees ik , meestal lezen veel mensen tw-db niet goed bij de opdracht zelf ;)

misschien aan gedacht dat jij iets hebt wat ik niet heb???
dat het dus gewoon niet aan mij ligt?
wat jij dus wel gewoon loopt te beweren dat ik niet kan lezen?:hmf:
 

DeletedUser4763

kan iemand me vertellen of er nog meer specificaties zijn???

behalve equip glas en baal stof in inventory

de vorige was een inkoppertje :p , zal ff een serieuze reactie geven hierop ;)

mijn arbeids rapport heb ik er niet meer van want had het vergrootglas ruim voor de update al dus die is dus verdwenen . bij mij was een extra eis nog met 50 beweeglijkheid schijnt nu dus verandert te zijn in + 201 arbeidspunten

buiten het feit dat het op een zondag is zat er toen een tijd aan gekoppeld dacht ik maar weet dat niet heel zeker meer , dacht ergens tussen 09.00 en 14.00 uur

sommige zullen zeggen dat er geen tijd aan gekoppeld is maar ik heb een tijd terug een paar print sreens gezien van mensen die hem tussen die tijden vonden , kan toeval zijn of niet
een aantal pages terug staat een bericht van marge die hem vond om 13.33 uur , en de mijne heb ik ook ergens rond die tijd gevonden


ik zou als ik jou was de arbeid starten om 10.45 uur tot 12.15 uur en van 12.15 uur tot 13.45 uur , op een zondag , +201 AP , equip glas , baal stof in invent

op w7 moet ik nog aan die glas opdracht beginnen zal er daar is werk van maken ;)

succes
 

DeletedUser4763

ik zou als ik jou was de arbeid starten om 10.45 uur tot 12.15 uur en van 12.15 uur tot 13.45 uur , op een zondag , +201 AP , equip glas , baal stof in invent

dit bovenstaande klopt niet persee ik moest ff diep in me geheugen graven maar ik vond dat gepolijste glas in de namiddag tegen de avond aan , ik weet nog dat ik het vond vlak voor er een fortgevecht begon s,avonds en dat ik na het FG het vergrootglas ben gaan halen in de spookstad
 
Bovenaan