• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hot-red granite, pure sand, filtered water, metal ring

DeletedUser

Is er nou echt niemand die iets vindt vandaag?
Ik ben al een aantal uurtjes/ half uurtjes bezig maar ik vind nog niks.
 

DeletedUser

Er is ook 50 beweeglijkheid nodig.... laat ik dat toevallig niet hebben:(
 
Ik vind ook al de hele dag niks, maar ik zie nu net dat tw-db.info heeft geupdate en je hebt nu ook 50 bewegelijkheid nodig. Nou, dat waren dus ff 34 puntjes en $50.000 maar als het goed is moet ik hem nu echt gaan vinden.....
 

DeletedUser

Huh, volgens mij mis ik iets Hank, ik zie dat helemaal niet staan op DB?? En ik heb overigens 50 op bewegelijkheid. maar tot nu toe niks (7 uur)
 

DeletedUser

Oww stom, ik heb db altijd standaard op engels staan, daar geeft hij het dus niet aan. Op Nederlandse vertaling dus wel...Dumb:huh:
 
Het is geen 50 beweeglijkheid, wel meer dan 200 arbeidspunten. 200 werkt niet, moet echt hoger zijn (buffs werken ook).
 

DeletedUser

Het is geen 50 beweeglijkheid, wel meer dan 200 arbeidspunten. 200 werkt niet, moet echt hoger zijn (buffs werken ook).

201 arbeidspunten dus? Toevallig heb ik net -49 punten dus dan zou een buf van 250 punten genoeg zijn? :p
 
Ik heb het de rest van de dag gedaan, maar niks gevonden. Lees nu dat Leones heeft geschreven dat je +200 arbeidspunten moet inbrengen. Dan moet ik daarvoor maar ff zo'n buff kopen. Maar dan wordt het wel volgende week helaas :hmf:
 

DeletedUser6026

de 2e zondag en nu met een buff van veel upm,s maar weer niets???
ik voldoe aan hetzelfde als leones maar....??????

mn motivatie is nu 89% moet ik die nu wel of niet omhoogbrengen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Van de mensen die ik hem heb zien vinden was de motivatie altijd wel boven de 90%. Dus ik zou hem misschien wel terug wat hoger doen.
 
Bovenaan