• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het "Ik wil graag kopen" topic

DeletedUser

Ik heb even 3 steden bekeken, en ik zie zo al 2 steden op de rand van 18/28 met een zwarte voorhoofdsband.
Ik heb er 3 bekeken, 1 had geen kleermaker, 2 wel, welke waren Western Village en Cool Best Owners, en zij hadden toevallig ook een zwarte voorhoofdsband.

Ga het daar eens vragen, zo ik zeggen ;)
 

DeletedUser

Hartelijk dank, zat aan de verkeerde kant van de 18/28 lijn te zoeken. Daar vond ik alleen maar grijze voorhoofdsbanden.
 

DeletedUser

ik wil kopen

ik wil graag een hoogwaardige bundelrevolver voor een opdracht
 

DeletedUser7516

Hoogwaardig hagelpistool

Hey mensen,

sinds zeer kort speel ik weer en ik merk dat ik toch wel graag een beter wapen wil, dus zoek ik een hoogwaardig hagelpistool. Nu zal je gelijk denken aan die gast verdienen we toch niks, die is nog een veel te laag niveau. Nou, ik wil best een redelijke shopprijs betalen $150, wat zeker niet laag is voor mijn niveau en voor wat ik wil hebben voor dit moment. Ik wil gewoon reizen ervoor, degene die het eerst komt daar ga ik het eerst heen.

grt,
zuiper.
 

DeletedUser

gezocht!!!!! snel

ik ben dringent op zoek naar pagina deel 1? heb jij er een of meerdere dan ben jij mijn man (of vrouw :p) aarzel niet en pm mij in the game...;) praten we over een prijs
 

DeletedUser

Edele slagkracht wapens

ik ben al een hele tijd op zoek naar de wapens
(nat's machete, athos floret, hernandos zwaard) en alle andere slagkracht wapens pm me in het spel ik heb genoeg geld om 1 van deze dingen te betalen

gr
 

DeletedUser

Ik zou graag Cody's Stootdolk willen kopen, maar natuurlijk voor niet te veel ;)
Noem je prijs, en je krijgt mijn Figaros scheermes er ook bij
 

DeletedUser

Hoi mensen,

Ik ben op zoek naar;

1 x edele colbert
1 x azteekse ketting

Hoor graag van iemand.

Greetz Rognvaldr :helpie:
 

DeletedUser9519

Een aztekenketting kan je niet verkopen, omdat je het voorwerp uit een opdracht krijgt en het alleen voor avonturiers is.
 

DeletedUser6801

ik zoek edele zachte beenbeschermers, iemand die ze op de markt kan zetten voor 25K?
 

DeletedUser

Ik zoek ook de edele zachte beenbeschermers (net zoals Gangsta). Graag in game een PM als je ze voor 25K voor me op de markt wilt zetten. Alvast bedankt!
 

DeletedUser

ik zal binnenkort 1 edele zachte beenbeschermer op de markt zetten voor 25k en de tweede zal volgen

ik verkoop ook parelketting (danseressen set)
 
Bovenaan